Publikováno Říjen 20, 20222 r Dobrý den. Má prosbu, mám půjčený Enyag na delší dobu, v mobilu v aplikaci jsem vytvořil uživatele, zadal VIN, auto si to našlo, ale chce to potvrdit v systému v autě ze jsem primární uživatel. Půjčovna mi rekla ať si to udělám. Ale v autě v nastavení není možnost propojit Škoda Connect. Nevíte proč? Co s tím? Děkuji za rady
Říjen 25, 20222 r To je preto, lebo auto nie je pripojene na net. Vedla ikonky globusu vlavo by malo byt vidiet aj silu signalu pre LTE. Skusil by som na 2 minutky vytiahnut oblubenu poistku cislo 19. Uvidis, ci sa auto chyti na signal potom. A inac, auto ma este SW 2.4. Ak ho ides pouzivat dlhsie, doporucujem si vybavit upgrade na ME3.0.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.