johnxx Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Chci se zeptat jaký máte názor na emulzi, co se mi vytvořila na víčku. Předpokládám že se mi tam někde dostává voda, ale volal jsem do servisu a tam mi řekli že to v chladnějších měsících se může stávat, že se tam objeví emulze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Jeste bych dodal, ze pri kratsich jizdach, kdy nedojde k dokonalemu prohrati motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 O nic nejde.Při krátkých jizdách je to běžné.Je to jen vysrážená vlhkost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 11. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Takže je zbytečná objednávka v servise?Měl jsem podezření na těsnění pod hlavou.Jde to nějak zjistit, myslím ta netěsnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Pokud se vám neztrácí chladící kapalina,nebo nepřehřívá motor,tak bych to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 11. leden 2007 Sdílet Vloženo 11. leden 2007 Pokud se vám neztrácí chladící kapalina,nebo nepřehřívá motor,tak bych to neřešil. Neztraci kapalina a zaroven nepribyva "olej". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Tak jsem ted kontroloval stav oleje a byl jsem nemile prekvapen, na merce mam stejnou emulzi, jako pod vickem. Jezdim denne tak 2*20km a voda se neztraci a motor neprehriva. myslite, ze to mam zacit resit? Tipnul bych tesneni pod hlavou, ale to by se ztracela voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Neohrejes motor za tak kratkou cestu, to je muj nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Ještě bych mrknul na chladící kapalinu, zda se neztrácí nebo není- li mastná. Pokud ne, pak se jen sráží voda v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavka19tdi Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru. Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba. No a pokud to otres udela se to tam zase? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru. Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba. No a pokud to otres udela se to tam zase? u ropaka to taky asi neuvidíš. Pokud je olej v motoru emulzovitý, tak to není O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 olej neni emulz. je to tak 15 cisel nad merkou. otrel jsem a bylo to tam znova. voda nemizi a je ok jsem 4000 od vymeny oleje(castrol softec txt), tak jestli v nem nebyla voda. a po 18km musi byt ohraty.A teplota je stab. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou. už jen proto, že ropák spálí méně paliva, tím pádem vznikne méně vody. Na benzíňákách jsem to měl vždy, ale u ropáka nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 20. leden 2007 Sdílet Vloženo 20. leden 2007 Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Redkombík Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Jo, jo, to jsem měl u favorita, pořád se nic nedělo, potom se začala ztrácet voda a na konec se favorítek poblinkal přes mrazovky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 KOupit poradny olej ja tam liju sunoco 5w40 sice je teda drahej jak svina ale je klid a vsecno mam cisty jako slovo bozi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzy Vloženo 29. leden 2007 Sdílet Vloženo 29. leden 2007 Na OI 2.0i jsem měl naprosto to stejné, voda pořád v normě, čistě růžová a emulze na víčku i po otření, na měrce rovněž. Zmizelo to akorát když jsem jel do Chorvatska, ale to zase sežralo dost oleje, nijak jsem to neřešil, olej sem dolíval, ale u 16 let starého R19 jsem měl víčko krásně čisté, tak nevím čím to je a jestli je to na závadu, voda by tam ale být neměla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 29. leden 2007 Sdílet Vloženo 29. leden 2007 Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu. no tak to jsi plácnul pěknou hovadinu. Srážet se může pouze ochlazováním a druhak, odkud myslíš, že se ta voda bere? To víš, že se spalováním částečně dostává do prostoru, kde je olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 29. leden 2007 Sdílet Vloženo 29. leden 2007 Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 29. leden 2007 Sdílet Vloženo 29. leden 2007 Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte. ale dostává se tam jako pára. Pak po ochlazení zkondenzuje. A jak jezdíš furt s relativně studeným, tak se tam víc hromadí. Naopak, když se motor pořádně prohřeje, tak jako pára od tama zase vyfičí do prdele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlikVB Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Pánové, při včerejší údržbě motoru po zimě jsem zjistil, že mám emulzi na víčku od oleje a v odvětrávači (ten komínek pod víčkem). Na měrce oleje není žádná emulze. Chladicí kapalina se zřejmě přes zimu trochu ztratila (za posledních 6let jsem jí nedoléval). Takže mám podezření na těsnění hlavy. Také jsem si všiml, že vnitřní průměr těsnění pod víčkem je velmi měkký, takový hodně tvárný... musím koupit nové. Nicméně, ještě se chci zeptat: na víčku oleje je zhora malá dírka; je tam ta dírka schválně? Má být tato dírka průchozí (když jsem jí chtěl profouknout, tak se mi to nepodařilo). Myslel jsem, že by mohla sloužit o odvodu vodních par. Poraďte pls Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 ¨je to podel ěm jen výrobní dirka víčko má gtěsnit odvětrání motoru je jinde a jde do sání aby to spálilo ty sračky a nešlo to na vzduch. Emulzi neřeš je to normální věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host vladoc Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Mal som to tiez na 1.6 55 kw a nebol ziadny problem, kratke trate na studeny motor asi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.