Úterý v 13:442 dny Takže dnes, opět už potřetí, kontaktováno centrum podpory přímo z aplikace, kdy přišel systémem vygenerovaný mail, na nějž jsem znovu odpověděl, včetně zaslání požadovaných informací (viz. přílohy). Pokud máte stejný problém, jako že ve vlakně jsou již odezvy, tak dejte zde vědět, abychom se sjednotili v postupu proti zjevnému neřešení problému služby, za kterou si platíme ☝️, diky😉
Úterý v 14:482 dny Zavolal jsem na číslo podpory 👇 a pašák sdělil, že mě budou kontaktovat... Upraveno Úterý v 14:502 dny od Paolo.007
Úterý v 14:582 dny Za chvíli volala operatorka ze stejného čísla 👇, abych poslal mailovou komunikaci, po sdělení, že jsem komunikoval s údaji uvedenými v placené aplikaci sdělila, že nic nemají, kurňa, za co si tu podporu platím, nejdřív 3x nereagují a teď, volám od 👹 k nějaký operátorce Škody 😡☝️
Úterý v 15:082 dny ... tak jsem to všechno mailem o5 poslal 😡 a uvidím, napište své zkušenosti s tímto placeným produktem od Škody, případně s komunikací, abychom se domohli toho, co si řádně zaplatíme a mohli plně využívat ☝️Paolo 007 😉
Úterý v 15:512 dny On 8/21/2025 at 7:11 AM, jirkash said:U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.KIA, Hyundai, nebo něco jiného?U mne vše jede výtečně, množství funkcí, informací a podpory. Pravda, "koncern" určitě nepovažuji za konkurenci mé současné značky.O4 jsem měl dva roky, každé řešení přes hot line vždy stejně jako u kolegy výše - 3x vše nafotit třem různým podporám, nesmyslné dotazy na "zeměkouli", zelenou ledku a nevím co ještě a pak to šlo do ztracena Upraveno Úterý v 15:562 dny od OpelIns1
Úterý v 16:312 dny Napsal jsem na Škodu jak tento výpadek budou kompenzovat.Tohle mi odepsali:Vážený zákazníku,momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme Vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.Jakmile bude řešení k dispozici, budeme Vás neprodleně informovat. Zároveň požádáme kolegy z kompetentního oddělení o prodloužení Vašich licencí pro služby Vzdáleného přístupu.Moc děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.S pozdravem a přáním hezkého dne
Včera v 15:591 den Tak to začalo fungovat. Více uživatelů hlásí funkčnost, tak snad to nebude jen na chvíli...
před 23 hodiny23 hod jj, taky se chytlo. Pěkně načasováno, zítra mi končí roční předplatné.Že by ho sami prodloužili, to bych asi chtěl příliš......A to mi neustále psali, že bezpodmínečně musím do servisu, že to jinak nerozchodí. Upraveno před 23 hodiny23 hod od RoD
před 11 hodiny11 hod Tak od včerejšího večera funguje, snad to vydrží, ale to nic nemění na tom, že 2 měsíce tato placená aplikace nefungovala a nebylo možno ji plně využívat. Nyní je zapotřebí učinit kroky k tomu, aby o dobu nefunčnosti byla doba aplikace bezplatně prodloužena ☝️. Tak pojďme do toho 😉!
před 3 hodiny3 hod problém je, že né všem to nefungovalo, takže silně pochybuji... nám na Superbu 4 a Kamiqu Fl vše fungovalo nepřerušeně
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.