Publikováno Leden 22, 20196 r Dobry den neviete mi poradiť , mam taký problém keď naštartujem za studena a asi po 3minutach začne cítiť spáleninu ako keby sa mi pripekal nejaký kábel auto je Skoda octavia III 1.6 Tdi 77kW
Leden 22, 20196 r Startér, cívka, kabely k tomu. Nevím teda, kde čicháš :) ale do kabiny přes ventilaci to chvilku trvá (nebo přes nevyhnutelné netěsnosti stěny).
Leden 22, 20196 r Autor před 6 minutami, dědek napsal: Pokud to jde z ventilace tak to může být elektrický topný článek. ano ide to cez ventilaciu
Leden 22, 20196 r Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout : ■ - nastavení pro Climatronic ■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu ■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz ■ Střední - základní provozní výkon ■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu ■ Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru vozidla
Leden 22, 20196 r Autor před 42 minutami, dědek napsal: Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout : ■ - nastavení pro Climatronic ■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu ■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz ■ Střední - základní provozní výkon ■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu ■ Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru vozidla Upraveno Leden 22, 20196 r od cossie05
Leden 27, 20196 r Jestli máš přídavné el.topení, tak dost často se vypálí mínusový kontakt a pak to takhle smrdí. Jak už tu radili,zkus to vypnout a pokud nezasmrdí,je to ono. A nebo pokud jseš šikovný,tak se na ten kontakt podívej-je u plyn.pedálu.
Leden 27, 20196 r Autor ANO bola to presne ta chyba vypaleny minusovy kontakt na vlozke pridavneho kurenia. Dakujem za rady kazdemu hlavne dedek
Únor 11, 20196 r zdravim co presne znamena vypaleny minusovy kontakt ? Staci ho dotiahnut ? Ako pise SROTTY , ze je u plynoveho pedalu - bolo by mozne neake foto, kde presne sa to nachadza ? Je to miesto s dobrym pristupom, ale je potrebne rozoberat krytovanie ? velka vdaka
Únor 13, 20196 r Autor ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite Upraveno Únor 13, 20196 r od cossie05
Únor 18, 20196 r ahoj obrazok aj vysvetlenie je fajn, len tomu trosku nerozumiem, co si vymenil, lebo ja tam ziaden plosak nevidim. Vymenil si cely radiator, alebo len plosak ? Neda sa to neako opravit ? Nerozumiem co sa tam moze palit. Novy origo radiator stoji 241 ecky, co je dost. Kupoval si origo radiator 5Q0963235 C ? Ked idem cez Skoda servis - davaju len original. dik za pomoc .
Únor 21, 20196 r Měni se to celé. Dá se to sehnat i za 2500,- Kč (Valeo, Continental). Problém je v mínusovém kontatku (je to šroub a na něm přišroubovaný vodič na kostru). U některých kusů to bylo asi z výroby blbě přišroubované a tudíž to časem jiskřilo až to "shořelo". Upraveno Únor 21, 20196 r od LiveBomb
Leden 12, 20223 r Pekny den prajem. Prave som tu vlozku kurenia menil.Povodna Valeo,nova Denso. Vymena v pohode.Vyskusane nesmrdi.Ale na jednu vec sa chcem opytat.Minusovy spoj roztaveny ale aj opalena izolacia na kabli.Co s tym kablom?Opravit,vymenit🙈,nechat tak?Poprosim o nejake rady skusenejsich,co s tym? Dakujem
Leden 4, 20232 r Ahoj, poslední dobou občasně pozoruji na své O3 2,0 TDI elektrický zápach z ventilace/klimatizace. Vypozoroval jsem, že je to pravidelně když je nízká vnější teplota, studený motor a následně nějakou dobu stojím (rozmrazuji okna, stojím hned na semaforu, atd). Pokud rovnou sednu do auta a celou dobu jedu, problém jsem nezaznamenal. Nesetkal se s tímto někdo? Děkuji
Leden 4, 20232 r po další chvilce hledání jsem nalezl toto: https://forum.skodahome.cz/topic/146010-citit-spaleninu-po-naštartovaní/ Pravděpodobně to bude ono. Omlouvám se za duplicitu
Březen 19, 20232 r Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo. Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční. P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.
Březen 20, 20241 r V 13. 2. 2019 na 19:18, cossie05 napsal: ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite Zdravím chtěl jsem se zeptat toto na fotce se vyměňuje celé ale to je vložka strčená v radiatoru takže při její výměně není třeba se obávat že se vypustí voda z topení chápu to správně? Potřeba je koupit třeba toto https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5wa963235-vlozka-topeni-prvovyroba-evropska-unie-47516.html
Leden 2Led 2 Dobry den, chtel bych se zeptat. Je mozne, ze problem s vypalovanim kontaktu prodavneho elektrickeho topeni je spojen i s ucpanym vymenikem topeni (Octavie III)? Ted mi z niceho nic zacalo silene smrdet v aute a a byl videt lehky kour z vydechu klimatizace uprostred palubovky. Zapach se objevoval zejmena pri nizsich venkovnich teplotach, dym byl videt jen jednou hned poprve. V nastaveni klimatizace jsem pridavne topeni vypnul a zapach se neobjevuje. Ale po vypnutí pridavneho topeni neni v aute tepelny komfort takovy jako byl drive ani po 30 minutach jizdy. Proto se tam, jestle muze mit vyyrazeni pridavneho topeni vliv na teplotu v aute i po zahrati motoru, kdy uz by to melo topit vodou z chladiciho okruhu? A pokud ne, bude tedy ke vsemu pricpany i vymenik topeni?
Leden 2Led 2 Najskor , do nejakej teploty ide primotop a potom uz nastupuje vymenik , bude klasicky zapchaty kuri to rovnako lava prava strana? pri pripchati ide prava slabsie , potom vobec
Leden 26Led 26 Resim problém s podobnými příznaky. Smrad spaleniny v kabině, odstrojil jsem plasty, nic ohořelé nevidel, ani necítil spaleninu. S vyndanym ventilatorem jsem nic necítil ani při projizdeni. Když se tam ventilátor vrátil, hned zase z ofuku spalenina. Ventilátor sice trochu piska, takže nejspíš pridreny, ale z nej nic cítit není, ani z toho místa uložení… 🤷🏽♂️
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.