radim1234 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 swenaku a myslíš, že když se ten luft stlačí v turbu (a ohřeje) tak pak chladič nestačí na schlazení na teplotu "vhodnou"? teď si teda nejsem jist ale myslím, že tam nějaký chladič je nebo se pletu? Kdysi se tím chlubili - mám na mysli "intercooler".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 (editace) Jistě, že je, nedávno jsem ho, ač zbytečně (už tam byl) měnil za verzi z S3. Ten má svoji účinnost a tu nezvedneš. Takže dejme tomu, že umí ochladit vzduch ze 70 na 30 stupňů při nějaké venkovní teplotě a rychlosti vozu. Těch 70 je výstup z turba před chladičem. Jenže, když se vstupní teplota vzduchu před turbem zvedne, zvedne se i výstupní z turba a tak do chladiče jde vzduch větší teploty chladič neudělá z 90 zase těch 30, ale třeba 37. Jistě, rozdíl je jen trošku, ale čím větší teplota, tím se ho do motoru dostane míň. Proč se prodávají třeba doplňkové chladiče (Forge Twincooler), nebo proč se mění sériové za větší? Přesně pro toto. No a samozřejmě, když naopak zařídíš, aby byl vzduch chladnější na vstupu, dostaneho se ho tam více, což všichni chceme :-) Jinak, u toho sání z obrázku a podobných jsou i další problémy, třeba jsem mél (a nejen já) problémy se sáním Fujita.Asi blbě navrženo, nebo co a vůz neudržel otáčky a cukal za jízdy. Na 2 GTI vozech to dělalo, pak jsem to prodal někomu na RSko s tím, že mu to taky může dělat a dle všeho nedělalo. Ale asi to není jednoduché. Stejně tak třeba odvod vzduchu, když se najednou sníží potřeba (zpomalení, zastavení). Není to asi tak jednoduché, udělat sání. Editováno: 3. Říjen 2012, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Já zas takový "ladič" nejsem (teď mám tady jiné problémy ale taky s teplotou-hodinu jsem hledal co s tím je a oni mi ustřihli čidlo jedné teploty-prý jim tam vadilo:-) ale docela by mne zajímalo, jak se nárůst (pokles) teploty projeví na výkonu. Odhaduješ to alespoň na jednotky procent? Nebo takhle - je to měřitelné? Ale jestli nemáš čas, tak na mne kašli, já se jen ptám....tady mám problém s PT 3.1. doma s omítkou (volala soudružka, že zedníci na to serou) a tak potřebuju nějaké "normální" téma :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 (editace) To Ti neřeknu, né, že bych nechtěl, ale nevím :-) Ale viděl jsem někde na zahraničních fórech dokonce měření učinnosti chladičů (klasika GTI/RS, S3, Twincooler) a průběh chlazení. Ono to sice asi něco přidá (samo o sobě), ale nebude nic závratného, to je spíše, když chceš jít dál. Já se třeba chci dostat na cca 350k a to by prostě klasika neuchladila. Možná jednou, když bude čas a peníze, bych si udělal vlastní měření, protože všichni (včetně mně) jen něco předpokládáme a načteme a někdo nám řekne, ale reálné podklady nejsou žádné :-( Logika je samozřejmě často správná, ale nedokáže to, co exaktní měření. S Petrem Šímou z motorpower bych do toho šel, on je taky hračička a má dobrou brzdu, takže by to neměl být problém. Editováno: 3. Říjen 2012, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 350 k to musí být maso.... No mne stačí to, co mám, ale docela chápu, když někdo "chce a může" a baví ho to. Tak přeju, ať se vše povede a ať vám to kluci sviští. Já bych si asi koupil silnější káru, ale to je prostě věc názoru a chápu to. Někdy některé názory tady ne, ale to je zase už můj problém. Je to asi fakt jen pro "velké fandy" něco v tom smyslu jako chladit procesor kapalným dusíkem....a mít z toho radost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 No, koupit jiné auto není jednoduché :-) Já miluju to, co mám, je