MirekM Vloženo 5. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2006 Nemeril nekdo o kolik se jizdou (v prumeru) zvysi tlak oproti studenym pneu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r-hanz Vloženo 9. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 Používej dusík a nemusíš nic měřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 9. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2006 I když plníš dusíkem, tak se pneu zahřejí a tlak se zvýší - jen tam není ta vzdušná vlhkost, která se na tlaku projevuje nejvíc. Nikdy jsem to neměřil, ale řekl bych tak 2 až 3 desetiny atmosféry. Řekl bych, že už jsem to od někoho slyšel - takže to ber s rezervou. Jinak, co se týká dusíku, tak jsem plnil tak o dvě desetiny víc, než chce výrobce a jízdní vlastnosti byly lepší. Předtím se to jevilo jako podhuštěný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Ja bych rekl... asi taaaaaaaaaakhle... Proc to resis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirekM Vloženo 10. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 Ja bych rekl... asi taaaaaaaaaakhle... Proc to resis? Abych vedel o kolik mam hustit pneu vice nez udava vyrobce, kdyz se nekde zastavim na benzince a mam "teple" pneu. Doma mam jen "kompresor" z motoru mraznicky a ten "pliva olej", takze nemam odvahu s nim hustit bezdusove pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 10. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2006 No a to mi prijde prave trochu zcestny... Pneu zahrejes nekdy vice nekdy mene proste stylem jizdy, takze hledat nejakou hodnotu abys nahustil vice/mene je podle me skoro nesmysl.. Dodrz vyrobcem dane husteni a mas rozhodne nejlepsi vlastnosti pneu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 ...Dodrz vyrobcem dane husteni a mas rozhodne nejlepsi vlastnosti pneu... To bych se i hádal, že budou mít nejlepší vlastnosti - letní continentály foukám vždycky víc a zimní semperity zase míň. Prostě to chvíli ladím, aby mi přišlo, že to auto perfektně sedí. Ale vcelku vzato +/-2 desetiny zase až tak nepoznám a ani neřeším, to bych musel ladit tlak před každou cestou (ráno a pak zase odpoledne). Takovej blázen zase nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 12. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2006 A kolik napr. "prehusis" nebo "podhustis"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Používej dusík a nemusíš nic měřit Otázka dusíku je dost diskutabilní, konec konců vzduch obsahuje cca 70% dusíku, dusík je jen reklama na vaše peníze, byl tu někde i odkaz na článek - odborný článek profesora chemika. Obecně platí, výrobce udává, tolik by se mělo hustit za studena, zkušenosti mám, že širší gumy 205 a více) je potřeba hustit více zimní na fabce zase hustím méně, konkrétně letní 195 - 2,1 všechny zimní 185 - 2,0 všechny letní 235 (ne na Fábce) 2,9 zimní 235 2,7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeff Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 (editace) Používej dusík a nemusíš nic měřit Otázka dusíku je dost diskutabilní, konec konců vzduch obsahuje cca 70% dusíku, dusík je jen reklama na vaše peníze, byl tu někde i odkaz na článek - odborný článek profesora chemika. Obecně platí, výrobce udává, tolik by se mělo hustit za studena, zkušenosti mám, že širší gumy 205 a více) je potřeba hustit více zimní na fabce zase hustím méně, konkrétně letní 195 - 2,1 všechny zimní 185 - 2,0 všechny letní 235 (ne na Fábce) 2,9 zimní 235 2,7 Na 185/60R14 hustim 2.2 na kazde kolo. Kolik hustit 205/45R16? Fabia 1.2/12V Editováno: 13. Prosinec 2006, autor: Jeff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 2 Jakr: Článek jsem o dusíku četl, ale ať si říká kdo chce co che, tak prostě uniká méně než obyč vzduch. Kontroluju jednou za měsíc a není potřeba ani ň což u vzduchu (v mém případě) neplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 Pry fakt unika mene. Ale zbyle super vlastnosti (mene agresivni vuci pneu, diskum, vylepseni vlastnosti pneu, atd.) jsou podle me prehnane a fakt jen pro to, aby se lepe prodaval a aby v motoristickem svete byla opet nejaka inovace! