r0b0t Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Zdar, muzete mi poradit, kam nejlip umistit 2x zvedaky (trojnozky), pri zvedani predku auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richo Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Na tomto obrázku máš ukážku kde sa umiestňuje klasický zdvihák čo máš v aute. Na tomto obrázku máš ukážku, kde sa ukladá dielenský zdvihák alebo trojnožka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Vyznačený je to tam pěkně ale to místo je pěkně nahovno. Tam kde je prolis origo zvedák nedrží a auto z něj spadne a když to dáš vedle práh se prohne. Soudruzi někde udělali chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jen Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Strč to pod ramena predni napravy a mas jistotu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paolo Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) Podle mně je to vyznačeno dobře. Heverem jsem musel auto zvedat dvakrát, pokaždé v noci, a ani jednou nespadlo. Ne že by to bylo nějak moc stabilní, ale známky na spadnutí to nejevilo. V servisu se to zvedá za výztuhy, to tam je taky dobře.... Editováno: 15. Červenec 2008, autor: Paolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r0b0t Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) Problem vyresen, nakonec jsem to dal pod ty velky srouby a nespadlo to Kazdopadne diky moc za odpovedi! Editováno: 15. Červenec 2008, autor: r0b0t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Ž. Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 Dobrý den, rád bych o radu pro zvedání Octavie (konkrétně I. combi). Při zvedání za lišty se tyto lišty nepěkně kroutí, máte nějaký tipy, za co jiného to podpírat? Také bych poprosil o podrobnější popopis tohoto umístění - asi nebudu silný v názvosloví. Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2013 Příště,než založíš nové vlákno hledej! Tady si to řádně prostuduj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 26. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2013 ...Při zvedání za lišty se tyto lišty nepěkně kroutí, ... Proč nezvedáš auto origo zvedákem? Jinak na spodku auta jsou místa za která se auto zvedá zvedákem třeba v servisech. Ale jak psal Pawouk, stačí číst, všechno to tady už popsané je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Já zvedám jen za ramena a vzadu za nápravu. Pak stačí pár otoček a kolo je v luftu a né zvedat auto půl metru do vzduchu než se roztáhne tlumič. Mám kvalitní nůžkový hever. A co mám auto zvednuté tak je manipulace ještě jednodušší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 ještě jsem neviděl, že by ušmudlanci ve značkovém servise zvedali auto na předepsaných místech a vesele *urví prahy hlavně vpředu jak všichni víme 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 No vidíš, já zase skřípu zubama, když mi v pneuservisu podloží auto dřevěným špalkem pod celým prahem a tak zvedá auto. Zase v autorizáku kde sem tam zajdu nebo kámoš, který mi dělá s autem a taky dělá v autorizáku, zvedá auto v předepsaných místech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 ještě jsem neviděl, že by ušmudlanci ve značkovém servise zvedali auto na předepsaných místech a vesele *urví prahy hlavně vpředu jak všichni víme vzadu to vydrží v pohode... a ušmudlanci v značkovom-neznačkovom sú na jedno kopyto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 někomu to zvedá kámoš kde má, autorizovaný servis a jejich ušmudlanci by se měli chovat jako autorizovaný sevis a ne jak banda *ulinů a nevěšet zákazníkům bulíky na nos, jsem od fochu tak si je občas vychutnávám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 JA zvedam octavku i jina auta vzdy za napravnici bud za nejaky sroub nebo za hranu napravy. Na karoserii ani nesahnu abych ji nejak neposkodil a nebo aby se mi neprohnul prah. Ve sve octavce vozim pojizdnej hevirek a tez to zvedam za napravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sekebe Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Ahoj, rád bych se zeptal, kde najdu zvedací body pro běžný dílenský pojízdný hever na Octavia I (2003). Bohužel v manuálu jsem našel pouze jak zvednout auto s heverem, který je u rezervy a v každém videu/obrázku jsou jiné informace. Mým cílem je naučit se provádět základní údržbu (výměna oleje, filtrů apod...) V jednom videu jsem našel, že to zvedají za přední ramena, ale nevím zda to ničemu vadí (viz foto). Případně je nějaké lepší místo pro zvednutí (prosím jsem opravdu začátečník, takže ideálně jestli mohu poprosit, tak poslat nějaké foto se zvýrazněním kam mám dát pojízdný hever a kozu) Mám na hever dát nějakou tu gumovou podložku ? Nebo ho použít bez gumové podložky ? Případně jen nějaký kus dřeva ? Moc děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 17. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2023 ideálně tvrdou gumu jako podložku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.