Kirisek Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Zdravím lidi, docela bych se chtěl vyznat v kabelech k rádiu... v autě už předtím nebylo origo rádio a na ISO je to nějak divně napojený, rádio je pořád napájené. Problém je v tom, že klasické barvy (červená,žlutá,oranžová) zde nejsou, jediné, co je tu, tak je hnědá zem. barvy kabelů: hnědý - zem modro-černý - trvalých 12V modro-černý - trvalých 12V modrý - napájení zesilovače antény modro-šedý bílo-šedý - Fialovo-bílý - hnědo-červený - 12V spínaných klíčkem Díky moc! Schémátko pomohlo!!! ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Google najde mnoho odkazů na "zapojení nekoncernového rádia". Je to např. tady: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=32&t=91249 Ještě jsem musel koupit adaptér k anténě, koncernová má zesilovač napájeny po koaxiálním kabelu (nebo tak něco). Ale bez záruky, píšu to z hlavy a dělal jsem to už dávno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirisek Vloženo 20. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 (editace) Google jsem prošel vše, co se týkalo neorigo rádií a kabelů k rádiu, všude je jen redukce z origo konektoru na 2 ISO konektory, ale nic o tom, jak jsou barevně kábly na origo konektoru. Já to mám zapojený, funguje to, ale jde o to, že ty barvy nesedí a já potřebuji zjistit, který je spínaný klíčkem... jináč je to OK... jde mi o to, jestli někdo neví, jak je to s těmi barvičkami... podle mě bylo auto koupený s neorigorádiem a bez redukce rovnou nacvakaný na ISO konektor a barvičky jsou jako do toho origo konektoru, takže vůbec netuším... kdyby tam byla klasicka (červený, žlutý, oranžový), tak se neptám... jediné, co sedí je zem a napájení zesilovače, jinak jsou barvy jiné... Tak se jen zeptám na to, co jsem na měřil u toho káblu, co je asi spínaný klíčkem... těch 7V při vyndání je normálka a klesne až na nulu nebo je to něco divnýho? Editováno: 20. Prosinec 2013, autor: Kirisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Zapojení svorkovnice rádia je na přiloženém souboru. rádio.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 mrkni sem: http://forum.skodahome.cz/topic/21196-zapojenie-neoriginalneho-radia/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirisek Vloženo 20. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Díky za schémátko rádia celkem objasnilo, ale pořád mi není jasný, proč je tam těch zbytkových 7V =O No nic, díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Pokud si to napeti meril digitalnim multimetrem a neni tam tvrde napeti, tak to muze merit podobne nesmysly, pripoj na ten bilosedy drat proti kostre treba zarovku 2W/12V a zmer to znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirisek Vloženo 21. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 (editace) Tak ještě jinak... Spínaných 12V byl hnedo-cerveny kabel, který byl zaizolovaný a vůbec nebyl zapojeny... Takže je to OK zapojeno a funkční ten zbytek bude na nějaké to ovládáni na volant a tak... Editováno: 21. Prosinec 2013, autor: Kirisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 Zdravím všetkých, cely deň pozerám všetky fóra a tak, ale neviem doriešiť môj problém s napájaním pre autorádio, celkovo mám zatiaľ v konektore čo ide do autorádia len 3 piny, ten čo napája zosik antény som zatiaľ neosadil, premeral som origo koncovku a našiel celkovo 2x12v, redukciu s ktorej idu káble do autorádia som prepinoval a znova premeral, viem že som mal niekde nájsť ten kábel čo dáva 12v len po zapnutí kľúča po zapojení kabeláže do autorádia ihneď zhorí poistka na rádiu 10A, bojím sa ju vymeniť a ihneď skúšať lebo už mi tak zhorel jeden pioneer, toto čo tam dávam teraz je asi 2 roky starý model kenwood. Bol by som rad ak by mal niekto foto originál konektorov s jednotkovej fabie, tu to bolo z neznámeho dôvodu prerábane a auto som kupoval po neboztikovi. To meranie sú tie 2 spodné káble hrubý hnedý a čierno modry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 Určitě to tu někde je, zapojení všech normálních rádií přes iso konektory je stejné. Google pomuze ... třeba tady https://www.bucek.name/stranky/ruzne/zapojeni_konektoru/zapojeni-konektoru.php?cesta=Autor%E1dia%20konektory/ISO Original skodovacky rádia jen kdysi mívala prehozené stále a spinané + (když dáš do tohoto zapojení jiné radio, bude to jen po vypnutí zapalování zapomínat předvolby... stačí přehodit dva dráty a je to OK) Edit: priste se ptej jen jednou- v jednom vlakně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 (editace) před 14 hodinami, Milda.J napsal: Určitě to tu někde je, zapojení všech normálních rádií přes iso konektory je stejné. Google pomuze ... třeba tady https://www.bucek.name/stranky/ruzne/zapojeni_konektoru/zapojeni-konektoru.php?cesta=Autor%E1dia%20konektory/ISO Original skodovacky rádia jen kdysi mívala prehozené stále a spinané + (když dáš do tohoto zapojení jiné radio, bude to jen po vypnutí zapalování zapomínat předvolby... stačí přehodit dva dráty a je to OK) Edit: priste se ptej jen jednou- v jednom vlakně. To prvé som nevedel vymazať, lebo táto téma je presne na to. A problém nemám ten čo myslíš, že stačí prehodiť červený so žltým aby rádio nestrácalo pamäť, ale ten, že na každom