Publikováno Leden 11, 200718 r Chci se zeptat jaký máte názor na emulzi, co se mi vytvořila na víčku. Předpokládám že se mi tam někde dostává voda, ale volal jsem do servisu a tam mi řekli že to v chladnějších měsících se může stávat, že se tam objeví emulze.
Leden 11, 200718 r Jeste bych dodal, ze pri kratsich jizdach, kdy nedojde k dokonalemu prohrati motoru.
Leden 11, 200718 r Autor Takže je zbytečná objednávka v servise?Měl jsem podezření na těsnění pod hlavou.Jde to nějak zjistit, myslím ta netěsnost?
Leden 11, 200718 r Pokud se vám neztrácí chladící kapalina,nebo nepřehřívá motor,tak bych to neřešil.
Leden 11, 200718 r Pokud se vám neztrácí chladící kapalina,nebo nepřehřívá motor,tak bych to neřešil. Neztraci kapalina a zaroven nepribyva "olej".
Leden 20, 200718 r Tak jsem ted kontroloval stav oleje a byl jsem nemile prekvapen, na merce mam stejnou emulzi, jako pod vickem. Jezdim denne tak 2*20km a voda se neztraci a motor neprehriva. myslite, ze to mam zacit resit? Tipnul bych tesneni pod hlavou, ale to by se ztracela voda.
Leden 20, 200718 r Ještě bych mrknul na chladící kapalinu, zda se neztrácí nebo není- li mastná. Pokud ne, pak se jen sráží voda v motoru.
Leden 20, 200718 r Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru. Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba. No a pokud to otres udela se to tam zase?
Leden 20, 200718 r Tak dohle jsem naposledy videl pred 4roka na Skodovce 125L,taky jsme stim v pohode jezdili,obcas vyskocila teplota a pak se zas vratila na normal.Voda se nestracela ,protoze jsme se snazili stale odvzdusnovat. Tak jsme vodu dolejvali pri odvzdusnovani Bylo spatne tesneni pod hlavou.Od te doby zadna emulze a zadne vareni motoru. Jinak ja jezdim taky denne 2x20km do prace na TDicku, ale tohle tam nemam,at je jakakoliv rocni doba. No a pokud to otres udela se to tam zase? u ropaka to taky asi neuvidíš. Pokud je olej v motoru emulzovitý, tak to není O.K.
Leden 20, 200718 r olej neni emulz. je to tak 15 cisel nad merkou. otrel jsem a bylo to tam znova. voda nemizi a je ok jsem 4000 od vymeny oleje(castrol softec txt), tak jestli v nem nebyla voda. a po 18km musi byt ohraty.A teplota je stab.
Leden 20, 200718 r Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou.
Leden 20, 200718 r Chtělo by to ten motor pořádně protáhnout.Nevím proč by to nemohlo být vidět u ropáka .Vzdušné vlhkosti která se tam sráží je jedno co je to za motor.Prostě to všechno otři a jeď delší trasu.Jestli to tam bude ,tak to vypadá na to těsnění pod hlavou. už jen proto, že ropák spálí méně paliva, tím pádem vznikne méně vody. Na benzíňákách jsem to měl vždy, ale u ropáka nikdy.
Leden 20, 200718 r Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu.
Leden 22, 200718 r Jo, jo, to jsem měl u favorita, pořád se nic nedělo, potom se začala ztrácet voda a na konec se favorítek poblinkal přes mrazovky....
Leden 28, 200718 r KOupit poradny olej ja tam liju sunoco 5w40 sice je teda drahej jak svina ale je klid a vsecno mam cisty jako slovo bozi
Leden 29, 200718 r Na OI 2.0i jsem měl naprosto to stejné, voda pořád v normě, čistě růžová a emulze na víčku i po otření, na měrce rovněž. Zmizelo to akorát když jsem jel do Chorvatska, ale to zase sežralo dost oleje, nijak jsem to neřešil, olej sem dolíval, ale u 16 let starého R19 jsem měl víčko krásně čisté, tak nevím čím to je a jestli je to na závadu, voda by tam ale být neměla.
Leden 29, 200718 r Ona to není voda která vzniká spalováním paliva.Ale vlhkost která se sráží rosením motoru při ohřevu. no tak to jsi plácnul pěknou hovadinu. Srážet se může pouze ochlazováním a druhak, odkud myslíš, že se ta voda bere? To víš, že se spalováním částečně dostává do prostoru, kde je olej.
Leden 29, 200718 r Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte.
Leden 29, 200718 r Možná se pletu ,ale že by při spalování benzínu kondenzovala voda která teče do oleje,tak o tom sem ještě neslyšel.!!!!Ona totiž kondenzuje až ve výfukovém potrubí,kde se ochlazuje.Pokud se pletu ,tak mě opravte. ale dostává se tam jako pára. Pak po ochlazení zkondenzuje. A jak jezdíš furt s relativně studeným, tak se tam víc hromadí. Naopak, když se motor pořádně prohřeje, tak jako pára od tama zase vyfičí do prdele.
Březen 30, 201015 r Pánové, při včerejší údržbě motoru po zimě jsem zjistil, že mám emulzi na víčku od oleje a v odvětrávači (ten komínek pod víčkem). Na měrce oleje není žádná emulze. Chladicí kapalina se zřejmě přes zimu trochu ztratila (za posledních 6let jsem jí nedoléval). Takže mám podezření na těsnění hlavy. Také jsem si všiml, že vnitřní průměr těsnění pod víčkem je velmi měkký, takový hodně tvárný... musím koupit nové. Nicméně, ještě se chci zeptat: na víčku oleje je zhora malá dírka; je tam ta dírka schválně? Má být tato dírka průchozí (když jsem jí chtěl profouknout, tak se mi to nepodařilo). Myslel jsem, že by mohla sloužit o odvodu vodních par. Poraďte pls
Březen 30, 201015 r ¨je to podel ěm jen výrobní dirka víčko má gtěsnit odvětrání motoru je jinde a jde do sání aby to spálilo ty sračky a nešlo to na vzduch. Emulzi neřeš je to normální věc
Březen 30, 201015 r Mal som to tiez na 1.6 55 kw a nebol ziadny problem, kratke trate na studeny motor asi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.