revolic Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Inak, je pravda ze sa motor BWA furt sere, ja mám v mojom aute už pomaly vymené všetko. Furt nejaký nový zvuk či problem ked sa predtým nejaký vyriešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 tak si chytil nějakou křaksnu nebo tak bwa sou neskutečný držáci. o tom si ty novější TSI ve FL mohli nechat zdát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 (editace) Presne jak pise kokta7 BWA je posledni dobrej motor to co vyplodili po něm uz stoji za hovno ...jinak mam zakaznika passat s timto motorem a ma najeto 280tis a mimo vymeny PCV ventilu se na tom nic nedela Editováno: 26. leden 2015, autor: chipmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 Kecko, ještě BYD :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Dejv Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Zdraviim mam vyměnu oleje mit za 6500 jezdim normalně 15 000 nebo rok vyměna mam 5w30 castrol edge a ted se mi začalo i když jedu pomalu či rychle zobrazovat kontrolka stop tlak oleje vypnout motor olej je full tak nevim jestli třeba nemuže olej už mit menši vizkozitu nebo olejove čerpadlo třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Spíše to druhé :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmacek Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Inak, je pravda ze sa motor BWA furt sere, ja mám v mojom aute už pomaly vymené všetko. Furt nejaký nový zvuk či problem ked sa predtým nejaký vyriešil. Vážně? Já na něj nedám dopustít. Krom PCV a vyměněných zapalovací modulů (servisní akce) nic. Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky Koukni na graf výkonu a kroutícího momentu, leccos Ti napoví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmacek Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 Koukni na graf výkonu a kroutícího momentu, leccos Ti napoví. Na grafy jsem koukal a nezdá se mi, že by tomu odpovídal projev mého motoru :-) nejlepší asi bude zajet někam na válec, udělat si křivku vlastního motoru a porovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 Chce to diagnostiku něco tam bude špatně už kvůli te kontrolce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfasamec Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky Měl jsem podobnej problém a problém byl v tom, že váha nedostávala napětí a jela nonstop na průtoku vzduchu 270g/s. Vem to někam do Škodovky na diagnostiku a řeknou ti přesně v čem je problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Belina Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 ma TFSI stejne tenky pist.kroužky jak novejši TSI ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 http://www.autorevue.cz/na-brzde-jak-si-vede-20-tsi-ve-skode-octavia-rs-po-174-000-km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekSi Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 Ahojte, chcel by som si kúpiť Octaviu RS s týmto motorom po FL, tj. od roku 2009. Kamarát ma od tohto motoru odrádza, kvôli problémom s reťazou a napinákom, prípadne mi spomínal veľkú spotreba oleja. Prešiel som si celé toto fórum, no väčšina dotazov sa týkala motoru BWA v predFL Octavke. Čítal som aj fórum u 1,8 TSI a tam ľudia písali, že im kvôli tomu menili aj celý motor. Preto by som sa chcel spýtať na váš názor, prípadne odporúčanie? Bola od roku 2011 takisto novšia konštrukcia ako pri 1,8 TSI? Ďakujem za každú radu a pripomienku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 20. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2016 Stačí vyměnit napínák s řetězem a budeš mít klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 MarekSi: Určitě si s sebou vem někoho, kdo problémy škodováckých turbomotorů řeší, zná různý pazvuky a trable, a má diagnostiku. 1.8 měly nějaký problémy s těsněním/pístníma kroužkama či co, v důsledku čehož to žralo olej, u dvoulitrů jsem o tom nic neobjevil na třech fórech, takže asi cajk. Konstrukčně jsou to motory, který mají stejnej základ, ale spousta dílů je tam odlišných (seznam si nepamatuju, projdi fóra a dočteš se). Z výroby to má vadnej napínák jak píše kolega nade mnou, takže po koupi si připrav tak desítku na výměnu rozvodů a oleje, a pak bys měl být v pohodě Já si po dvou měsících a 3.5tkm nemůžu stěžovat, motor i auto je perfektní, ale taky jsem objel 3 vraky RS, než jsem našel jedno dobrý... neber první co uvidíš, pokud si nebudeš jistej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tobii Vloženo 13. Červen 2017 Sdílet Vloženo 13. Červen 2017 Ahojte, jsem zde novej a chtěl bych to tu trochu oživit. Chystám se koupit svoji první octavii s tímto motorem. OII RS 2,0tfsi. Moc jich sice v ČR v nabídce není, ale nemám problém si pro nějaké zajet do Německa. Tyto motory mají už něco najeto, poohlížím se po kusech co mají do 200 000km. A cenově do 200 000KČ. (kdyby někdo prodával může nabídnout ) Při totom nájezdu by měly být už vyřešeny problémy popisující se v předešlích stránkách?? (rozvody v 180 000km, něco gumového a podobně) je mi jasné že kupuju né zrovna málo ojeté auto. Měl bych se obávat něčeho zásadního? (máte s těmito motory najeto už přes 200 000km???) O spotřebě jsem tu toho načetl už mraky. Doufám tedy, že se průměrně budu pohybovat do těch 9 litrů benzínu. Nejsem závodník, ale ani brzda provozu. Jezdím převážně okresky, málo města a zřídka dálnice. Najedu do těch 30 000km za rok a jsem zvyklý měnit 2x ročně olej. Měl jsem doteď samou naftu 2x bmw e46 330d 135kw a teď výkřik do tmy mondeo 2008 1,8tdci 92kw. Se vším jezdím do 7l nafty. Mám trochu obavy aby mě RS nesežralo, jak mi spousta lidí říká. Ale naftu už nechci. Také mě zajímá co dotohoto motoru tankujete? Dočetl jsem se všemožně - N95+aditiva, N98, 100Verva.. S opravama nemám problém, jsem zvyklí auta poctivě servisovat. Budu rád za jakoukoliv odpověď a jakýkoliv postřech. Opravdu nemám žádnou zkušenost s RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luiki1 Vloženo 19. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2018 Zdravim. Chcem sa opytat. Mam tento motor 2,0 TFSi (147kw) kod motora BPY. co sa tyka mojho problemu tak to su zimne starty (v lete je vsetko OK). Auto nastartuje v pohode ale hned po nastartovani klesnu otacky na volnobezne a auto sa dusi... Ak mu pridam plyn tak to pekne drzi ale v momente ked pustim pedal tak to opet klesne na volnobezne otacky a auto sa trasie a niekedy aj zdochne. Ak mu drzim otacky na cca 1300 ot/min priblizne 2 minuty tak uz pri uvolneni pedalu je setko OK. Auto drzi pekne otacky a netrasie sa. Viete mi s tym niekto pomoct ako zistim pricinu ?? .. To iste mi robi aj s motorom 1,6i 75kw AVU. tam je to to iste a fakt neviem kde je chyba .. pomozte prosim :) Dakujem :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.