Červenec 29, 200817 r Ne, 1.2. 12V. Samo, že s dynamikou u naloženýho je to trochu jinde, ale pokud se rozjede a nenecháš jí spadnout točky, tak táhne jako divá a kupodivu si ani moc neveme.
Červenec 29, 200817 r To dmiklos: To pak ale jezdíš po městě na 2-3. převodový stupeň, mimo město na 3-4 a na 5 se snad nikdy nedostaneš . Na druhou stranu na tom něco je. Schválně jsem dnes zkoušel jezdit ve vyšších otáčkách (3-4000) a světe div se, spotřeba stoupla max. o 0,5 L/100. Samo při vyšší dynamice jízdy. Zrovna zajíždím, tak mě to zajímá. A to i proto, že známá má 125 najeto 150tis a motor přede jako kotě. Jaké jsou vaše zkušenosti?
Červenec 29, 200817 r PMA: A potom že s HTP sa nedá jazdiť úsporne Ja som šiel dnes svoju obvyklú trasu práca-nákup-domov a v garáži som cvične pozrel spotrebu a 4,7. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby to nebolo 100% mesto s križovatkami a semafórmi... Klíma vypnutá, mám nádchu
Červenec 30, 200817 r Presne tak, jsem z toho motoru uplne nadsenej...vlastne zamilovanej az po usi Tak to ja mam po meste prumer tak 6 - 6,5l, ale i tak jsem spokojen
Červenec 30, 200817 r gratulace. vim ,ze se tak da jezdit, ale to musi mit clovek naladu na pijanku jizdu.
Červenec 30, 200817 r Presne tak, jsem z toho motoru uplne nadsenej...vlastne zamilovanej az po usi Tak to ja mam po meste prumer tak 6 - 6,5l, ale i tak jsem spokojen Cha chá, tak to máme podobné pocity Dnes cesta do práce (Kl-Pha) a spotřeba 4.6
Červenec 30, 200817 r Chlapci ja vám gratulujem k takejto spotrebe, to mne sa podarilo najmenej 5,4 ale to bola fakt nuda. Keby sa dalo, napíšte sem aj údaj koľko nabeháte priemerne na jednu nádrž.
Červenec 30, 200817 r Za tři dny po Vysočině najeto 600km, včetně cmrdaček po městech s průměrkou 5,6. A to byla sem tam puštěná klima. Jen se nesmí na dálnici! Pak je to o litřík a víc...
Červenec 30, 200817 r Tak to je hodně slušná spotřeba si myslím:)) Stejně je to hlavně v noze řidiče než v autě
Červenec 30, 200817 r Chlapci ja vám gratulujem k takejto spotrebe, to mne sa podarilo najmenej 5,4 ale to bola fakt nuda. Keby sa dalo, napíšte sem aj údaj koľko nabeháte priemerne na jednu nádrž. Podla toho kade jazdim ale priemerne 700-800km na nadrz...
Červenec 30, 200817 r Mluvil sem hlavně o záběhu a tam platilo přesně to co si popsal. Nyní již využívám celé spektrum toček, ale jezdím tzv. na ucho - musím slyšet, že si s tím motor "hraje". Tedy může tam být třeba 2500, ale ne na plnej plyn na pětku do kopce, naopak proč ji tam nedat v klesání a mít jen položenou nohu, když potřebuju předjet nebo....mam ruku a šalt páku. Tolik asi k vysvětlení předchozího. Ale máš pravdu vyšší točky nijak závratně spotřebu nazvyšují - je to dáno tím, (dle zkušeností) že pokud ji držíš v točkách tak i do mírnýho kopce nemusíš téměř přidat, pokud je necháš spadnout, nebo je už dole máš, rveš to na plnej - žere to a huntuje motor. Jak už bylo řečeno 100x točit, točit, točit. A co se týče starejch škodováckejch motorů...ty nepotřebujou komentář. Motor, kterej "přežil" 30 let v několika generacích aut..... Měli sme rodinnou 105ku a ačkoli mi to nikdo nechce věřit měla při prodeji 160tis a to s původním motorem, převodovkou i spojkou (obložením i ložiskem)!! a to sem se na ní učil. Je fakt, že pseudo odborníky v servisu viděla tak akorát v záruce - pak už vše dodo - od oleje přes ventily, brzdy až po tlumiče. Tátovi zkušenosti sou k nezaplacení a byly použity i pro 1.2 12V a s úspěchem. Ještě k té spojce pro nevěřící Tomáše měli sme Favíka, než nám ho jeden deb... zrušil. Kupovali sme ho když měl 22tis a do cca 90tis byla spojka seřizována jen jednou.
Červenec 30, 200817 r hihhiih mam z Vas depku, sice vim ,ze se da jezdit za tech 5 litru, ale ja bych z toho zesilel. mej dlouhodobejch 7,2 mi prijde akurat
Červenec 30, 200817 r Tak si taky přihřeju... spotřeba 5,5 s plně naloženym combem (250km, ale mimo dálnici) + něco přes 100 popojížděčky po Vysočinských stezičkách. A jelikož to byl návrat z dovolenky, tak sem se s tím nemazlil ale bylo to pomalejší než sem obvykle zvyklej - prostě jakš takš dodržení všech limitů (možná párkrát - přece nebudu na přehledný rovince brzdit). Suma sumárum 1.2 12 je super.
