Přejít na obsah

Chladící kapalina


Bergerov

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Robil niekto už preplach chladiacej sústavy? 

Sú tam chaldiace okruhy, ktoré majú klapky a vraj sa to musí riešiť cez diagnostiku. 

No pozeral som toto video a chlapik na Passate iba použil "fľašu" aby "natlačil" chladiacu do systému. 

 

https://youtu.be/fYNY2F3_ypI

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popisi co jsem udelal ja, delal jsem to jen preventivne, nemel jsem zadne problemy a ani jsem nemel kapalinu osklivou (nechtel jsem G13). 

1.vyndal jsem z nadrzky pytlik se silikatem

2. Koupil jsem 10l destelovane vody a 10l G12Evo hotova smes

3.u ohrateho motoru jsem odpojil vracecku do expanzni nadoby, prodlouzil ji do kyble jinou hadickou

4.nastartoval jsem a prolil expanzkou 10l destilky (expanzni nadrz stale pod vodou)

Do kyble vytekala uz voda.

5.vracecka zpet do expanzky

6. Ohrati na 90° a VCDS odvzdusneni systemu

7.to stejne s novou chladici kapalinou, po 9l uz tekla do kyble opet krasne ruzova kapalina, 1l jsem si ponechal na doliti

8.opet vrececka do expanzky

9. Ohrati na 90° a opet VCDS odvzdusneni

10.doliti kapaliny

 

Myslim ze se timto zpusobem minimalizuje moznost zavzdusneni systemu. 

 

 

20230415_133428.jpg

1682940622680751287556672189122.jpg

Editováno: , autor: Stanson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky, bylo mi to jasne, tak to rika DP. 

To znamena, dostat se pod auto, sundat kryt motoru, odpojit hadice, do necoho to odchytit. Naplnit podtlakovou plnickou a odvzdusnut diagnostikou. 

Ja jen odpojil jednu hadicku a otocil ji do kyble. Zadne pripravky. Zda se ti to slozitejsi? 

Vubec se nepru o tom, co je lepsi zpusob (pro poradnou vymenu), jen o slozitosti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

Zdar borci @Stanson @r_e_n_e. Chci požádat o radu…

Rád bych udělal proplach a následně G12 Evo podle vašeho návodu (dělám to poprvé, tak omluvte možná hloupý dotaz)…když zahřeju motor tak je tam přece nějaký tlak, tudíž můžu sundat vracečku do expanzky a následně odšroubovat víčko expanzky, abych mohl prolévat destilkou? Nebo jak přesně to udělat? Díky za rychlou reakci…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...