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 (editace) A kolik napr. "prehusis" nebo "podhustis"? ... Pry fakt unika mene. Ale zbyle super vlastnosti (mene agresivni vuci pneu, diskum, vylepseni vlastnosti pneu, atd.) jsou podle me prehnane a fakt jen pro to, aby se lepe prodaval a aby v motoristickem svete byla opet nejaka inovace! Ty letní foukám ve předu na 2,4 a vzadu na 2,2 a zimní P/Z na 1,9/1,8 Škodovka u feldy předepisuje při polovičním zatížení 2atm na všechny. Jezdím zpravidla sám. Otázka je taky přesnost tlakoměrů, takže taky kontroluju na jedný benzině, aby byla stejná chyba. Dusík jsem zkusil poprvé letos a řekl bych, že přece jen je v pneumatikách stálejší tlak oproti vzduchu (ráno patnáct, odpoledne 30 st.C auto na slunci). Když to porovnám s loňským rokem, byl tam pozitivní rozdíl. Takže dusík můžu doporučit, pokud to peněženka dovoluje. Vzduch je prostě směsí různejch plynů a nejvíc rozkolísá tlak vodní pára - a na to všichni odborníci, především mediální, zapomínají. Zajímalo by mě, kolik servisů má za kompresorem sušičku vzduchu. Editováno: 13. Prosinec 2006, autor: inya Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Nechci zakládat nové téma. Mám dotaz na udržení tlaku v pneu. Mám F1 r.v.2006 1.2 12V a origo ALU 14" kola (gumy matador 185/60). Už delší dobu se mi zdá, že v pravém předním kole pomaličku a nenápadně ubývá vzduch. Před 2 týdny jsem všechna 4 kola dofukoval, přední na 2,2 bar (220 kPa) a po dnešním změření všechna ostatní kola mají ten dofouknutý tlak kromě toho PP kola, to má jen 1.3 (130 kPa) ! Bude to vadným diskem nebo vozím pořád něco zapíchlé v pneu ? Prázdné zatím úplně nebylo, ale už mě to docela štve. Měl někdo stejný problém ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Pokud to není ventilkem, tak máš na 100% defekt. Dokáže to unikat velmi pomalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 Mirek09 podobny problem som mal tiez.. az som prisiel na to ze mam v pneumatike .. zasroubovany.. sroub ... takze bol to defekt ale pomalicky unikal vzduch .. zistil som to ked som umyval auto a namocil kolesa .. bolo pocut ako susti unikajuci vzduch ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 jedna cesta do pneuservisu to vyřeší. Buďto ti dají jiný ventilek nebo opraví defekt na pneumatice Předpokládám tedy, že nemáš někdě bouchnutý ráfek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 2. Červen 2009 Sdílet Vloženo 2. Červen 2009 jedna cesta do pneuservisu to vyřeší. Buďto ti dají jiný ventilek nebo opraví defekt na pneumatice Předpokládám tedy, že nemáš někdě bouchnutý ráfek Do toho pneuservisu samozřejmě zajedu. Auto mám od října 2008, jestli to předchozí majitel někde "odřel" to nevím - ale to bych snad na tom disku poznal. Já si na disky při parkování dávám pořádně bacha, takže své zavinění bych vyloučil. Jak vlastně bouchnutý disk (ráfek) poznám, byl by někde vyhnutý, hodně odřený, promáčklý apod.? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Jak píšou kluci, šel bych tou nejjednodušší cestou. Nechat si zkontrolovat pneu. Pokud bude v pořádku, tak nechat vyměnit ventilek. Většinou je to jedna z těch dvou věcí. Kdyby to nepomohlo, potom bych to řešil dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Jak vlastně bouchnutý disk (ráfek) poznám, byl by někde vyhnutý, hodně odřený, promáčklý apod.? Děkuju Nemusíš to vidět. Já si dávám taky bacha a přesto na zadním kole byl naraženej disk. A dokonce z vnitřní strany. Projeď lem prstem a poznáš jestli je kulatej nebo zmáčklej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Tak jsem konečně navštívil pneuservis. Sundané komplet kolo se ponořilo do vody, pneumatika z obou stran OK, disk z vnější strany taky OK, ale u vnitřní v jednom místě utíkaly úplně miniaturní bublinky. Takže mechanik ten disk rozebral a vyčistil. Prý tam byl v tom místě nějaký bordel (smítko) a vznikla tam malinká mezera mezi pneu a diskem ! To sem teda kulil oči. Teď už by to mělo být v pohodě, doufám. Díky všem ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 (editace) 3 roky foukám plyn od Barumu a spokojenost. Přefoukávám jenom při přehazování kol. Ze začátku jsem několikrát zajel do barumky přeměřit tlak pro kontrolu, ale zbytečně. Není to reklama, je to zkušenost http://www.contitrade.cz/nabidka/sluzby/husteni-plynem.html Editováno: 4. Červen 2009, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.