Dubák Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Čemu říkáte snímač teploty motoru? Myslíte tím čidlo teploty chladící kapaliny? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a919501-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb-2.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 áno ...každý to nazýva inak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mich4l Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 taky mi svitila kontrolka kontroly elektroniky motoru nebo jak to je, tak jsem se kouknul pod kapotu, a zjistil ze mam chladici kap, pod minimem asi 1 cm tak sem dolil, tak do stredu mezi max a min pojezdil zkontroloval trosku ubylo (asi vzduch) znova dolil a uz je to vse OK kontrolka zhasla a auto je tišší a lepe jede a spoteba perfektní... je mozne ze to bylo nedostatkem te chlad, kapaliny? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 no divné je že ti nesvítila a nepípala kontrolka hladiny chl.kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mich4l Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 no tak to me zajma taky... ale je molzne treba ze v zakladni vybave v roce 2004 nebyla? :D ? mam fabii 1.2 HTP r.v 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 no tomu nevěřím, páč mám "Classic" tedy "soušl edišn" z 2004, pravda s nějakou nadvýbavičkou, ale kontrolku mám, neb poslední dva roky, dává v zimě o sobě znát, když je výrazněji pod nulou ... ale zatím stačí restart a dá pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubák Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Tak kontrolka motoru mě otravuje už několik týdnů, někdy svítí někdy ne. Rozjel jsem se tedy do servisu na diagnostiku. Tam mi jednoznačně řekli že poruchu hlásí čidlo ve vyrovnávací nádržce chladící kapaliny a to v závislosti na venkovní teplotě... ??? ... No co, budu jim asi věřit... Mění se celá expanze. Její cena je kolem 350Kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal79 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 (editace) Po třetí se mi rozsvítila kontrolka EM. Na diagnostice to nikdy žádnou závadu nenašlo. Zdá se mi že to má podobný průběh. O víkendu jsem stál na semaforu a zrovna jsem se díval na palubku. Najednou trochu poklesly otáčky, jakoby to chtělo "chcípnout" a rozsvítila se EM. Nevíte v čem by mohl být problém? Jak jsem psal, tak 2x diag. nic nenašla. Fabia 01, 1.4 50kw Editováno: 11. Prosinec 2012, autor: michal79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Přikládám také svůj problém. Jelikož má každý jiné příznaky, tak vás prosím také o radu. Fabia 12/2003, 1.4 MPI 50kW Měsíc jsem řešil kontrolku chladící kapaliny, po opravě chladiče a výměně dvou nádobek na chladicí kapalinu kontrolka přestala blikat. Dva dny jsem krásně jezdil a dnes ráno na mě začala blikat kontrolka elektroniky motoru. nutně jsem potřeboval pro něco zaject, takže jsem to neřešil nijak opatrně. Když jsem ráno poprvé nastartoval, otáčky strašně kolísali, výkon prakticky nulový, měl jsem problém se rozject z místa na kopci. škubání motoru a strašný klepot jakoby v místech pod středovým panelem. Vypnul jsem motor, dal si cigaretku a pak jsem znovu nastartoval a pořádně prošlápnul plyn kvůli těm otáčkám. A nakonec jsem se rozjel a po pár metrech otáčky i výkon ok, akorát kontrolka stále bliká. dočetl jsem se něco i o chladící kapalině ale. když mi známej měnil chladič a doléval chladící kapallinu, tak tam nalil o 1-2cm nad rysku max. to by snad neměl být takový problém. odpoledne ji odpustim, ale jako příčinu tohodle bych to neviděl. jinak večer za tmy se ještě podívám na brzdová světla (jsem sám a bydlim na sídlišti, takže kontrola zadních světel není jen tak), ale nevím. A co se týče spotřeby- tak jsem jezdil za cca 7l, dnes mi palubní pc ukazoval 7,5-8,5l. jezdím po Praze a proto bych snad lamb. sondu vyloučil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 bez diagnostiky je to hádání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrurbi Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 To jo ale podle zkušeností to všem na diagnostice ukaže sondu, a po výměně většinou je to furt po samý. Dnes už mi auto startovalo a jelo zase jako dřív, jenom to furt svítí a spotřeba je taky stále stejná, dneska jsem to hlídal a žere jako dřív.. akorát se ted nikam nedostanu, není s tím problém ještě tak necelý měsíc normálně jezdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Duben 2013 Sdílet Vloženo 11. Duben 2013 pre kľud duše to daj napojiť na diagnostiku,ako ti už radil Malta..inak fakt to je veštecká guľa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Zdravim, chcem sa poradit ohladom problemov s lambdou pred katom.... Samozrejme mi svieti kontrolka motora, najprv som mazal v mesacnych intervaloch, potom v tyzdennych, neskor ked to zacalo svietit skoro s kazdym startom, som sa na mazanie vykaslal. Chod motora sa mi zda normalny bez zmeny, ale chcem to vyriesit.... (motor 1.4 16V 74kW BBZ, inak v podpise) Chyby VAG: 17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit P1178 - 35-10 - - - Sporadická17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction P1196 - 35-10 - - - Sporadická (niekedy sa objavila jedna, niekedy druha, niekedy obe) Dnes som iba pozrel cislo dielu na lambde a pre istotu precistil konektor Kontaktolom. Ma vyznam vyhadzovat peniaze na nejake meranie sondy v servise? Alebo rovno kupit novu a vymenit ? (036906262G z eshopov cca od 120e +posta) Inde okrem lambdy asi problem nebude ze? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 Este doplnenie... Prave som bol pomerat lepsie tu lambdu vagom a nezda sa byt zla... Skusal som podla DP. 0) poistky 3 a 9 OK 1) kontrola vyhrievania sondy (08, sk. 041 ) OK = ON / 14ohm / ON 2) kontrola sondy a regualacie (08, sk. 030) OK = 111 / 110 3) zalkladne nastavenie podla postupu (04, sk. 034) OK = B1 S1 OK 4) merane hodnoty (08, sk. 031 az 033) OK = hodnoty sa menia (sk. 033 v ocakavanom intervale, ine som nevedel ci su zmysluplne, ale menili sa, cize asi reguluje normalne) Napatie a odpor na vodicoch som fyzicky nemeral. Mimochodom kabelaz po konektor vyzerala vporiadku, dalej k RJ niet vidno moc. Len som zabudol poriadne prezriet zvody ked uz som mal tepelny stit dole %) To je este jedna vec o ktorej viem, ze by mohol by problem... skontrolovat vedenie vyfuku ci niekde nieco neprasklo. Mam totiz pred polrokom vymenene vsetko od vlnovca vratane po zadok (okrem katu). Inak neviem, nechce sa mi vyhodit cez 120e za novu lambdu a zistit, ze je chyba inde Ale mozno fakt umiera, len pomaly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal kolo Vloženo 12. leden 2014 Sdílet Vloženo 12. leden 2014 me se taky rozsvitila kontrolka motoru a vag napsal toto:6396 - linearni lambda sonda B1 S1: uprava proudu cerpadla: preruseni P2626 00 [237] - chyba v elektr. obvodu info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 8 Kilometry: 150032 km Datum: 2036.14.25 Èas: 12:28:496387 - rada valcu 1-sonda 1: elektricka chyba obvodu vytapeni P1196 00 [096] - mechanicka chyba info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 15 Kilometry: 150260 km Datum: 2000.00.00 Èas: 00:00:006431 - rada valcu 1 - sonda 1: napajeni cerpadla preruseni P2237 00 [096] - nyni nelze zkouset info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 10 Kilometry: 150246 km Datum: 2036.14.27 Èas: 10:41:09Readiness: 0000 0000 nevite co by to mohlo znamenat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 To jo ale podle zkušeností to všem na diagnostice ukaže sondu, a po výměně většinou je to furt po samý. Dnes už mi auto startovalo a jelo zase jako dřív, jenom to furt svítí a spotřeba je taky stále stejná, dneska jsem to hlídal a žere jako dřív.. akorát se ted nikam nedostanu, není s tím problém ještě tak necelý měsíc normálně jezdit? sorry ze cituju. Ted jsem byl na diag. Doma jsem si nacetl zavadu byla 16883 - EVA ventil - otevreny. Dojedu do servisu, protoze auto je v zaruce (F II ) a technik mi povida, ze