Přejít na obsah

Jak se projevuje spatna lambda sonda?


Leonin

Doporučené příspěvky

post-4616-1243544866.jpg

Je to pred ale môže to byť sviečka kabel:

hoši prosím o pomoc nenapadne někoho něco

stále se ukazuje tato závada (dle mého záleží na venkovní teplotě - zda je pod bodem mrazu nic a jak se otepluje je to častější při peplotách kolem 24'C se dá říct trvalé)

mám nové:

hadice na podtlak

svíčky

první lambdu

vyčištěnou klapku a vše kolem (olej) + filtr

trafo a kebely ke svíčkám

ve škodovce netuší co dál a já také ne

post-4616-1243544995_thumb.jpg

Editováno: , autor: Majký
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
  • o 3 roky později...
V 16. 2. 2007 at 20:42, Bemo napsal:

Tak presne tento jav mne skoro odpalil kabelovy zvazok RJ .Uvolnila sa spojka na hadicke ostrekovaca ;)

když je problém s tou hadičkou ostřikování zadního okna.. a tím že to teče na kabeláž RJ.. je zároven možné že je zvýšená spotřeba? 

svítí mi kontrolka motoru, neostřikuje zadní okno a taky mám velkou spotřebu.. děkuju za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
V 26. 11. 2007 na 15:01, luckymann napsal:

Tak jsme auto napojili s kamarádem na diagnostiku a ukazovalo to konstantní napětí 1,275V na lambdě1 a při přidávání plynu se ani nehla (konstantní průběh). Vyměnili jsme ji teda a na diagnostice už začala reagovat, ale s nějakou "zvláštní" prodlevou - je to normální jev, musí si na ni motor nějak "zvyknout" nebo může být chyba ještě někde jinde? :o Díky za rady... :)

Bol som v tom, ze sondy do Skody mozu mat napatie 0-1V. Potom som na nasej Fabii videl tiez 1,275V standrartne a obcas po akceleracii aj 0,6 a po silnejsej 0,3V. V DP pre oktavie sa pise, ze prva LS ma mat napatie 1,4-1.6V. Inak 1,275V je 1/4 z 5,1V, co je presne regulovane napatie na napajanie pocitacov/mobilov atd.

A ako sa Vas problem vyriesil? Ja mam podozrenie, ze problem je u nas niekde inde.

 

Ako spravne merat 6 drotovu LS pred katalyzator a kde ich originalne kupujete za 1700Kc, cize 70€, ked ja som nasiel iba neoreginalnu 10 rokov po tejto teme za 73€? :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Tak sem si vyměnil obě lambda sondy u Fabie 1.4 16V 74kW. Auto po studeném startu vždycky cuklo a diagnostika hlásila sporadickou chybu 17598. Je to chyba sondy před katem, ale rozhodl jsem se měnit obě, protože přece jen auto už má skoro 20 let. Sonda před katem byla snadnější - šla povolit jen hroznou silou stranovým klíčem č. 22. Sonda za katem byla horší - šla povolit jen ultra super hroznou silou zase jen obyč. klíčem. č. 22. Před kat jsem dal sondu NTK od firmy NGK, která je vlastně totožná s originální č. 036906262G. (Myslím, že byla dodávána pro Škodovku). Za kat jsem dal univerzální sondu Bosch č. 0258986602 jako náhradu za originál č.  036906262D, byla totiž za 1/3 ceny. Práce navíc v podobě nutnosti připojení starého konektoru byla celkem v pohodě. Auto teď už necuká.

Český Návod na instalaci Lambda sondy - X012_bosch_univerzalni_lambda_sondy.pdf

IMG_20190608_174333.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...