drroman Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 tak jsem zjistil,ze mam ALH a 8 mes.2002 najeto 117000km podle te tabulky na zacatku bych mel menit rozvody ve 150000km.pochopil jsem to spravne?(mam tam jeste puvodni rozvody)z vw venta jsem byl zvykly delat rozvody v 80000km tak jsem z toho docela nesvuj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 pajka, cijoml: som na sluzobke v DE, ked sa vratim poslem vam to,... mimochodom ja mam 1,8 20V Turbo AGU, menit som mal pri 180 tis. podla DP, kupil som to jazdene a v dnesnych k...a casoch ani srnky v lese netusia kolko to ma skutocne nabehane, tak som to vymenil hned po kupe (pri 98 tis) a mam svaty pokoj,... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řepík Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 r.v. 2002, 1,6 75 kW, AVU - jak je to s rozvodama pls, v kolika km se dělají. díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandolero Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 Octavia 1 po 60 000 km (1,6 55kw) po 90 000 km (1,6 74kw,75kw , 1,8 20v , 1,8t , 1,9tdi 66kw,81kw) po 120 000 km (1,9 tdi Pd 74kw,96kw) - maj silnější řemeny vydžej v pohodě i 150 000 km ale maj se měnit ve 120 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 Není to u 1.6 55kw po 60.000 km málo, někde jsem četl, že až po 90.000? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 Mám 1,8T AGU r.99 a ve škodovce mě řekli, že veškeré 1.8T jsou při 180t km. To jsem samozřejme nerespektoval a vyměnil při 105t km i s vodní pumpou. Původní rozvody jsou jako nový takže to asi nebude po 90t km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 20. Únor 2009 Sdílet Vloženo 20. Únor 2009 (editace) Pisal som do MB a odpisali mi ze na mojom ALH je interval vymeny rozvddoveho remena 150 000 km a nieje to casovo limitovane. Tak neviem Taky jsem si psal do škodovky,mám O1 1.8 20V SLX 92KW motor AGN. Dle servisní knížky a i potvrzeno škodou po 180000 km měnit ,od 90000 tisíc kontrola po 30000, časově neomezeno. Mám naběháno 135000 km tak ještě počkám a pak komplet i s pumpou. Editováno: 20. Únor 2009, autor: libcinek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter7 Vloženo 20. Únor 2009 Sdílet Vloženo 20. Únor 2009 Mám 1,8 T AGU, r.1999:Podla DP co mám pre Oct. do roku vyroby 2000, výmena pri 90 tisíc,ale je tam napísané,ze ked sa montuje uz novsí typ remena tak výmena az po 180 tisíc. Tak my to aj menili, prvý krát pri 90 t. Takze podla mna do roku 2000 montovali slabsie remene,preto boli kratsie intervaly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 20. Únor 2009 Sdílet Vloženo 20. Únor 2009 Octavia 1po 60 000 km (1,6 55kw) po 90 000 km (1,6 74kw,75kw , 1,8 20v , 1,8t , 1,9tdi 66kw,81kw) po 120 000 km (1,9 tdi Pd 74kw,96kw) - maj silnější řemeny vydžej v pohodě i 150 000 km ale maj se měnit ve 120 U 1,8 T je po 90 tis iba kontrola, vymena az po 180 tis!!! Viem to na 100%. Aj ked osobne som menil skor,... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 (editace) ferino 83 tady je muj mail díkec Editováno: 20. Březen 2011, autor: pajka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 ferino 83 tady je muj mail díkec pajkamatuch@seznam.cz díkk poslal som ti komplet DP o serv. intervaloch,... malo to 10 MB daj vediet ci to doslo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajka Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 dik došlo to h pohodě ale to mam též.píšou tam zažehove motory (kromě1.8) kontrola při 90 000km a pak každych 30 000km.zažehove motory jsou natom líp jak dyesely , ty jsou moc naročne . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášLPG Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 dik došlo to h pohodě ale to mam též.píšou tam zažehove motory (kromě1.8) kontrola při 90 000km a pak každych 30 000km.zažehove motory jsou natom líp jak dyesely , ty jsou moc naročne . jojo neni nad benzineček Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Vyvesil jsem tohle tema, protoze si myslim ze je docela dulezite. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 mám dělaný rozvody u 1,9TDi 66kw, při 90 tkm v roce 2004, myslíte že když mám teď nalítáno 140tkm že už sou potřeba udělat...... mě řikal mechanik že se maj dělat buď po 90000, nebo po 5 letech tak v tom mám bordel jak soused v garáži...... co si o tom myslíte ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 to som nasiel na jednom fore hned ma to zaujalo tak som to skopiroval ako varovanie pre vsetkych je to tdi motor 1,9 golf... prikladam aj original komentar: podelím sa s vami s mojou skúsenosťou s rozvodovým remeňom... pred asi dvoma mesiacmi mi začala niektorá kladka popískavať, tak som dal remeň pozrieť. bol v pohode, dobre našponovaný a do výmeny zostávalo nejakých 10000km. asi po mesiaci mi kladka prestala pískať a myslel som si že je všetko v poriadku... ale kedže som mal ísť minulý štvrtok do Nemecka tak som si dal remeň skontrolovať znovu.. a čuduj sa svete, remeň bol riadne zničený, zostala ho asi polovica.. tak som musel ísť von na inom aute. rozvody som dal vymeniť komplet celé. Preto každému doporučujem, ak mu začne pískať kladka alebo bude počuť nejaké nezvyčajné zvyky od rozvodov, nech si dá radšej tú námahu a raz začas si remeň skontroluje, pokiaľ nevymení komplet rozvody... Obrázok prikladám... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 Tak tohle je docela brutalitka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 14. Březen 2009 Sdílet Vloženo 14. Březen 2009 tak to teda smekam ze to neprasklo. Minimalni udavana sirka je tusim nejakych 22mm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 stihacka co na to povies to by si zasluzilo aj novu temu ako varovanie lebo tu to rychlo zapadne.... inac mal chlapik obrovske stastie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 Mazec! Fuj! Sebo mi už poslal rozvody, tak já jsem klidnější.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lostsoul Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 (editace) Takže pánové, dnes jsem si dovezl OCTU TDI facelift 2000 81kW, kód mototu je AHF, servisní knížka je vedená až do posledního KM, rozvody byly dělány až ve 120tis km a to v servisu škoda !!! tak nevím... hodlám je teď nechat vyměnit, pro jistotu, je tam najeto 173tis. Můžete mi říct kolik to přibližně stojí korunek ? myslím komplet rozvody a pumpa. Díky za odp. Editováno: 16. Březen 2009, autor: lostsoul Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Po netu se daji koupit cca rozvody 2500, pumpa 1800 a doporucil bych ti i vymenu sekundarnich rozvodu alternatoru a klimy. K tomu si pripocitej praci cca 2500 v neorigo servisu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J-o-s-h-u-a Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Takže pánové, dnes jsem si dovezl OCTU TDI facelift 2000 81kW, kód mototu je AHF, servisní knížka je vedená až do posledního KM, rozvody byly dělány až ve 120tis km a to v servisu škoda !!! tak nevím... hodlám je teď nechat vyměnit, pro jistotu, je tam najeto 173tis. Můžete mi říct kolik to přibližně stojí korunek ? myslím komplet rozvody a pumpa. Díky za odp. Doporučuji Ti kontaktovat přes mail člena SEBO - má origo zboží za slušnou cenu ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Dotázal jsem se přímo v MB na konkrétně na můj vůz (vyrobený 3.5.2002). Pro info odpověď: K této záležitosti Vám sdělujeme následující: pro Váš vůz Škoda Octavia I s motorem 1.9 TDI/81 kW, kódem ASV je interval výměny rozvodového řemene stanoven na každých 150 000 km. Od 04/2002 došlo k náběhu nové převodní kladky, která prodlužuje interval výměny na již zmíněných 150 000 km. Pokud byla při první výměně rozvodového řemene Vašeho vozu při stavu ujetých 108 000 km použita kladka s objednacím číslem 038 109 244 M, interval výměny se prodlužuje do 258 000 km. V případě dodatečných dotazů se prosím obraťte na servis, který Vám provedl výměnu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 pre vymenu rozvodov v 150 000km u oc 81 kw asv motor by mala byt sada: Kompletna sada 038 198 119E Velká kladka 038 109 244M Velká kladka 038 109 243N Malá kladka 038 109 244E Malá kladka 058 109 244 Remen 038 109 119M + skrutky ale je to tak ked len jedna kladka ma oznacenie 038 109 244M???? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky