Přejít na obsah

Škoda Superb 4


Dixik2

Doporučené příspěvky

Přesně ten posun vpřed co se uděl dá se říct ve všech směrech mě přesvedčil o tom objednat S4 než vzít nějakou skladovku posledních kusů S3. S Kamerama souhlasím, nic moc kvalita a rozlišení se na tom velkým tabletu ještě víc projeví, ale to je asi jedna z mála věcí co mě trochu štve. Jinak převažují pozitiva a proto bylo rozhodnutí jaké ve finále je. Určitě všem doporučuju se s autem povozit delší dobu a udělat si svůj obrázek. 

Editováno: , autor: Radek Švec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, měl jsem půjčeno v LK výbavě na víkend a moje poznatky:

  • parkovací asistent šlape na brzdu fakt až nepoužitelně, naučil jsem se při parkování do malé garáže asi na dvě kliknutí vypínat
  • motor (2.0TDI) příjemně tichý, akustická skla se fakt projeví - největší hluk na dálnici byl podle mě od lyžin na střeše
  • hlukově je to asi takový rozdíl (oproti S3) jako přechod mezi oktávkou a superbem - automaticky jsem jezdil o asi 20km rychleji (podle navyknutého hluku)
  • varování překročené rychlosti je otravné ale decentní, natolik že jsem ho ani nevypínal
  • potěšila mě na head-upu  ikonka zákazu předjíždění, max rychlost jsem čekal - druhou značku ne
  • infotainment je božsky plynulý, reakce okamžité, Apple CarPlay podpora bezdrátově  
  • bezdrátové nabíjení super, jen tam ten mobil pak člověk zapomíná
  • smart dials jsou fakt praktické, ano dílensky to není žádný luxusní zázrak, ale mě osobně kvalita zpracování rozhodně ani neuráží
  • mrzí mě nefunkční Waze navigační pokyny v head-up display - ale pochopil jsem, že to je problém Waze ne škodovky - AppleMaps navigační pokyny na head-up promítají
  • ani na nejvyšší nastavenou míru komfortu auto neplave, nehoupe se - nerovnosti žehlí suprově - a to byla zapůjčena původní verze (18ková kola), nové vozy by to měly mít ještě upravené
  • odsouvání sedaček při vystupování a elektrické dopínání pásů jsou fajn vychytávky
  • LaneAssist si v Praze moc nerozuměl s cyklopásy na stranách silnic - pravidelně do pásů pro cyklisty najížděl

Z najetých asi 200 km v Praze a kolem Prahy mám jen ty nejlepší pocity, jsem odhodlán objednat.

 

Ačkoli jezdím primárně jen po Praze a sem tam výlety s rodinou, jsem odhodlán jít do 2.0 TDI 110kW. 1,5 TSI mHEV je pro mě teoreticky mnohem vhodnější, ale nějak se té suché převodovky, motoru bez akustického krytu a celkově toho cirkusu kolem elektriky bojím. Po cca 6 letech diesel s najetými tak 60k určitě prodám líp než benzín. Mám i vyzkoušeno, že diesel i tohle moje malé ježdění snášel bez problémů už ve 3. generaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím že Waze patří Google a obecně je Google otevřenější, tak fungují jako jeho mapy, tak Waze. Apple tuto výsadu bohužel nechává jen Apple mapám. V BMW je to úplně stejně.
Bohužel Apple mapy nejsou u nás úplně použitelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...