to již 3tí kousek, prostě vzhled se mi zamlouvá a tak do něj cpu, aby i jelo :-) Samozřejmě, v 95% jízdy to není potřeba, po Praze si to neužiješ :-) Ale tak co s načatým večerem, že jo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 Jsem dost stár, abych věděl, že všechny radosti jsou o pocitech. A pokud jsi šťastný , tak já Ti to moc přeju. Někomu stačí HTP a je taky šťasný :-) ale já tu eresu kupoval ženě proto, aby "ujela z nebezpečí"...Golf GTI by byl asi lepší, jenže ...máme dva (nebo měli jsme dva)kočárky a spooooustu "příslušenství" :-)...tak proto eresa v kombajnu.....až budeš mít "350" tak se přijdu svézt :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 To samozřejmě chápu a nijak špatně jsem to nemyslel, taky mi není 20, ale prostě většinou mě to baví. Sice to řeším strašně dlouho, ale snad se to pvoede. Ono to auto mělo být "dokonalé" po koupení, mělo mít 400k a vše OK. Namístoto toho mělo 300k a kopu problémů. Ale to už je o něčem jiném, v GTI si sedím většinou sám a tak je to radost :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Dneska jsem byl dávat na eresu zimní gumy. Při té příležitosti měli ve značkovém servisu odstranit závadu čidla teploty oleje, které přestalo ukazovat po poslední výměně oleje. V MFD bylo nakonfigurováno, přesto jen tři vodorovné čárky. Hleděli na to přes diagnostiku hodinu a furt, že s tím nic není. Po hodině se mne patali, zda nebyl měněn interval výměny oleje. Já myslím, že při poslední výměně jo, řekl jsem-ale to byste měli vědět vy, namítl jsem. Tak se "majster" šel podívat a odpověď byla naprosto škokující-no jo, vy jste si to nechal změnit z longlife na pevný interval šéfe, tak to si musíte vybrat-buďto budete mít longlife a uvidíte teplotu oleje nebo pevný interval a neuvidíte teplotu oleje. Odcházím k Dacii, mějte se tu všichni hezky. Za 805.000 CZK si koupím 5 Dacií a ještě se nebudu muset otravovat prvně týden po koupi s nějakou vyjebynou kontrolkou tlaku v pneumatikách a teď zase tohle. Dej si longlife, uvidíš teplotu, dej si pevný interval, uvidíš tři čárky na ležato. Ještě že ne na stojato a v kosočtverci. Jděte se bodnout v té Bolehlavi. Tohle snad ani není pravda, já jim to moc nevěřím v tom servisu, tak jsem napsal do Bolehlavi, jak to vlastně je. Ale takové problémy bych s Dacií neměl :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 To je nějaká kravina,ne? Já mám Octu překódovanou na pevný interval a teplota oleje se normálně zobrazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Pawouku-nelžu, mysli si, co chceš. Tuhle odpověď jsem dostal. Nechtěl jsem se dohadovat-nevěděl jsem jak to doopravdy je. Nebo spíše věděl, ale jsem zvědav co mi odpoví škodovka. Zas úplně blbej nejsem-starej to jo, zapomínám, ale tohle si pamatuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Taktiež mám prekódované na pevný interval a teplotu oleja ukazuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Pawouku-nelžu, mysli si, co chceš. Tuhle odpověď jsem dostal. Nechtěl jsem se dohadovat-nevěděl jsem jak to doopravdy je. Nebo spíše věděl, ale jsem zvědav co mi odpoví škodovka. Zas úplně blbej nejsem-starej to jo, zapomínám, ale tohle si pamatuju :-) Radime,to bylo myšleno jako takové zaúpění nad škodovkou - servisem,v žádném případě ne na tebe a už vůbec ne,že si to vymýšlíš. Autorizáky znám,tam je to samej Andersen - pohádkář. Jsem zvědav,co ti napíší z fabriky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Tak nevím....odpověděl mi servis a ne Boleslav-asi jim to přeposlali. Odpověď je tato.....Nevím, jak to je, ale prosím nějakého znalce. Osobně si