Přejít na obsah

Emulze na víčku


johnxx

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem ted kontroloval stav oleje a byl jsem nemile prekvapen, na merce mam stejnou emulzi, jako pod vickem.

Jezdim denne tak 2*20km a voda se neztraci a motor neprehriva.

myslite, ze to mam zacit resit?

Tipnul bych tesneni pod hlavou, ale to by se ztracela voda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani

:D

Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru.

Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba.

No a pokud to otres udela se to tam zase?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani

:D

Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru.

Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba.

No a pokud to otres udela se to tam zase?

u ropaka to taky asi neuvidíš.

Pokud je olej v motoru emulzovitý, tak to není O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou.

už jen proto, že ropák spálí méně paliva, tím pádem vznikne méně vody. Na benzíňákách jsem to měl vždy, ale u ropáka nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na OI 2.0i jsem měl naprosto to stejné, voda pořád v normě, čistě růžová a emulze na víčku i po otření, na měrce rovněž. Zmizelo to akorát když jsem jel do Chorvatska, ale to zase sežralo dost oleje, nijak jsem to neřešil, olej sem dolíval, ale u 16 let starého R19 jsem měl víčko krásně čisté, tak nevím čím to je a jestli je to na závadu, voda by tam ale být neměla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu.

no tak to jsi plácnul pěknou hovadinu. Srážet se může pouze ochlazováním a druhak, odkud myslíš, že se ta voda bere? To víš, že se spalováním částečně dostává do prostoru, kde je olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte.

ale dostává se tam jako pára. Pak po ochlazení zkondenzuje. A jak jezdíš furt s relativně studeným, tak se tam víc hromadí. Naopak, když se motor pořádně prohřeje, tak jako pára od tama zase vyfičí do prdele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Pánové,

při včerejší údržbě motoru po zimě jsem zjistil, že mám emulzi na víčku od oleje a v odvětrávači (ten komínek pod víčkem). Na měrce oleje není žádná emulze. Chladicí kapalina se zřejmě přes zimu trochu ztratila (za posledních 6let jsem jí nedoléval). Takže mám podezření na těsnění hlavy.

Také jsem si všiml, že vnitřní průměr těsnění pod víčkem je velmi měkký, takový hodně tvárný... musím koupit nové.

Nicméně, ještě se chci zeptat: na víčku oleje je zhora malá dírka; je tam ta dírka schválně? Má být tato dírka průchozí (když jsem jí chtěl profouknout, tak se mi to nepodařilo). Myslel jsem, že by mohla sloužit o odvodu vodních par.

Poraďte pls

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...