Michal Kracík Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 Na novém Superbu 2/2023 mámez výroby nastaveno řazení převodovky tak, že vozidlo v režimu převodovky D není schopno v přijatelném čase zrychlit z 50km/h na 90km/h. Tím myslím, jako že to trvá tak dlouho, že bych si stihnul přečíst smsky a to není přehánění. Při padesátce se motor dusí při 6. stupni někde na 1000 otáčkách a po sešlápnutí plynového pedálu neprovede přeřazení na pátý stupeň, ale nastane nekonečná agonie čekání na zrychlení, přičemž vozidlo zvyšuje akceleraci tím víc, čím se blíží rychlosti 90km/h. Jediné řešení je kick-down, nebo to trvale provozovat v režimu S, ale takhle se přece nedá normálně jezdit... Toto naprosto nepřijatelné a z mého pohledu řidiče nebezpečné chování jsem nahlásil jako závadu, nicméně servis to zatím v neformálním pokecu označil za "nutné zlo kvůli emisiím". Chci se zeptat, zda máte někdo podobný problém, případně jak jste ho řešili. Když se chcete zařadit do provozu z připojovacího pruhu, děláte kickdown? Jsem rozhodnut, pokud tento problém nebude řešitelný, vozidlo s poděkováním Škodovce vrátit a odstoupit od kupní smlouvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 V rámci výrobce nevyřešíš. Takhle je to auto záměrně postavený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 Obávám se, že jako důvod k odstoupení od smlouvy to není, protože by takové chování převodovky muselo porušovat nějaké konkrétní ustanovení smlouvy. O čemž ale pochybuji. Vymytá zelená politika v praxi 😞 . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbore Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 S tym ta kazdy posle do P-cka s tym, ze je to "vlastnost" nie chyba a mal si to na skusobnej jazde vypozorovat ak ta to tak serie. Vaculik to spravanie prevodovky v nedavnom videu s testom noveho Supa 2.0tsi ako mas ty dost chvalil, ze je to lepsie ako predosla 6st DSG lebo uz tak nepodraduje a vyuziva krutak alebo nieco v tom zmysle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 (editace) Záleží na tom, co od DSG očekáváš. Já s tímto nijak zvlášť velký problém nemám - pokud nemám při jízdě navolen režim sport, počítám s tím, že ve chvíli nižších otáček a zařazeném vyšším převodovém stupni se po sešlápnutí plynového pedálu neděje nějaká raketová reakce. A ano když opravdu potřebuješ "vystřelit" je nutno použít kick-down, nebo manuálně podřadit. Editováno: 20. Duben 2023, autor: stanmar Oprava textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 No, tak je třeba se s tím naučit jezdit asi... pokud se chceš vyhnout té agónii, tak prostě sešlápni plyn trochu více, aby tam skočil 5RS, není v tom žádná věda... Nové DSGčka jsou nastavené z výroby celkem do ECO, takže buď jezdit v Sku, manuálně s při zrychlení podřazovat a nebo více sešlápnout plyn, to je podle mě nejjednodusší možné ovládání DSGčka, společně s tuknutím do mínusového pádla. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 však takto fungujú a nepodraďujú DSG už roky , a ak podradia tak zbytočne a zbesilo ... vracať ho budeš ťažko ale nevidel by som v tom problém , niekto sa autu poteší ako rok čakať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 20. Duben 2023 Sdílet Vloženo 20. Duben 2023 bud si nastav nebo nechej nastavit (ne v autorizovanem service) odezvu plynu z "ovladani casem" na "prime ovladani" ... pak to reaguje linearne .. ne az na vetsi seslapnuti. zacne se to chovat MNOHEM normlaneji ... uz nevim, jak se to presne jmenuje, ale najdes to nebo bude vedet kazdy, kdo to dela ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 21. Duben 2023 Sdílet Vloženo 21. Duben 2023 Já mám teda jenom 6° DSG, ale toto chování (tlačení na vysoký stupeň) se mi právě líbí. Když jedu v klidu na rovince, tak mám 30 km/h 3. stupeň, 40 km/h 4. stupeň, 50-55 km/h 5. stupeň a 65 km/h klidně 6. stupeň a naprosto mi to nevadí. Když potřebuju, sešlápnu pedál třeba na 1/3 a auto krásně podřadí a jede... Je to taky o tom, se s tím naučit jezdit a potom to DSG poslouchá jak pes. Samozřejmě v D modu je to řazení línější a pomalejší a v S modu (klidně jenom na převodovce) je