Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, nevím si rady se skubani auta pri brzdění, dělá to při lehkém položení nohy na brzdový pedal, je to cítit jak při dobrzdovani tak i při brzdění při vysoké rychlosti. Volant nevibruje a ani pedal nekope. Přijde mi že to je od zadních brzd. Tak jsem vyměnil kotouče, desky a ložiska, vodící čepy chodí pěkně jsou promazany, desky se taky nezadrhavaji v držáku třmenu, brzdový pistek chodí krásně lehce. Proběhlo i odvzdusneni brzdového systému. Problém ale stále přetrvává. Nesetkal se s tím někdo. Jinak destičky a kotouče jsou trw, ložiska SKF. 

Na lehké cukání v pedálu stačí kousek "nabobtnané" koroze na kraji třecí plochy, který škrtá o destičku.

  • Autor

Kotouče jsou opravdu nové, týden staré, měnil jsem to z důvodu toho že to dělalo již před výměnou a kdyz jsem zjistil že jeden starý zadní kotouč hází, měřil jsem pomocí uchylkomeru, hazivost byla cca 0,2 mm, tak jsem měl za to že cukani je způsobeno tím. Ale bohužel po výměně kotoučů, destiček a ložisek žádná změna.  

Měnil si jen zadní nebo všechny kotouče? Když zataheš (brzdíš) ruční brzdou, je to stejné?

  • Autor

Přední mají najeto cca 20k ale nechál jsem je lehce liznout na soustruhu, ruční mám elektronickou, nezkoušel jsem ji zatáhnout při jízdě. 

Hmm, tak v tomto případě dobrá rada drahá. Hlavně aby to nebyl moribundus.

Kdyby to byly brzdy - kotouče a desky - tak by jsi to měl i slyšet a přední by šly určitě do volantu. Tipoval bych to na něco jiného na podvozku.

Mne se to takhle jednou stalo pri nedotazenem kole. Dokud kolo jelo bez brzdeni, tak ok. Zacalo hucet pri brzdeni. Ale kdyz probehla vymena zadnich brzd, tak by se na to zrejme prislo.

Tolerance házivosti náboje je 0,02mm, tolerance nově namontovaného kotouče je 0,03mm - tak mluví dílenka.

Jestli někdo soustruží kotouče tak snad ví co dělá a dělá to po celé ploše po obou stranách. Jestli je zadek komplet nový, tak se asi jedině zaměřit na předek.

Normálny človek v dnešnej dobe nedáva sustruzit kotúče keď nejaké čínske abs stoja 30eur kus ci? 

  • Autor

Kdyz ty kotouče jsou originál a mají najeto 20k tak je blbost kupovat čínské 😉

Ja som mal podobný problém na Superb 2.

Pri výmene kotúčov servisák zabudol na jednej strane očistiť dosadaciu časť! Kotúče dierované Zimmerman. 

Trvalo to cca 500 km po opätovnom očistení a nasadení pokiaľ sa kotúč opäť vrátil do rovnomerne vybrzdenej polohy. 

Upraveno od r_e_n_e

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.