Červenec 30, 200817 r Za tři dny po Vysočině najeto 600km, včetně cmrdaček po městech s průměrkou 5,6. A to byla sem tam puštěná klima. Jen se nesmí na dálnici! Pak je to o litřík a víc... No tak to je na Roooma s 1.2 hoooooooooodně dobrá spotřeba!!!
Červenec 30, 200817 r No tak to je na Roooma s 1.2 hoooooooooodně dobrá spotřeba!!! Tak vas asi trosku nastvu, ale Praděd - Olomouc po značku 3.9 až k baráku 4.2. To byla opravdu nejnizsi spotreba co jsem dosahl a byla to trasa 70 km. Cesta tam 5.4. Minuly tyden Hranice na Moravě - Pustevny az nahoru na parkoviste 5.5 cesta nazpet 4.4. Dlouhodobou jsem mel 6.2 ted mam 5.9. Jo a bylo to s klimou. Fabia 1 kombajn 47 KW chip Cimbu
Červenec 30, 200817 r Dlouhodobá 5.6 Pravdou je, že stejně jako PMA používám ekologickou, bezúdržbovou, manuální, dynamickou a polyfunkční klimatizaci... Otvírám okna klimošky nemaje Upraveno Červenec 30, 200817 r od Nohab
Červenec 31, 200817 r Tak vas asi trosku nastvu, ale Praděd - Olomouc po značku 3.9 až k baráku 4.2. To byla opravdu nejnizsi spotreba co jsem dosahl a byla to trasa 70 km. Jasně jel jsi víceméně z kopce a samo že je to vpořádku... Jinak jsem si už několikrát ověřil, že když vyrážím na trasu cca 200km a začíná se víc do kopce, tak tu průměrku dostávám horkotěžko pod 6l. Ale jak jedu zezačátku víc dolů, tak není spotřeba pod 5,5 problém. Např ze Žďáru do Bíteše a dál po D1 do Brna Slatiny naprosto v poho za 5,5l. A to na dálnici 130-140... Je to z kopečka. Ale zpátky je to horší... A také je asi teď v létě důležité, že se motor rychleji zahřívá a ŘJ mu nepřidává benzínu...
Červenec 31, 200817 r Jel jsem minulý týden do Holanska kolem 1000 km jako doprovodný vozidlo rychlost po dálnici mezi 80 - 90 děsná nuda ale spotřeba 4,9 L na nádrž jsem ujel přes 1100 km. Zpátky jsem už na to šlapal spot.7 L
Červenec 31, 200817 r jj, ono v A a na mnoha úsecích v I mají častá omezení na 100 km/h. A jak jsem viděl, i Ferari, Maserati, Porsche a jiná žihadla tam vzorně dodržovala tu stovku. Jak omezení povolilo, v klidu!!! a v pohodě mě gentlemansky předjeli. Jen např. při předjetí jsme zrychlil k 120 (130), pakliže jsme viděl, že bych někoho brzdil, ale to nebylo často. Přišlo mi, že se tam na dálnicích jezdí klidněji a i pomaleji, než v CZ.Takže jsem volil plynulé tempo 100-115 a bylo to akorát, možná by to šlo jet i za míň (spotřeba) čím to, že i čecháčci, jak přejedou čáru, jedou obvykle taky klidně a s respektem (asi před "žandáry") Sorry, ale to jsou nepodložené řeči. Jak do (IT), tak z (IT) jsem jel okolo 180 jak jen to šlo a díky tomu jsem narážel na dost hlavně (A) kteří se prdelili v levém a jejich soukmenovci je blikali. Cestou zpátky byl zajímavý zážitek, když mne ve 180 problikával "pohodový" (A) ve chvíli kdy tlačím před sebou transportera také (A) a nakonec nás podjel. Poté se transporter zařadil a ten podjížděcí blbec se mi motal dalších 7km 160 v levém, než konečně sjel. Takže pro některé z Vás je jediný rozdíl v tom, že v zahraničí se vezete hezky v pravém, pohodovou 100. Dělejte to tak i tady a budeme spokojeni všichni. P.S. A spotřeba mi taky půjde dolů, když furt nebudu muset brzdit a akcelerovat. Upraveno Červenec 31, 200817 r od Jetson
Červenec 31, 200817 r Mno, já jsem popsal svoji zkušenost. A ta byla, jak jsem výše uvedl. Tolik k tématu nepodložené řeči. Ergo - kdyby se jezdilo jako v A a IT, byli bychom spokojenější všichni
Červenec 31, 200817 r když mne ve 180 problikával "pohodový" (A) ve chvíli kdy tlačím před sebou transportera také (A) a nakonec nás podjel. Poté se transporter zařadil a ten podjížděcí blbec... Ze sa prave ty stazujes :D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.