Přejít na obsah

Varovný indikátor mrtvého úhlu


Leonekkk

Doporučené příspěvky

Jo, tohle řešení jsem posílal dřív kamarádovi, když by nechtěl kupovat nové sklíčko. 

Každopádně u tebe, když máš Superba, tak máš nespornou výhodu, že ti stačí koupit originální plast pro Superba FL a za "pár korun" i originální diody pro mrtvý úhel a nemusíš řešit nějaké custom vyřezávání a vkládání, viz foto.

image.thumb.png.bbe1e5c7a256458b853511e7ab0d5a8e.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano. Kompatibilní by to nebylo kvůli tomu, že před FL mělo tu diodu ve sklíčku a od FL už to je separátní, víz obrázek výše. Tam bych neviděl problém. Fyzicky jsem obě kapličky neviděl, abych to dokázal říct na 100%, ale předpokládám, že jediný rozdíl bude právě v tom otvoru na diodu :) 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nutné je vyměnit řídící jednotku, pokud by někdo chtěl mít možnost měnit i intenzitu svítivosti té diody. 5Q0 mrtvé úhly neumí měnit nastavení jasu diody, 2Q0 radaru už ano, které se používají od FL na Superbu. Nic jiného v tom není. A ano, postup výše jde použít, ale není to nic jiného, než že vyřezal díru (pro Superba lze koupit už s dírou) a k tomu originál diody. 

Já sám jsem na autě měnil mrtvý úhel z 5Q0 na 2Q0 a diody v zrcátku jsem nechal, nově můžu nastavovat jas. Nevidím důvod, proč by nešlo udělat i obráceně, že budu mít diody novější a jednotku starší. Je to jen dioda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úprava kabeláže je vcelku jednoduchá. Jeden kabel s MASTER jednotky vede nově do SLAVE (takže stačí jeden drát přesunout zleva doprava - možná jsem prohodil strany, nikdy si nejsem jistý, to pak podle počtu kabelů jde poznat) a proházet piny, to je vše. Takže není potřeba kvůli tomu rozebírat nic, než jen sundat zadní nárazník, vyměnit radary (customizovat držáky, nebo v případě Superba koupit ty pro FL verzi), proházet piny ve svorkovnici, jeden prodloužit do druhého radaru a je hotovo :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 10. 2022 na 20:13, Leonekkk napsal:

Varovné indikátory: 3v0 949 145-146

kryty zrcátek: 3V0857538C GRU-537

 

 

U indikátorů jsem objevil ve stejné ceně i označení 3v0 949 145A, 3v0 949 146A. Nevíte náhodou někdo, v čem je rozdíl oproti 3v0 949 145 a 3v0 949 146?

Odpovím si sám - varianta A je pro pravostranné řízení (ŠKODA info).

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sehnal jsem origo indikátory 3v0 949 145-146, ale po jejich zapojení mi to hlásí chyby "vadný mrtvý úhel". Díly 3v0 949 145-146 blikají po aktivaci mrtvého úhlu, ale nefungují, jen trvale blikají.  V čem je chyba, zejména dotaz pro Krostu nebo někoho kdo ví, kde je problém. Díky a moc. 

 

 

3v0 949 145-146

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, hlásí mi to zkrat na kostru.  LED při zapojení na původní kablík v zrcátku jen trvale blikají (jak strobo efekt), testoval jsem je na zdroji napětím 8V, jsou v pořádku. Výmaz chyb nepomohl, objeví se tam znova.

Přikládám kompletní výpis chyb z jednotky 3C a 10. Moc děkuji za rady.

 

Address 3C: Lane Change       Labels: 5Q0-907-686.clb
Control Module Part Number: 5Q0 907 686 B    HW: 5Q0 907 686 B
  Component and/or Version: HRE_Master    H11 0071
           Software Coding: 02011103
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00063
              ASAM Dataset: EV_HREntryHella 001028 (SK48)
                       ROD: EV_HREntryHella_VW37.rod
                      VCID: 3C735EF6B757B36FD3-8068
1 Fault Found:

730631 - Warning Lamp for Blind Spot Detection in Right Exterior Mirror 
          C122D 11 [008] - Short to Ground
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 63
                    Mileage: 107795 km
                    Date: 2022.11.04
                    Time: 08:07:09

 

Address 10: Park/Steer Assist       Labels: 5Q0-919-294.clb
Control Module Part Number: 5Q0 919 294 L    HW: 5Q0 919 294 A
  Component and/or Version: PARKHILFE 8K  H03 0056
           Software Coding: 0071157841
            Work Shop Code: WSC 33361 790 00063
              ASAM Dataset: EV_EPHVA18AU3700000 002026 (SK48)
                       ROD: EV_EPHVA18AU3700000_002_VW37.rod
                      VCID: 44832616CFA7CBAFAB-8010
1 Fault Found:

13688835 - Databus 
          U1123 00 [008] - Received Error Message
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 63
                    Mileage: 107795 km
                    Date: 2022.11.04
                    Time: 08:08:54

 

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš ověřené? Protože jsem si proměřil zapojení připojovacího kablíku, plus je na červeném vodiči a ten samozřejmě přijde na plus indikační diody. To jsem si taky ověřil. Zkusit to samozřejmě mohu...  Mě to spíše vypadá na to, že nová indikace LED má vyšší proudový odběr než dřívější LED přímo ve skle, no a původní jednotka 5Q0 to vyhodnotí jako zkrat. Pokud máte někdo řešení bez výměny na 2Q0, dejte vědět.

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...