Publikováno Leden 28, 20232 r Zdravím, nevím si rady se skubani auta pri brzdění, dělá to při lehkém položení nohy na brzdový pedal, je to cítit jak při dobrzdovani tak i při brzdění při vysoké rychlosti. Volant nevibruje a ani pedal nekope. Přijde mi že to je od zadních brzd. Tak jsem vyměnil kotouče, desky a ložiska, vodící čepy chodí pěkně jsou promazany, desky se taky nezadrhavaji v držáku třmenu, brzdový pistek chodí krásně lehce. Proběhlo i odvzdusneni brzdového systému. Problém ale stále přetrvává. Nesetkal se s tím někdo. Jinak destičky a kotouče jsou trw, ložiska SKF.
Leden 29, 20232 r Na lehké cukání v pedálu stačí kousek "nabobtnané" koroze na kraji třecí plochy, který škrtá o destičku.
Leden 29, 20232 r Autor Kotouče jsou opravdu nové, týden staré, měnil jsem to z důvodu toho že to dělalo již před výměnou a kdyz jsem zjistil že jeden starý zadní kotouč hází, měřil jsem pomocí uchylkomeru, hazivost byla cca 0,2 mm, tak jsem měl za to že cukani je způsobeno tím. Ale bohužel po výměně kotoučů, destiček a ložisek žádná změna.
Leden 29, 20232 r Měnil si jen zadní nebo všechny kotouče? Když zataheš (brzdíš) ruční brzdou, je to stejné?
Leden 29, 20232 r Autor Přední mají najeto cca 20k ale nechál jsem je lehce liznout na soustruhu, ruční mám elektronickou, nezkoušel jsem ji zatáhnout při jízdě.
Leden 30, 20232 r Kdyby to byly brzdy - kotouče a desky - tak by jsi to měl i slyšet a přední by šly určitě do volantu. Tipoval bych to na něco jiného na podvozku.
Leden 30, 20232 r Mne se to takhle jednou stalo pri nedotazenem kole. Dokud kolo jelo bez brzdeni, tak ok. Zacalo hucet pri brzdeni. Ale kdyz probehla vymena zadnich brzd, tak by se na to zrejme prislo.
Leden 30, 20232 r Ještě mně napadlo, když jsou přední kotouče lehce přelíznuté na soustruhu, jsou všude stejně tlusté?? Tolerance na kolísání tloušťky byla (asi) 0,02 mm. Technický problém: Chvění brzd - MotoFocus.cz nebo tady, strana 31. Textar_Fault-Assessment_CZE.pdf
Leden 31, 20232 r Tolerance házivosti náboje je 0,02mm, tolerance nově namontovaného kotouče je 0,03mm - tak mluví dílenka. Jestli někdo soustruží kotouče tak snad ví co dělá a dělá to po celé ploše po obou stranách. Jestli je zadek komplet nový, tak se asi jedině zaměřit na předek.
Leden 31, 20232 r Normálny človek v dnešnej dobe nedáva sustruzit kotúče keď nejaké čínske abs stoja 30eur kus ci?
Únor 5, 20232 r Ja som mal podobný problém na Superb 2. Pri výmene kotúčov servisák zabudol na jednej strane očistiť dosadaciu časť! Kotúče dierované Zimmerman. Trvalo to cca 500 km po opätovnom očistení a nasadení pokiaľ sa kotúč opäť vrátil do rovnomerne vybrzdenej polohy. Upraveno Únor 5, 20232 r od r_e_n_e
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.