Přejít na obsah

Kolik vám to jede


michalkot

Doporučené příspěvky

Se vám divím, že řešíte takové obsahy jako je 1,4Mpi a 1,2HTP vždyť tam je to všechno přibližně stejně, těch pár koníku rozdíl 00 nic. Tam už rozhoduje kolik osob je v autě prostě každé kilo se pozná atd. Nebo jak tady někdo psal, že mu HTP jede na dvojku 80-85km/h a srovnává to s RS atd. ale musí taky brat v jakém čase a na kolika metrech ta 1,2 nebo 1,4 zrychlí a na kolika RSo nebo 1,4 74kw. To samé u těch maximálek za jak dlouho ty malé obsahy dosáhnou 180 a za jak dlouho to třeba zvládné 74kw nebo RSo. Člověk by měl uvažovat i nad tím že když v HTP pojedu 170 tak toho jak řidič tak i auto mají plné dost, kděžto když pojedu v RSu 170 tak mám pocit že jedu 110, to auto je prostě víc dělané na tyto rychlosti jak motorově tak i podvozkově + kola atd. Takže řešit tady pořád dokola 1,2 a 1,4 mi připadá fakt zbytečné spíš mi připadá že ti kdo ty auta mají si trochu dokazují jak super auta mají jak parádně to jede atd. nic ve zlém teda -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak ziadna fabia v predu kotuc v zadu bubon nie je stavana na rychlost 200km/h to je uz jedine o adrenaline a odvahe vodica tam uz to auto nie je tak bezpecne. potom je tu dalsia kategoria kde je v predu aj vzadu kotuc a to je stavane uz o nieco vyssie rychlosti lebo to ma vykon a aj rozne systemy a brzdenie je tiez relativne lepsie. a konecne spominana RS tak ta je stavana na tu rychlost brzdami, systemami a podvozkom.

p.s.: je zaujimave ze 90% vyskytujucich fabii po dialnici ide tak do 120-130km/h a to nie su len sukromne ale aj firemne. mne skor pride ze tu su niektori ludia co si potrebuju nieco dokazat tak raz zatne zuby na svojom HTP a vyfoti to v 180_ke na tacho a potom tvrdi ze takto jazdi, urcite a spotreba mu nevadi ved si to nekupil kvoli spotrebe. potom po dialnici jazdi do 130km/h a je cely happy a ked zidsti ze to v 110km/h zere o 1 menej tak ide 110km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevim, ale letet s HTP do z Ostravy do prahy 160-170km/h , tak to musi sezrat vsechny Avie po ceste -_-:smich:

Poznatek z čerstvé praxe ...FM - Frýdlant v čechách - FM ...cca 840 km...1.2 HTP 47 KW combi , ctyri vepri na palube (cca 450 kg)...auto proste jelo co slo , spotreba 9/100 .-)opravdu ideal .)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevim, ale  letet  s  HTP  do z  Ostravy  do prahy  160-170km/h , tak  to  musi  sezrat  vsechny  Avie  po  ceste -_-  :smich:

Poznatek z čerstvé praxe ...FM - Frýdlant v čechách - FM ...cca 840 km...1.2 HTP 47 KW combi , ctyri vepri na palube (cca 450 kg)...auto proste jelo co slo , spotreba 9/100 .-)opravdu ideal .)))

Mno, ta spotreba by nebyla nejhorsi, kdyby to jelo a se to plazilo -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:fakac: sory ale ty máš nějaký zázračný auto, nebo seš mimo :kuk:

podla mňa má V///RS 6kvalt alebo čo -_-

čoveče, párkrát jsem na dálnici ve 160 km/h přemýšlel jaký by to bylo s 6-ti kvaltem, shodit tak otáčky o 500, to by bylo paráda, jen ta převodovka je na 6-tku malá, ale byla by to bomba!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sak ked tak by si si aj ty vystupil  :smich:  :smich:  :smich: 

