Boost498 Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Ahoj, dnes jsem byl v servisu, protože mi auto začalo cukat. Tam mi zjistili, že v jednom válci je nízký tlak (15, 9, 15, 15) Řekli mi, že to bude špatné těsnění pod hlavou a že daný válec se veze na síle ostatních. Tím mi před Vánoci udělali ohromnou radost, protože zásahy do motoru nejsou nic levného. Odhadovanou cenu mi řekli asi 10. Zajímalo by mě, jestli se auto dá provozovat pouze na 3 válce, popřípadě jak dlouho? Mám tušení, že tam může trpět zapalovací soustava. původní motor, najeto 250 000 55kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Jo dá pokud to je 1.2 HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 9 je teda hodne malo. Treba zvažiť že pri 250tisic či by nebolo lepšie urobiť cely motor kružkovanie a repas hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 21. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Neměla by teoreticky hlava motoru vydržet skoro 2 tolik, kolik tam je teď? Slýchám, že ventily u tohoto motoru vydrží mnohem více, než třeba u HaŤaPáka. Je ale pravda, že když už se ten motor bude rozdělávat, bylo by dobré udělat co nejvíce oprav. Případně by se časem už do motoru nemuselo vůbec zasahovat.Kroužkování je co? Tím se myslí pístní kroužky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 presne tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Mě se nějak nezdá, že by to dělalo prasklé těsnění pod hlavou. To by musel jít "vzduch" do vody. A překroužkovávání, vím že se to dělá, ale dávat nové tj kulaté kroužky do šišatě vyběhaných válců... no nevím jestli to za tu práci stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 21. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Teoreticky by nemusel doléhat nějaký ventil. Hlavně to chce, aby mi to někdo rozebral a podíval se, v jakým je ten motor stavu. Když už má motor teda něco takového najeto, na co bych se měl zaměřit? Ventily a hlavu, mrknout na písty, ještě něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Mě se nějak nezdá, že by to dělalo prasklé těsnění pod hlavou. To by musel jít "vzduch" do vody. A překroužkovávání, vím že se to dělá, ale dávat nové tj kulaté kroužky do šišatě vyběhaných válců... no nevím jestli to za tu práci stojí. Tie šišate valce to už je minulost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Teoreticky by nemusel doléhat nějaký ventil. Hlavně to chce, aby mi to někdo rozebral a podíval se, v jakým je ten motor stavu. Když už má motor teda něco takového najeto, na co bych se měl zaměřit? Ventily a hlavu, mrknout na písty, ještě něco? Aj to kružkovanie sa ma ked bola spotreba oleja. Jeden čas to tie kružky bola slabosť u 1,4 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Tie šišate valce to už je minulost. Nevěřím. Ojnice pořád přitlačuje píst k jedné či druhé straně válce (podle naklonění ojnice) - při pomalém pohybu v blízkosti úvrati se netvoří hydrodynamický mazací film, - tlak vniká do pístní drážky a přitlačuje kroužek ke stěně, proto je opotřebení v blízkosti úvratí větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 21. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Olej mi to zatím nežere. Nevšiml jsem si, že by ubýval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Nevěřím. Ojnice pořád přitlačuje píst k jedné či druhé straně válce (podle naklonění ojnice) - při pomalém pohybu v blízkosti úvrati se netvoří hydrodynamický mazací film, - tlak vniká do pístní drážky a přitlačuje kroužek ke stěně, proto je opotřebení v blízkosti úvratí větší. Aj teraz robim 3x kružkovanie repas hlav atd. tak trochu mam prehlad. Všetky maju cez 250tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Olej mi to zatím nežere. Nevšiml jsem si, že by ubýval. Tak by stačilo urobiť tie ventily a nevražat do toho peniaze. Pripadne rozvody ak je blizko interval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Aj teraz robim 3x kružkovanie repas hlav atd. tak trochu mam prehlad. Všetky maju cez 250tis. Já bych tě to rád věřil, ale zdá se mi to prostě neuvěřitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Keby bolo potrebne tak sa to honuje alebo prevložkuje ale nie je potrebne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 6. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Dnes jsem se konečně dostal do servisu a už teď mi volali zpátky, že mají auto opravené. Vyměnili zapalovací cívku a motor jede opět na 4 válce. Tehdy prováděli měření se zahřátým motorem a tlaky byly 15, 9, 15, 15. Za studena po výměně cívky jsou cca 13, 13, 13, 13. Prý bych na to klidně mohl najet dalších 30 tisíc, než se bude muset šáhnout přímo do motoru. Takže docela příjemná zpráva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Ano prijemna zprava len boli zastrašujuce tie prve namerane hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Nechci malovat čerta na zeď, ale mně se to nějak nelíbí. V první řadě mi uniká smysl měření za studena, protože motor pracuje většinou za tepla. A pokud bylo první měření (15, 9, 15, 15) změřeno správně, tak odstranění rozdílu při měření za studena bych předpokládal problém s hlavou válců, protože na pístech se při studeném motoru museli vůle (netěsnosti) zvětšit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Nechci malovat čerta na zeď, ale mně se to nějak nelíbí ani mne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 V dílenské příručce píšou toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 7. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Neberte to zase tak doslova. Motorům se věnují již 2 dekády, takže určitě ví co dělají. Za studena určitě mysleli neprovozní teplotu. Tudíž to nechali chvíli jet a pak změřili. To co mi bylo řečeno, tak prvně změřený nízký tlak byl tou cívkou. Když špatně pálí, nedochází k tahání maziva a jeho absencí je tam tak nízký tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Kudy ten tlak změřili když to po výměně cívky pomohlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 čítaš mi myšlienky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boost498 Vloženo 8. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2014 (editace) Netuším. Chcete kontakt, abyste to zjistili? Mimochodem, zvládl by mi někdo vysvětlit, proč má cívka vliv na mazání? Netuším jak celej ten systém funguje a něco mi uchází. Editováno: 8. leden 2014, autor: Boost498 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Také by mě zajímalo jaky má cívka vliv na mazání auta. Olej maže stále a benzin tam jde taky pořád a že by spáleny benzin lépe mazal se mi nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.