Návštěvník Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 To asi nebude, motorek jsem měl venku,kontakty očištěny,napruženy a problém trvá (údajně by mohlo jít o doběhové relé,je tam něco takového?) jojo bouchni do palubky a uvidis - pokud prestane tak rele Citovat
LudvaM Vloženo 26. Květen 2008 Vloženo 26. Květen 2008 V mem pripade to bylo rele. Otevreli jsme ho, ocistili vsechny kontakty a od te doby je klid (cca 2 roky). Citovat
tommasAHC Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 Ahoj, potřebuju radu. Koupil jsme si Octavii rv 12/1998. Prvních pár dní stěrače bez problému, ale včera večer na cestě domů nechtěli zastavit. Najednou to bylo Ok a v pohodě jsem dojel. Dneska to začalo zase. Cvaknu tam setření, páčku vrátím do nulové polohy a stěrače stírají, stírají a pořád dokola. Stalo se mi to dneska několikrát a je to docela nepříjemné. Nakonec to vždycky přestane, ale někdy to trvá třeba dvě minuty a dře to už po suchém skle. Jinak to dělá na všech polohách včetně cyklovače (ten potom necykluje, ale pořád stírá). Nakonec to vždycky nějak přestalo. Je možné, že by byl nějaký koncový spínač KO? Moc díky za radu. Citovat
rolbař Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 jsi v sekci OII ale i tak, jde o vadný motorek, resp nedoléhající kontak doběhu stěračů, ten je na převodovce motorku, když se oddělá krycí plech, tak uvnitř Citovat
tommasAHC Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 a dopr... jsem se spatne podival... omlouvam se za spatnou sekci... prosim adminy aby to presunuli rolbar: to znamena novy motorek, nebo to mam rozdelavat a vymenit jenom kontakt, nebo neco takoveho? Citovat
rolbař Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 stačí vyčistit a napružit ten kontakt, pak to bude zase šlapat jak hodinky Citovat
tommasAHC Vloženo 8. Srpen 2008 Vloženo 8. Srpen 2008 tak snad to nějak dopadne a povede se to... děkuji za info... Citovat
RAZTY Vloženo 9. Srpen 2008 Vloženo 9. Srpen 2008 Zdarec chlapi mam OCTU 2003 . O STĚRAČÍCH JE TADY TOHO NAPSÁNO DOST ,ALE SVUJ PROBLÉM S TĚMA MÝMA POTVORAMA JSEM TADY NENAŠEL. PROBLÉM JE VTOM,ŽE KDYŽ JE SPUSTÍM ZAČNOU STÍRAT NORMÁLNĚ,ALE PO CHVÍLI ZAČNOU ZRYCHLOVAT SAMY OD SEBE A TO JE FOFR JEDOU PROSTĚ NAPLNO A POTENCIOMETR NA PÁČCE STĚRAČU VUBEC NEREAGUJE.NEMĚL NĚKDO Z VÁS PODOBNÝ PROBLÉM,UŽ JSEM Z TOHO NA NERVY. PŘEDEM DÍKY ZA KAŽDOU RADU. Citovat
Chossse Vloženo 9. Srpen 2008 Vloženo 9. Srpen 2008 Jednou se mi stalo presne to co tobe,do toho mi nekdy jeste stiraly i kdyz jsem je proste vypnul jely samy!Pak se zacaly nekdy zastavovat a pak se zastavily uplne tak jsem jim chtel pomoct a zlomil jsem cely ten mechanismus!No prisla vymena celeho mechanismu a jsou jak nove rychlost je presne takova jaka ma byt a stiraji proste jak nove!No vlastne jsou nove! Citovat
RAZTY Vloženo 9. Srpen 2008 Vloženo 9. Srpen 2008 A na kolik tě přišla oprava toho mechanizmu a co si tam vlastně měnil ? Motorek nebo ty táhla? Já myslel že mi odešla ta páčka u volantu,ale tu si asi neměnil že? Citovat
Josef Jahoda Vloženo 10. Srpen 2008 Vloženo 10. Srpen 2008 Zdravím, mám problem na 1,9tdi (r.v.98), blbne mi cyklovač na stěračích, při ostříknuti nebo jen jednorázovým setření se nechtějí zastavit a pak třeba zůstanou v půlce okna, nevíte někdo čím by to kromě relátka a páčky mohlo být? mel jsem ten samy problem reseni je pod volantem je tam vetsi cerna krabicka cyklovace a v ni jsou dve relatka na jednom byla pecka na kontaktu ...ocistiit jehlovym pilnickem a je po problemu... Citovat