to by bola maximalka  :palec2:

na lámání maximálky mám jiné auto :smich: a ani nemusím vystupovat a zvládnu to i s rodinou :smich:

ale u Fábky by mohla být lepší spotřeba než 8,5 l při 150-160 -_-

Editováno: , autor: JaKr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sak ked tak by si si aj ty vystupil  :smich:  :smich:  :smich: 

to by bola maximalka  :palec2:

na lámání maximálky mám jiné auto :smich: a ani nemusím vystupovat a zvládnu to i s rodinou :smich:

ale u Fábky by mohla být lepší spotřeba než 8,5 l při 150-160 -_-

to je myslim ze normalne na motor 1,2, ved si zober ze taky obsah motora ma maximalku niekde okolo 160km/h.

1,4 16V pri 160km/h na dialnici trvalo a chvilku aj 180km/h pri hmotnosti auta 1175kg a posadke 300kg po vojdeni do meste neustale spotreba klesala :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sak ked tak by si si aj ty vystupil  :smich:  :smich:  :smich: 

to by bola maximalka  :palec2:

na lámání maximálky mám jiné auto :smich: a ani nemusím vystupovat a zvládnu to i s rodinou :smich:

ale u Fábky by mohla být lepší spotřeba než 8,5 l při 150-160 -_-

to je myslim ze normalne na motor 1,2, ved si zober ze taky obsah motora ma maximalku niekde okolo 160km/h.

1,4 16V pri 160km/h na dialnici trvalo a chvilku aj 180km/h pri hmotnosti auta 1175kg a posadke 300kg po vojdeni do meste neustale spotreba klesala :D

-_- , jel jsem s kámošem, on s 1,4 74 kW a taky měl 8,5l průměr, pak už je to jen o tom, jestli je to benzín nebo nafta -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevim, ale  letet  s  HTP  do z  Ostravy  do prahy  160-170km/h , tak  to  musi  sezrat  vsechny  Avie  po  ceste -_-  :smich:

Poznatek z čerstvé praxe ...FM - Frýdlant v čechách - FM ...cca 840 km...1.2 HTP 47 KW combi , ctyri vepri na palube (cca 450 kg)...auto proste jelo co slo , spotreba 9/100 .-)opravdu ideal .)))

To není možný, asi porucha :D:D:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se vám divím, že řešíte takové obsahy jako je 1,4Mpi a 1,2HTP vždyť tam je to všechno přibližně stejně, těch pár koníku rozdíl 00 nic. Tam už rozhoduje kolik osob je v autě prostě každé kilo se pozná atd. Nebo jak tady někdo psal, že mu HTP jede na dvojku 80-85km/h a srovnává to s RS atd. ale musí taky brat v jakém čase a na kolika metrech ta 1,2 nebo 1,4 zrychlí a na kolika RSo nebo 1,4 74kw. To samé u těch maximálek za jak dlouho ty malé obsahy dosáhnou 180 a za jak dlouho to třeba zvládné 74kw nebo RSo. Člověk by měl uvažovat i nad tím že když v HTP pojedu 170 tak toho jak řidič tak i auto mají plné dost, kděžto když pojedu v RSu 170 tak mám pocit že jedu 110, to auto je prostě víc dělané na tyto rychlosti jak motorově tak i podvozkově + kola atd. Takže řešit tady pořád dokola 1,2 a 1,4 mi připadá fakt zbytečné spíš mi připadá že ti kdo ty auta mají si trochu dokazují jak super auta mají jak parádně to jede atd. nic ve zlém teda -_-

