wirer Vloženo 20. leden 2023 Sdílet Vloženo 20. leden 2023 foto rozobrateho zadneho stieraca. zdroj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2023 Tomu já rozumím, klasický klikový mechanismus. Hřídel stěrače se při rotačním pohybu bílého šnekového kola otáčí střídavě vpravo/vlevo od jedné krajní polohy do druhé. Jak je možné, že při takovém složení se ta hřídel u předních stěračů v jedné krajní poloze pootočí ještě kus dál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matesmc Vloženo 23. leden 2023 Sdílet Vloženo 23. leden 2023 (editace) Tak logicky a z fyzikálního zákona to nelze. Tudíž to bude jen pocitový rozdíl. Resp. stěrače se vždy hýbou dle rozsahu daného táhly a dorazy. Kde se zastaví je mj. dané tím, kdy dojde k přerušení dodávky el. energie do motorku, ne? Plus je potřeba počítat s vůlí samotných ramínek stěračů a možná i stěrače. ramínko leží na “tisícihranu” a když se povolí matice, která jej tlačí ke sklu, tak může o pár hran přeskočit. Nic víc, nic míň. Editováno: 23. leden 2023, autor: Wojnar Necituj bezprostředně poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2023 Žádný pocitový rozdíl. Žádná volná matice na tisícihranu. Tohle je normální funkce předních stěračů u OIII. Teda, minimálně FL. Tady se na to @Aerosa už někdy ptal. @janmatejicek to popsal přesně, ale nevysvětlil jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.