jednom rádiu to hneď vyhodí poistku a dokonca jeden pioneer začal horet vnutri. Inak podľa toho odkazu mi to vychádza že zapájam 12v na kostru , pokial je teda hrubý hnedý kábel na 8 pozícii kostra a tie 2 čierno modré a hnedo červený sú +12v Editováno: 27. Červen 2019, autor: JS65 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 1/ necituj poslední příspěvek2/ schema iso konektoru máš a kostru od + Jistě poznáš nehledě na barvy = měř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Nikdo ten konektor nepředělal, je jak odjakživa byl. Chyba je nejspíš v tom, že je trvalé plus zapojeno taky na pin 6. Ten u neškodováckých rádií slouží k napájení antény z autorádia a pere se ti tady trvalé plus se spínaným. Odpoj (odstřihni) pin 6 z konektoru a pokud máš ostatní vodiče dobře zapojené (žlutý na červený a červený na žlutý a ten modrý nech připojený na hnědočervený), tak by to pojistku vyhazovat nemělo a rádio by mělo normálně fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Promiň, ale z jeho textu je patrné, že nějaký piny na něčem nemá zapojené a nějaké zapojil. Takže pro ochranu jeho rádia tvrdím. MĚŘ! Tam kde má být kostra, dej kostru, tam kde má být + dej +....atd atd. Jestli na tom odpálil pár rádií, asi to nebude úplně OK. A nebo vlastně ne, vždyť to není moje radio [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 (editace) Milda vlastne si mi pomohol tým odkazom, cely problém bol že som na + pripájal kostru, musel som prepinovat tu kenwoodacku redukciu aby sedela s originálom, ešte Dula teraz vlastne by som som chcel riešiť napájanie antény a to aby si rádio držalo pamäť ale aby sa zapinalo pri otoceni kľúčom, síce som osadil aj pin napájania antény, ale na tom origo nameram len 0,01 to je ten hnedý s modrim a to až pri zapnutom kluci. Editováno: 27. Červen 2019, autor: JS65 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Anténa je napájená přímo z auta tím modrým kabelem připojeným na hnědočervený vodič původní zásuvky. Pokud na tom vodiči není +12V při zapnutém zapalování, tak zkontroluj pojistku 19. Žádný jiný pin nezapojuj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Opakování je matka moudrosti.Je potřeba mít vstupy zapojeny tak jak mají být. MĚŘ [emoji6]Zkontroluj tu pojistku, to každopádně. Ale mám pocit, že podle obrázků a i podle tvého popisu to ještě pořád nemáš dobře.- Jestli je anténa napájena tím připojeným modrým k hnedocervenýmu, má tam jít určitě + po zap.kličku (hledej tu pojistku= zariď ať tam jde spínané +- Jestli ti radio zapomíná předvolby pak máš právě prehozené stálé a spínané + (Podle tvých fotek bych to tak tipnul, ale nechci to tvrdit na 100% - jsem jen na telefonu a podle fotek je poznat "prd") Opravdu prověř, že ti na ten iso konektor a z něho skrs tu tvou redukci se dostávají až na radio vstupy tam kam mají. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 nebudem to rozpisovať, ale určite zruším ten kábel ako písal Dula a skontrolujem poistku, už to určite pôjde v poho. Inak len pre info, na tej redukcii k rádiu je origo zaizolovaný kábel modrý že ANT. CONT. mohol by som ho rychlospojkou pripojiť na ten modry kábel od antény .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 28. Červen 2019 Sdílet Vloženo 28. Červen 2019 (editace) Nikam nic nepřipojuj, napájení antény máš vyřešené, je napájená i bez autorádia tím modrým vodičem připojeným rychlospojkou k hnědočervenému vodiči. Ten je pod napětím po zapnutí zapalování a ztrácí napětí vytažením klíčku ze spínací skříňky. Pokud bys k němu připojil ten modrý z redukce, riskuješ poškození autorádia. Editováno: 28. Červen 2019, autor: Dula Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 28. Červen 2019 Sdílet Vloženo 28. Červen 2019 Aha dobre takze idem pozret tu poistku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 28. Červen 2019 Sdílet Vloženo 28. Červen 2019 (editace) Dula takze poistky som pozrel, ale na 19 pozicii som nemal ziadnu poistku, pozrel som podla tabulky tu kde je nakreslene radio s navi, ale ta je ok, nasiel som dielensku prirucku a tam je ze 19 pozicia je automaticka prevodovka. Editováno: 29. Červen 2019, autor: JS65 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 30. Červen 2019 Sdílet Vloženo 30. Červen 2019 Hotovo problém vyriešený, kabeláž na redukcii prerobená podľa origo káblov a čo sa tika toho napájania antény poistka to bola 10 5A takzvaný S kontakt čo dáva 12v po otoceni kľúčom. Diky za rady chalani velmi ste mi obaja pomohli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia 1.2htp jezdec Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 čau lidi, mám problém jak ....... Zapojil sem si aktivní subáč na spínací od radia ( pozice 4 červenohnědý) hrálo 14 minut a pak zhaslo i radio. Pojistky jsou ok, do kabelu stále nejde proud i po kotočení klíče, co mohu dělat ? Mam teď otevřenou spínačku. natáhnu to znovu ten kabel ? nebo to obejdu a natáhnu jinudy ? Děkuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 Pojistka č. 10 určitě nebude v pořádku. Je na 5A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia 1.2htp jezdec Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 hned se na to jdu podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.