Gonzalles Vloženo 16. Srpen 2008 Vloženo 16. Srpen 2008 Zdravím. Mám problém se zedním stěračem O1 combi. Při prvním setření jakmile se stěrač vrací se začne sekat. Vždycky kousek popojede a pak se zastaví a zase kousek popojede a zase zastaví to celé se opakuje asi 4krát než dojede na konec. Neví náhodou někdo čím to je? Je to v elektrice nebo mechanická porucha? Citovat
tommys Vloženo 16. Srpen 2008 Vloženo 16. Srpen 2008 (editace) Co zkusit promazat ten domečky ve kterých se stěrače hýbou, jestli nejsou zaoxidovaný, případně tomu trošku zvětšit průměr, aby se hejbali lehce, jestli to nedrhne Editováno: 22. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
dadaoct Vloženo 17. Srpen 2008 Vloženo 17. Srpen 2008 u zadního stěrače jsou zaoxidivaný doběhy v motorku,taky sem řešil. Motůrek rozebrat,trošku pošlechtit smirkovým paírem a ještě prostříknout kontaktolem,složit a stírá krásně Citovat
rolbař Vloženo 17. Srpen 2008 Vloženo 17. Srpen 2008 (editace) jj, ty zadní motorky u combíků jsou se závada jako přední u předfaceliftů, začíná se to nějak množit, dnes jsem jeden zrovna dělal Editováno: 17. Srpen 2008, autor: rolbař Citovat
Gonzalles Vloženo 17. Srpen 2008 Vloženo 17. Srpen 2008 Tak jsem vytáhl mororek, rozebral a byla úplně zatuhlá ta hřídelka co přenáší pohyb na rameno stěrače. Vyčistil, promazal, složil a jede jak má Citovat
Zdenal C. Vloženo 17. Srpen 2008 Vloženo 17. Srpen 2008 Taky mi to blbne, takze to hodim mechosovy jak mi bude vymenovat setrvacnik a snad to pomuze. Dobre rady nad zlato Citovat
martin14 Vloženo 8. Listopad 2008 Vloženo 8. Listopad 2008 Zdravim, mam takový problém, občas se vypnou stěrače, i když mají stírat, zastaví vždy v parkovací poloze, např. přepnu do cyklovače, 10 min. jdou bez problémů a pak najednou nejdou nebo dám do polohy jednotlivého stírnutí 5 x ano a na pošestý už ne, pomůže pouze přepnout páčku úplně nahoru a dolu a zase se chytnou, také slyšim z podvolantu cvakání, nesetkal jse se s tím už někdo. Díky zakaždou radu. Citovat
bolek Vloženo 8. Listopad 2008 Vloženo 8. Listopad 2008 Setkal a řešil nedávno. Vyměň cyklovač stěračú a bude klid. Preventivně překontroluj,zda nemáš zatuhlé stěrače. Cvakání relátka cyklovače napovídá odchodu do věčných lovišť. Citovat
martin14 Vloženo 9. Listopad 2008 Vloženo 9. Listopad 2008 (editace) Výměnou cyklovače stěračů myslíš výměnu toho relé nebo páčky? (Stěrače jsou zkontrolovány, zatuhlé nejsou). Editováno: 10. Listopad 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
bolek Vloženo 9. Listopad 2008 Vloženo 9. Listopad 2008 Cylovač stěračů je dvojité relátko (to největší) pod volantem. Pokud oba dva mluvíme o O1. Citovat
martin14 Vloženo 15. Listopad 2008 Vloženo 15. Listopad 2008 Tak nakonec to byl nalomenej drát, kterej vede ke stěračům. Citovat
Tomess2 Vloženo 16. Listopad 2008 Vloženo 16. Listopad 2008 (editace) Ahojte mam problem s prednými stieračmi konkretne s konektorom ktori je na motorčeku ,kamarat pri demontáži vytiahol omilom kabliky z konektoru a teraz neviem v akom poradi su bol by niekto taky dobry a pozrel na svojej oktavke v akom poradi maju ist? su tam kabliky jeden hnedy to je asi zem, dalej čierno sivy, zeleno žlty ,zeleno čierny a zeleny dokopy 5kablikov v akom poradi su zapojene dik viem ze asi prvy je hnedy stalo ma to 20poistiek aj tak som na to neprisiel Editováno: 16. Listopad 2008, autor: Tomess2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.