Návštěvník Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna Zdravím, již delší dobu bojuji s problémem s moji octavii 2 FL 1.6 tdi CR, najeto 305K.....při zmačknutí plynu nebo při úplném puštění auto cukne, občas cukne víc, občas méně a občas vůbec....je to velmi otravné a už jsem z toho zoufalý... Auto jinak startuje a jede úplně bez problémů, jen to cukání....cukání se projevuje jen za tepla respektive jak se ručička teploty vody dá do pohybu směrem k 90. Pokud jedu na půl plynu a dám plný auto normálně bez zaváhání zrychluje a žádné škubnutí se nekoná, nebo když jedu pod plným a pustim ho třeba jen na půl plynu, cukne to jen když ho pustím úplně nebo ho z puštěného lehce zmačknu. Diagnostika neukazuje žádnou chybu, v poslední době vyměněno: Všechny 3 silenbloky motoru, všechny vstřikovače, váha vzduchu, palivový filtr, vzduchový filtr, čištěna váha vzduchu. Nemá někdo tušení čím by to mohlo být? Za každou radu budu velmi rád. Pěkný zbytek dne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna A je to cuknutí s nějakým hlukem, zvukem? Je to škubnutí jako vynechání motoru nebo škubnutí jako pohyb motoru... BTW jak je na tom dvouhmota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna (editace) Cuknutí je řekl bych bez zvuku, ohledně toho škubnutí jestli je to vynechání motoru nebo pohyb motoru, těžko říct... mám pocit že od každého trochu, prvně jsem šel po silentblocích, přece jen už to auto má najeto přes 300k, dal jsem značku febi (pravý a levý silentblok) a reakční vzpěra je lemforder tak si myslím že jsem tam nedal úplné bláto, po výměně se to zlepšilo cca o 30% ale furt je to citit. Dvouhmota je tam sachs a je tam asi 20 000Km + samozřejmě nová spojka. Editováno: 19. Dubna, autor: Jafaktnevim1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinHD Vloženo 4. Června Sdílet Vloženo 4. Června Ahoj, mám ten samý problém.....Přijde mi, že to začalo po výměně setrváku a spojkové sady, což mi dělali v autorizáku (komplet by měl být od Luku). Když jsem jim to dovezl s tímto problémem na kontrolu, tak mi bylo řečeno, že jim to přijde normální 🙂 Tak tedy nevím.......V jiném servisu mi bylo řečeno, že to dělá setrvák, ale že se tak prý chovaj....Zatím jsem to tedy také nevyřešil, ale otravuje mě to dost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.