Ale jezdit s HTP na dvojku 80-85 km/h do už je docela hnus velebnosti, pak bych si to auto koupil... po někom kdo to takhle "šimral" :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se vám divím, že řešíte takové obsahy jako je 1,4Mpi a 1,2HTP  vždyť tam je to všechno přibližně stejně, těch pár koníku rozdíl 00 nic. Tam už rozhoduje kolik osob je v autě prostě každé kilo se pozná atd. Nebo jak tady někdo psal, že mu HTP jede na dvojku 80-85km/h a srovnává to s RS atd. ale musí taky brat v jakém čase a na kolika metrech ta 1,2 nebo 1,4 zrychlí a na kolika RSo nebo 1,4 74kw. To samé u těch maximálek za jak dlouho ty malé obsahy dosáhnou 180 a za jak dlouho to třeba zvládné 74kw nebo RSo. Člověk by měl uvažovat i nad tím že když v HTP pojedu 170  tak toho jak řidič tak i auto mají plné dost, kděžto když pojedu v RSu 170 tak mám pocit že jedu 110, to auto je prostě víc dělané na tyto rychlosti jak motorově tak i podvozkově + kola atd. Takže řešit tady pořád dokola 1,2 a 1,4 mi připadá fakt zbytečné spíš mi připadá že ti kdo ty auta mají si trochu dokazují jak super auta mají jak parádně to jede atd. nic ve zlém teda -_-

Ale jezdit s HTP na dvojku 80-85 km/h do už je docela hnus velebnosti, pak bych si to auto koupil... po někom kdo to takhle "šimral" :t

No myslí si, že je to stejný hnus jako je zdit s HTP na pětku 190 ;) to si myslí že je ještě horší, protože na dvojku pojedu chviličku a přeřadím kdežto na pětku těch 190km/h co tady někteří tvrdí že jezdí, jedou po dálnici asi delší dobu a nemájí kam přeřadit -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jezdit s HTP na dvojku 80-85 km/h do už je docela hnus velebnosti, pak bych si to auto koupil... po někom kdo to takhle "šimral" :t

Ale po tobě by nikdo mít strach nemusel, ikdyž si to tam měl taky pěkně vytočené, řekl bych skoro do omezovače :D-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jezdit s HTP na dvojku 80-85 km/h do už je docela hnus velebnosti, pak bych si to auto koupil... po někom kdo to takhle "šimral"  :t

Ale po tobě by nikdo mít strach nemusel, ikdyž si to tam měl taky pěkně vytočené, řekl bych skoro do omezovače :D-_-

Tak to zase taky normálně takhle nežbrblám....normální cestovní rychlost mám tak 120-140, podle nálady ;)

Ale znám i pravej opak...znám jen jedinýho člověka, kterej je schopnej u oktavie 1.9TDI přeřazovat z pětky rovnou na jedničku..., je to otec mojí mladý

a o tom řazení nekecám.... <_< typickej dusivej způsob jízdy :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska z Haviřova do Ostravy ve 3 lidech po rovince!!!!!!

tak tolko som isiel a je vidiet s fotky ze HTP ma podstatne lahsie prevody kdezto ty mas pri 180km/h cca 5500- 5600ot. kdezto 1,4 55kW ma pri 180km/h 5000ot.

p.s.: kurna to by sa na mna to HTP lepilo a dychalo na päty -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevim, ale  letet  s  HTP  do z  Ostravy  do prahy  160-170km/h , tak  to  musi  sezrat  vsechny  Avie  po  ceste -_-  :smich:

Poznatek z čerstvé praxe ...FM - Frýdlant v čechách - FM ...cca 840 km...1.2 HTP 47 KW combi , ctyri vepri na palube (cca 450 kg)...auto proste jelo co slo , spotreba 9/100 .-)opravdu ideal .)))

To není možný, asi porucha :D:D:D:D:D:D

Ver ze to je mozne...od hradce nahoru kdyz potrebujes neco predjet...treba tirak ..tak to proste bylo kazdou chvili u 5 5,5 tisice otacek...dvojka trojka ctyrka...a jizdni dynamika silena do kopce vice nez 120 ani omylem...proste moc zatez na maly moturek...hodi se proste fakt jen do mesta.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...