Přejít na obsah

Elektrický zápach z klimatizace


cossie05

Doporučené příspěvky

Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

 

■  - nastavení pro Climatronic
■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
■ Střední - základní provozní výkon
■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
vozidla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, dědek napsal:

Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

 

■  - nastavení pro Climatronic
■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
■ Střední - základní provozní výkon
■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
vozidla

Editováno: , autor: cossie05
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

zdravim 

 

co presne znamena  vypaleny  minusovy kontakt ?  Staci ho dotiahnut ? 

Ako pise SROTTY , ze je u plynoveho pedalu - bolo by mozne neake foto, kde presne sa to nachadza ?  Je to miesto s dobrym pristupom, ale je potrebne  rozoberat  krytovanie ?

 

velka vdaka  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

s-l640.jpg

Editováno: , autor: cossie05
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj 

 

obrazok aj vysvetlenie je fajn, len tomu trosku nerozumiem, co si vymenil, lebo ja  tam ziaden plosak nevidim. 

 

Vymenil si cely radiator, alebo len  plosak ?  Neda sa to neako opravit ?  Nerozumiem co sa tam moze palit. 

Novy  origo radiator stoji 241 ecky, co je dost.  Kupoval si origo radiator  5Q0963235 C ?  Ked idem cez Skoda servis - davaju len original. 

 

dik za pomoc . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měni se to celé. Dá se to sehnat i za 2500,- Kč (Valeo, Continental). Problém je v mínusovém kontatku (je to šroub a na něm přišroubovaný vodič na kostru). U některých kusů to bylo asi z výroby blbě přišroubované a tudíž to časem jiskřilo až to "shořelo".

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Pekny den prajem.

Prave som tu vlozku kurenia menil.Povodna Valeo,nova Denso.

Vymena v pohode.Vyskusane nesmrdi.Ale na jednu vec sa chcem opytat.Minusovy spoj roztaveny ale aj opalena izolacia na kabli.Co s tym kablom?Opravit,vymenit🙈,nechat tak?Poprosim o nejake rady skusenejsich,co s tym?

DakujemP20112-141242.thumb.jpg.044e0ac510fa6658289942e00e8210d8.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj,

 

poslední dobou občasně pozoruji na své O3 2,0 TDI elektrický zápach z ventilace/klimatizace. Vypozoroval jsem, že je to pravidelně když je nízká vnější teplota, studený motor a následně nějakou dobu stojím (rozmrazuji okna, stojím hned na semaforu, atd). Pokud rovnou sednu do auta a celou dobu jedu, problém jsem nezaznamenal. Nesetkal se s tímto někdo?

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo.

 

Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční.

 

P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.

632A9080-E041-48DF-91BB-8AC9F3A76F68.jpeg

99CCAD0F-14A5-4BF0-8380-5E9D6D96039A.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 13. 2. 2019 na 19:18, cossie05 napsal:

ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

s-l640.jpg

Zdravím chtěl jsem se zeptat toto na fotce se vyměňuje celé ale to je vložka strčená v radiatoru takže při její výměně není třeba se obávat že se vypustí voda z topení chápu to správně? 

Potřeba je koupit třeba toto https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5wa963235-vlozka-topeni-prvovyroba-evropska-unie-47516.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...