Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den

neviete mi poradiť , mam taký problém keď naštartujem za studena a asi po 3minutach začne  cítiť spáleninu ako keby sa mi pripekal nejaký kábel auto je Skoda octavia III 1.6 Tdi 77kW

Už za 3 minuty? Laicky bych tipnul nějaké tření. ;)

Startér, cívka, kabely k tomu. Nevím teda, kde čicháš :) ale do kabiny přes ventilaci to chvilku trvá (nebo přes nevyhnutelné netěsnosti stěny).

Pokud to jde z ventilace tak to může být elektrický topný článek.

  • Autor
před 6 minutami, dědek napsal:

Pokud to jde z ventilace tak to může být elektrický topný článek.

ano ide to cez ventilaciu

Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

 

■  - nastavení pro Climatronic
■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
■ Střední - základní provozní výkon
■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
vozidla

  • Autor
před 42 minutami, dědek napsal:

Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

 

■  - nastavení pro Climatronic
■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
■ Střední - základní provozní výkon
■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
vozidla

Upraveno od cossie05

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora!

Jestli máš přídavné el.topení, tak dost často se vypálí mínusový kontakt a pak to takhle smrdí. Jak už tu radili,zkus to vypnout a pokud nezasmrdí,je to ono. A nebo pokud jseš šikovný,tak se na ten kontakt podívej-je u plyn.pedálu.

  • Autor

ANO bola to presne ta chyba vypaleny minusovy kontakt na vlozke pridavneho kurenia.

 

Dakujem za rady kazdemu hlavne dedek

 

  • 3 týdny později...

zdravim 

 

co presne znamena  vypaleny  minusovy kontakt ?  Staci ho dotiahnut ? 

Ako pise SROTTY , ze je u plynoveho pedalu - bolo by mozne neake foto, kde presne sa to nachadza ?  Je to miesto s dobrym pristupom, ale je potrebne  rozoberat  krytovanie ?

 

velka vdaka  

  • Autor

ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

s-l640.jpg

Upraveno od cossie05

ahoj 

 

obrazok aj vysvetlenie je fajn, len tomu trosku nerozumiem, co si vymenil, lebo ja  tam ziaden plosak nevidim. 

 

Vymenil si cely radiator, alebo len  plosak ?  Neda sa to neako opravit ?  Nerozumiem co sa tam moze palit. 

Novy  origo radiator stoji 241 ecky, co je dost.  Kupoval si origo radiator  5Q0963235 C ?  Ked idem cez Skoda servis - davaju len original. 

 

dik za pomoc . 

Měni se to celé. Dá se to sehnat i za 2500,- Kč (Valeo, Continental). Problém je v mínusovém kontatku (je to šroub a na něm přišroubovaný vodič na kostru). U některých kusů to bylo asi z výroby blbě přišroubované a tudíž to časem jiskřilo až to "shořelo".

Upraveno od LiveBomb

  • 2 roky později...

Pekny den prajem.

Prave som tu vlozku kurenia menil.Povodna Valeo,nova Denso.

Vymena v pohode.Vyskusane nesmrdi.Ale na jednu vec sa chcem opytat.Minusovy spoj roztaveny ale aj opalena izolacia na kabli.Co s tym kablom?Opravit,vymenit🙈,nechat tak?Poprosim o nejake rady skusenejsich,co s tym?

DakujemP20112-141242.thumb.jpg.044e0ac510fa6658289942e00e8210d8.jpg

 

  • 11 měsíců později...

Ahoj,

 

poslední dobou občasně pozoruji na své O3 2,0 TDI elektrický zápach z ventilace/klimatizace. Vypozoroval jsem, že je to pravidelně když je nízká vnější teplota, studený motor a následně nějakou dobu stojím (rozmrazuji okna, stojím hned na semaforu, atd). Pokud rovnou sednu do auta a celou dobu jedu, problém jsem nezaznamenal. Nesetkal se s tímto někdo?

 

Děkuji

  • 2 měsíce později...

Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo.

 

Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční.

 

P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.

632A9080-E041-48DF-91BB-8AC9F3A76F68.jpeg

99CCAD0F-14A5-4BF0-8380-5E9D6D96039A.jpeg

  • 1 rok později...
V 13. 2. 2019 na 19:18, cossie05 napsal:

ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

s-l640.jpg

Zdravím chtěl jsem se zeptat toto na fotce se vyměňuje celé ale to je vložka strčená v radiatoru takže při její výměně není třeba se obávat že se vypustí voda z topení chápu to správně? 

Potřeba je koupit třeba toto https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5wa963235-vlozka-topeni-prvovyroba-evropska-unie-47516.html

  • 9 měsíců později...

Dobry den, chtel bych se zeptat. Je mozne, ze problem s vypalovanim kontaktu prodavneho elektrickeho topeni je spojen i s ucpanym vymenikem topeni (Octavie III)? Ted mi z niceho nic zacalo silene smrdet v aute a a byl videt lehky kour z vydechu klimatizace uprostred palubovky. Zapach se objevoval zejmena pri nizsich venkovnich teplotach, dym byl videt jen jednou hned poprve. V nastaveni klimatizace jsem pridavne topeni vypnul a zapach se neobjevuje. Ale po vypnutí pridavneho topeni neni v aute tepelny komfort takovy jako byl drive ani po 30 minutach jizdy. Proto se tam, jestle muze mit vyyrazeni pridavneho topeni vliv na teplotu v aute i po zahrati motoru, kdy uz by to melo topit vodou z chladiciho okruhu? A pokud ne, bude tedy ke vsemu pricpany i vymenik topeni?

Najskor , do nejakej teploty ide primotop a potom uz nastupuje vymenik , bude klasicky zapchaty 

 

kuri to rovnako lava prava strana? pri pripchati ide prava slabsie , potom vobec 

  • 4 týdny později...

Resim problém s podobnými příznaky. Smrad spaleniny v kabině, odstrojil jsem plasty, nic ohořelé nevidel, ani necítil spaleninu. S vyndanym ventilatorem jsem nic necítil ani při projizdeni. Když se tam ventilátor vrátil, hned zase z ofuku spalenina. Ventilátor sice trochu piska, takže nejspíš pridreny, ale z nej nic cítit není, ani z toho místa uložení… 🤷🏽‍♂️

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.