Přejít na obsah

rozvody octavka I 1,8 92 kW


hemzik

Doporučené příspěvky

Nevím jak bez Turba, ale ceny za materiál u výměnu rozvodů na 1.8T jsou dle variant následující:

Varianta I:

1) rozvodový řemen - 1.726 Kč

2) napínací kladka - 2.274 Kč

3) spojovací mat. - 600 Kč

Varianta II: plus

4a) převodní kladka - 1.500 Kč

4b) nebo celý tlumič vybrací - 3.800 Kč

Varianta III: plus

5) vodní pumpa (výměnným způsobem) - 2.300 Kč

Ceny jsou origo Škoda díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Máš tu už plno témat, hledej tam. Např:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16185

Ve 155.000km jsou zralé téměř na výměnu již po druhé - mění se po 90.000km.

Tachometru nevěř, tak je hned nech vyměnit, při tomto stavu km vyměň všechny kladky a vodní pumpu !!!

U TDI to přijde v autorizáku na 15.000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš tu už plno témat, hledej tam. Např:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16185

Ve 155.000km jsou zralé téměř na výměnu již po druhé - mění se po 90.000km.

Tachometru nevěř, tak je hned nech vyměnit, při tomto stavu km vyměň všechny kladky a vodní pumpu !!!

U TDI to přijde v autorizáku na 15.000,-

OK díky za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš tu už plno témat, hledej tam. Např:

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16185

Ve 155.000km jsou zralé téměř na výměnu již po druhé - mění se po 90.000km.

Tachometru nevěř, tak je hned nech vyměnit, při tomto stavu km vyměň všechny kladky a vodní pumpu !!!

U TDI to přijde v autorizáku na 15.000,-

Není pravda, např u moji 1,8 20V rok 99 se dělají rozvody až ve 180 000km !

chce to zvážit zda km jsou opravdu puvodní,kde to není na škodu vyměnit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No, tak pozor. Koupil jsem koktu 97 1.8 20V a mela 150 000tis. Rozovdy jsem nemenil (maji se menit po danych 180 000km) a samozrejme se ocesal remen a ja menil motor.. takze ROZHODNE IHNED vymenit! Cena 15 000 je nesmysl, remen, kladky vyslo me to tipuju tak do 5000, ale prace zadarmo, delal otec =) Takze jeste jednou, ihned vymenit, nemuzes se na tech 180 tisic spolehnout!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říká Cougar, udělat hned. Zejména pokud k autu není serviska. Stav km který uvádíš je dost oblíbený při stáčení. Jinak ano rozvody u motoru 1,8 20V po 180 tis.

Cena v autorizovaném servise je do 7 tis. Počítej tak do 5500Kč rozvodovou sadu + 1500 práce. Takhle mi to bylo řečeno v servise škoda. Pak mi řekli že mám ještě 90tis km čas protože jsem měl najeto okolo 85tis.

Editováno: , autor: remus1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 roky později...

Zdravim, potreboval bych rozseknout co nakoupit na výměnu rozvodu.

Mam OI 1.8 20V 92kW výroba 11/97.

Právě už přejíždím 180 000 a bude je potřeba udělat, původní majitel vše servisoval v autorizovaném, takže tam bude vše orig. nikde jsem ale v servisce nedohledal kdy se dělá nebo byla dělaná vodní pumpa ?

Co jsem tak koukal tak bych koupil toto :

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/motor-prevodovka/remeny-kladky/677-rozvody-octavia.html

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/motor-prevodovka/pumpy-termost/2189-vodni-cerpadlo-octavia-od-r-97.html

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/motor-prevodovka/remeny-kladky/2308-tlumic-vibraci-remenu-octavia-od-r-97.html

Je to tak v pořadku či budu potřebovat ještě neco, kromě automechanika ? :)

Skoro vše je orig, na rozvodech bych nešetřil až na tu pumpu ale tak to je německo tak snad taky žádná hrůza a pokud víte kde sehnat stejné díly levněji tak budu taky rád :)

Diky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravim.Nechcem zakladat novu temu,preto sem pisem v suvislosti s vymenou motora 1,8-20V,hladky benzin (bez turba) rok vyroby 1998.Mam najazdenych 222 tis.Prva vymena rozvodov bola robena pri 125 tis.Nadisla doba pre druhu vymenu,ale moj mechanik mi ponukol inu alternativu a to rovno vymenu motora za motor,ktory ma najazdenych 83 tis za cenu 850€,co je priblizne 23tis kč + by som uz aj vymenil rozvody za 300€,cca 8tis kč.Je to motor z octavie,1,8-20V bez turba,jazdenej v nemecku starsim panom,buracka zadnej a z casti aj bocnej strany vozidla,predna cast je bez poskodenia.Karoseriu,elektriku,brzdy,napravy mojej 17 rocnej octavie mam vo velmi dobrom stave,preto sa pytam ci sa oplati ist do tej vymeny motora + nove rozvody a zainvestovat 1150€,cca 31 tis kč.Ked uz vymenim motor,nebude s nim problem na STK,ktoru mam v novembri (listopad) tohto roku?V mojom technicaku mam typ motora AGN,takze predpokladam,ze aj druhy motor musi mat tu istu typizaciu.Dik za vase rady.

Editováno: , autor: ritch1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti motor šlape dobře a nemáš s ním problém, tak bych ho neměnil. 222 tisíc km není na tem motor nic hrozného a aspoň trochu ho už znáš, což o tom druhým nemůžeš říct. Já bych neměnil.

 

A změn mechanika, protože výměna rozvodů za 8 tisíc je opravdu moc, když stojí s poštou 3 tisíce max. http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-11-11 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik za upozornenie,neviem ako som sa dopracoval k tej sume 300€ za sadu rozvodov.Mechanik mi povedal cenu 120€ za sadu,co je tych tebou zmienovanych cca 3150 kč.Poznam motor velmi dobre a za tych 17 rokov prevadzky s nim nebol problem.Bezny servis,olej,sviecky,rozvody.Poslednych 5tis km som nedolial viac ako 1L oleja.Ale tych 83tis od nemca je lakavych.Takze konecny ucet za motor,na ktorom je najazdene 83tis + rozvodova sada by vysiel na 970€ (25480 kč).

Editováno: , autor: ritch1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Snad už jsem v dobré sekci :-)        

Potřebuji se zeptat na přesnou funkci- jednotky stavěcí, neboli hydraulický napínák rozvodového řetězu na motor 1.8 20V typ AGN, kód výrobku 

058109088B, hledal jsem na netu, ale nikde jsem nenašel popis a jak vlastně pracuje v součinnosti s mazacím systémem...  z jakého materiálu jsou kluzné vodící části řetězu?

díky za odpovědi

M.

0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...