myslím, že ze mne dělají vola. Tady je odpověď.... Přeposílám odpověď s Ml. Boleslavi /technické oddělení/ Dobrý den, teplota se přestala zobrazovat, protože je překódovaný servisní interval. Je nutné zachovat, to co tam bylo ze serie. S pozdravem Myslím že má odpověď Vám byla správná. S pozdravem Takže tak......jsem tam, kde jsem byl :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Počkej to je jednoduché. Chtěj od nich jen vrátit servisní interval na původní. Buď u toho ať nemůžou nic jiného a pak to otestuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Šmarjá,to je teda úroveň. No a co když tam necháš vrátit původní servisní interval? Jezdit na výměnu oleje můžeš přece pořád po 15 000 km. To snad není problém to uhlídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 No jo, ale jak to teda je? Přece když změním původní servisní interval z "proměnlivého" na pevný , tak to NENÍ důvod k tomu, aby to přestalo ukazovat teplotu oleje. Mně už teď jde o princip - no a jim o další auta.....Pokud se najde někdo, kdo řekne, že to doopravdy jde , tak bude něco následovat. Tedy-jje tam nutné něco překodovat nebo co? Ty jsi, Pawouku, taky psal že jsi měnil interval. Má o tom teda někdo nějakou povědomost? Ferdo, to sice mohu, ale přece mně nechcete všichni tvrdit, že změnou intervalu se změní něco na čidlu tak, že přestane ukazovat resp. používá Škodovka jiná čidla pro auta s pevným intervalem a jiná pro "longlife" ? To je přece hovadina. Já už chci jen vědět kde je zakopaný pes.Protože podle mne je to maximálně "jeden úder do klávesnice". Už mě fakt ten přístup sere a to jsem neměl zásadní problém, ale zaplatil jsem za to hromadu peněz. Ta nabídka na ukazatel teploty oleje v MFD je a nikde není napsáno, že změnou na pevný interval to přestane ukazovat. Otázka zní pouze "jde to nebo ne"???? Děkuji všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Můj názor právě je, že pokud uděláš to co jsem Ti popsal skončí to pro ně fiaskem(tj. teplota oleje nebude). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Dle mého vypnout to nejde, teplota oleje není přece potřebná jen kvůli "výpočtu" kvality oleje. Sice mám jiný vůz s podobným motorem, tak mám taky pevný interval a teplotu oleje vidím online na PC (mám tam telemetrickej modul). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 No jo, ale jak to teda je? Přece když změním původní servisní interval z "proměnlivého" na pevný , tak to NENÍ důvod k tomu, aby to přestalo ukazovat teplotu oleje. Mně už teď jde o princip - no a jim o další auta.....Pokud se najde někdo, kdo řekne, že to doopravdy jde , tak bude něco následovat. Tedy-jje tam nutné něco překodovat nebo co? Ty jsi, Pawouku, taky psal že jsi měnil interval. Má o tom teda někdo nějakou povědomost? Ferdo, to sice mohu, ale přece mně nechcete všichni tvrdit, že změnou intervalu se změní něco na čidlu tak, že přestane ukazovat resp. používá Škodovka jiná čidla pro auta s pevným intervalem a jiná pro "longlife" ? To je přece hovadina. Já už chci jen vědět kde je zakopaný pes.Protože podle mne je to maximálně "jeden úder do klávesnice". Už mě fakt ten přístup sere a to jsem neměl zásadní problém, ale zaplatil jsem za to hromadu peněz. Ta nabídka na ukazatel teploty oleje v MFD je a nikde není napsáno, že změnou na pevný interval to přestane ukazovat. Otázka zní pouze "jde to nebo ne"???? Děkuji všem Podle mě se tzv. překódováním z proměnlivého na pevný interval změní to,že ti PP bude ukazovat,že máš zajet do servisu na výměnu oleje po ujetí 15 000 km a nebude vypočítavat "proměnlivý" servisní interval podle různých parametrů. Já nejsem příznivec LL olejů a tak jsem jel do servisu na první výměnu oleje při 15 000 km a řekl jim,že to chci změnit na pevný interval a tím to skončilo. Ukazatel teploty oleje funguje a víc o tom nevím. Auto bylo z výroby s QG1 = proměnlivý servisní interval. Sice jiný motor,vyrobeno 04/2010. Možná jen zajet jinam,nebo oslovit někoho tady z fora,co se vyzná v těchto elektronických a sw serepetičkách. Co třeba například člen Vaša z Prostějova? Zkus mu napsat SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 tak jsem jim napsal, že to chci vrátit zpět (ten interval, zatím ne auto-to už jsem jim jednou vracel :-) a už se za celej dnešek nikdo neozval....nechci dělat ukvapené závěry, ale příští auto pravděpodobně nebude koncernové....leda tak Panamera :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trixx Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 kdyz tady ctu tu erudovanost autorizonejch servisu, pripomenu jednu moji historku. Rok 2006, zastavka v nejmenovanem znackovem autoservisu v Plzni na Borskych polich, ktery se jmenuje podle vyrobce modelu "911".... S dotazem, ze mi pri nacitani pisnicek z originalniho USB portu (ktery je soucasti originalniho radia) mi to obcas po vypnuti naskoci s nejakou chybou.... Prisel specialista na elektroniku a po popisu problemu se dotazal, jestli si tam nahodou nedavam ty emPeTrojky z internetu. Rikam, no taky je to mozny, ze jich tam par je. .... On se vitezne usmal a rika, tak je to jednoduchy, mate to (originalni radio) zavirovany :D ..... Od ty doby vnimam uroven znackovejch servisu v technickejch znalostech hodne v uvozovkach, kolikrat tam nevi ani zakladni veci ) A nebudu to omlouvat, ze originalni USB port byl v roce 2006 trochu sci-fi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Se směješ, ale takové zavirované auto, to není legrace :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trixx Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 ja se ho chtel puvodne zeptat, jaky antivir by mi pro originalni radio doporucil, ale nechtel jsem ho trapit, chudaka ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hitachi Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 No jo, ale jak to teda je? Přece když změním původní servisní interval z "proměnlivého" na pevný , tak to NENÍ důvod k tomu, aby to přestalo ukazovat teplotu oleje. Mně už teď jde o princip - no a jim o další auta.....Pokud se najde někdo, kdo řekne, že to doopravdy jde , tak bude něco následovat. Tedy-jje tam nutné něco překodovat nebo co? Ty jsi, Pawouku, taky psal že jsi měnil interval. Má o tom teda někdo nějakou povědomost? Ferdo, to sice mohu, ale přece mně nechcete všichni tvrdit, že změnou intervalu se změní něco na čidlu tak, že přestane ukazovat resp. používá Škodovka jiná čidla pro auta s pevným intervalem a jiná pro "longlife" ? To je přece hovadina. Já už chci jen vědět kde je zakopaný pes.Protože podle mne je to maximálně "jeden úder do klávesnice". Už mě fakt ten přístup sere a to jsem neměl zásadní problém, ale zaplatil jsem za to hromadu peněz. Ta nabídka na ukazatel teploty oleje v MFD je a nikde není napsáno, že změnou na pevný interval to přestane ukazovat. Otázka zní pouze "jde to nebo ne"???? Děkuji všem Zrovna řeším stejný problém ale až tohle vlákno mi potvrdilo moji teorii. Nový Yeti 1,8 s Maxidotem, který je nastavený na 15000 interval. No a teplota oleje se taky nezobrazuje zkusím zatlačit na servis, ale když vidím Vaší úspěšnost, nedělám si iluze. Ale taky by mě zatraceně zajímalo, proč to není možné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.