agresivnější a rychlejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Duben 2023 Sdílet Vloženo 22. Duben 2023 porovnávať starú 6 čo podradí kludne zo 6 do 2 je trochu mimo , toto nové emisné prevodovky nerobia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 26. Duben 2023 Sdílet Vloženo 26. Duben 2023 (editace) @midlan muzes mi vysvetlit tvuj minus? je to normalni rada, jak se to da eliminovat. a funguje. Editováno: 26. Duben 2023, autor: hamoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 30. Duben 2023 Sdílet Vloženo 30. Duben 2023 (editace) @hamoun Mnohokrát vyvrácený mýtus, nedělá to s odezvou plynu vůbec nic... To co říkáš taky ani nokóduje v jednotce motoru. Jediné co by mohlo mít vliv, je nakodovat profil plnu AUDI, ten se koduje v jednotce motoru. Zkoušel jsem to několik měsíců a nevyhovující mapu DSG to nijak stejně nevyřeší, jen je strmější křivka plynu a 100% dává ještě kus před podlahou. Editováno: 30. Duben 2023, autor: midlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 1. Květen 2023 Sdílet Vloženo 1. Květen 2023 @midlan nerikam nic o mape DSG. nevim, co jsi zkousel mesice ... nastavil jsem a zmena prisla okamzite. nebudu se hadat, kde se co koduje, meni. ani co se meni nebo jak se to jmenuje. muzu napsat jen to, co jsem zkousel. sve auto znam. a opravdu jsem schopen posoudit, zda se neco zmenilo nebo ne a jak. pocit je z toho takovy, jak jsem napsal, konecne jsem mel pocit, ze auto reaguje na to, co chci ja ... odezva mi prisla prima na to, co delam s plynovym pedalem. zadne zpozdeni, adekvatni reakce. prislo mi to jako stejny "problem", co popisoval tazatel. delal jsem to zde (priloha) co je na pozadi, nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 2. Květen 2023 Sdílet Vloženo 2. Květen 2023 (editace) @hamoun Přepokládám, že je to tento kanál ve VCDS: https://www.youtube.com/watch?v=gA5slCmJlYU už jen to, že je to v jednotce 44 steering assist by mohlo bystřejším napovědět, že s plynem to neudělá vůbec nic. Zde je vysvětleno co tohle nastavení doopravdy dělá https://www.youtube.com/watch?v=8jxsqdbrBrY jak jsem už řekl, s plynem to nemá nic společného. Maximálně plynový pedál AUDI, ten se skutečně nastavuje v jednotce motoru. A znovu opakuji, to že se přenastaví mapa plynového pedálu na strmější, rozhodně nevyřeší emisně optimalizovanou mapu v DSG, na to je potřeba změnit samotnou mapu v DSG (chiptuning). Editováno: 2. Květen 2023, autor: midlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 2. Květen 2023 Sdílet Vloženo 2. Květen 2023 @hamouna @midlan ... podle mě řešíte naprosto dvě rozdílné věci. Michal v prvním příspěvku popisuje naprosto debilní chování převodovky a motoru, když je třeba rychle zmizet...toto chování opravdu "řeší" přenastavení v jednotce 44, ovšem pokud někdo používá AutoHold, začne při tomto nastavení jednotky 44 pociťovat "hrubé" zacházení převodovky...cuká při řazení z 1na2 nebo z 2na3 (nevím teď přesně u kterého stupně to je). Sice popisuje, že mu to nereaguje na plyn, ale s tím to opravdu nemá nic společného. Přehození plynu na chování Audi už nemá žádného velkého vlivu na sešlápnutí plynu, protože převodovky jsou nastaveny z výroby absolutně katastrofálně...tedy ekologicky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 2. Květen 2023 Sdílet Vloženo 2. Květen 2023 @Bladik díval ses na to druhé video co nastavení jednotky 44 ovlivňuje? https://www.youtube.com/watch?v=8jxsqdbrBrY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 2. Květen 2023 Sdílet Vloženo 2. Květen 2023 Sorry, ale pocit z toho auta a jeho chování při akceleraci je úplně jinde, na tom videu sleduje dva parametry odpovídající volbě režimu toť vše. Já to testoval a fungovalo to mnohem lépe...skoro bych řekl že se to projevem velmi blížilo mému starému SUPu 162kW. Toto mění chování nástupu výkonu, prostě to nečeká s výkonem typu že se to táhne jak žvejka na botě. Nepřidá to žádné koně, to si myslí jen trouba. Změní to pouze projev chování nástupu výkonu. Závěr: Pocitově mě to pomohlo, každý si může vyzkoušet a říci si k tomu závěr. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.