je psana zavada na 1. lambde a ze to bylo urcite zimou.Nabizel pri dalsi navsetve flash jednotky a az pri 3. by to resili. Nechapu proc bych mel jezdit do servisu, jen tak na pokec? Zavadu prenesl do seznamu zavad a tim mi kontrolka zhasla.Nemel jsem na to mu oponovat, ze se jedna o zasekly ventil. Dalsi zajimavost: nechapu proc obtezuji sporadicke zavady? U Alfy si toto resila centralni jednotka tak, ze kdyz se problem nevyskytl u dalsiho startu, zavadu sam ulozil, oznacil ji bez aktivace kontrolky(u Skody MIL). Tzn se sporadickyma proste neobtezoval - reseni u Skodovky - vzdy do servisu, je divny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
civic66 Vloženo 8. Září 2014 Sdílet Vloženo 8. Září 2014 prosim o radu nedavno som kupil F1,1,4mpi 2002 147000km.auto som dal na kontrolu do galimexu, priadam vypis vag, ja sa vtom nevyznam po vymazani svietiacej kontrolky sa rozsietila na druhy den znova.cosi som postudoval, brzdy mi svietia a ukazuje mi aj teplotu motora .dakujem za rady ako pokracovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasp Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 Zdravím, mám problém s kontrolkou motoru, respektivě s odstraněním závady. Jde o to, že mi svítí kontrolka motoru (nepadá do nouzáku). Po připojení na VAG jsem zjistil, že jde o závadu: zkrat na žhavící svíčce na druhém válci. Po kontrole a jsem zjistil, že žhavení funguje naprosto v pořádku (změřen odpor, napětí). Po vymazání závady se po druhem startu motoru opět ojevila kontrolka se stejnou chybou. Vyměnil jsme proto i žhavící svíčky, ale problém pořád stejný. Proto bych se Vás chtěl zeptat jestli jste někdo podobný problém už řešil případně zdali jde ve VAGU potlačit některé chybové hlášení. Díky Fabia RS r.v. 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kill27 Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 Tak, včera začala kontrolka svietiť aj mne. Bude to auto pojazdné ešte pár 10-100km, alebo radšej ísť hneď do servisu? Bol by som nerád ak by ma to nechalo niekde na ceste... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 (editace) Ahoj tak určitě bys měl mrknout Vagem proč se rozsvítila. Pokud ti auto jede normálně,tak z největší pravděpodobností bude pojízdné dál. Dokonce je možné,že ti kontrolka i po pár km.,nebo startech sama zhasne. Chybu buděš mít zapsanou uloženou. Editováno: 21. Prosinec 2015, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukaoil Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Ahoj všem. Včera mi u Fabie (1) 1,4 50kW začala svítit kontrola elektroniky motoru. Vcelku jsem znejistěl, ale nakonec jsem zjistil, že mám v pravém světlometu prasklou žárovku H7 (kontrolka poškození žárovky nesvítila). Má prasklá žárovka nějakou souvislost s rozsvícením kontrolky elektroniky motoru? Po výměně žárovky kontrolka zhasla a zatím se vše tváří, že je to O.K. Máte někdo podobnou zkušenost? Díky za názor, odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CiMKO Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 (kontrolka poškození žárovky nesvítila) :D to čo je za kontrolku?? Na fabii? Nemyslím že by mala žiarovka nejakú súvislosť s kontrolkou motora.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 tak to fakt souvislost opravdu nemá, hlídání žárovek fááákt jedničková fábule opravdu neměla. To že ti check zhasl, bude tím že se jedná o sporadickou závadu a už se zatím neopakovala, nicméně v paměti závad bude tato stále zapsána. Takže někoho s VAGem ať ti to vyčte a pak se uvidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Malta-ja kontrolku u své F1 mám,ať mi praskne žárovka vpředu nebo vzadu,vždy se kontrolka rozsvítí.Zřejmě záleží na výbavě.Jinak s ostatním souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 (editace) Jistě že, elegance F1 mají ve výbavě kontrolku prasklých žárovek. V tom se Malta hodně spletl,ale samozřejmě to nemá z kontrolkou motoru nic společného. Editováno: 2. Březen 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.