tomcat007 Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 To Schneefall: vždy po sezóně (září) jezdím do HR a nemůžu si vůbec stěžovat...nemám sice nic na budce ale o to víc v autě (4 os, plnej kufr bez plata až po strop)...80 % dálnice 140km/h, zbytek okresky 100km/h a jezdím to s klima za 7,9l cca 1300 km jedna cesta...pružnost není bůhvíjak osilnivá...ale v kopci na tempomat to stále drží 140...za celou tu dobu jsem neměl pocit, že bych postrádal Nm...nutno dodat, že na dovolenou nespěchám a rád bych se dožil konce cesty...takže nejedu pilu To Haski: viděl bych to, že ušetřím radši i ty 2000,- za filtr a raději přihodím a koupím kožený volant - ale čekám až vyzkoušíš napasovat tam turbo...taková 1,6 TMPi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Souhlasím s tebou, co se týče výkonu, je to zbytečnost. Jak chip, tak i KN. Kdybych chtěl turbo, tak si pořídím auto s turbem , ale atmosfera je atmosfera. Navíc tenhle motor je absolutně nenáročnej, tak na co si to komplikovat. Ale spíš než turbo bych prubnul kompresor :-)...nee vtípek. Ale někdo to asi udělal: http://www.youtube.com/watch?v=w4urW8u3o40 KN-ko nezatracuju ani ho nedoporucuju. Papírák stojí 500,- a měním (tedy čistím) po 15k km. Mám ho i v motorce (papírák za 650,-, KN byl za 1650,-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pionyr Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Čus 1.6 mpíčkaři. Chtěl bych se Vás zeptat jestli níže popsaná skutečnost je normální. Když jedu z kopce nechávám většinou zařazenou rychlost a okamžitá spotřeba spadne na nulu. Ale když z toho samého kopce jedu na neutrál, okamžitá spotřeba kolísá mezi 3-4 l a až když auto úplně zastaví spotřeba tak po 2-3 vteřinách klesne na 0,8 za hodinu. Je to normální a nebo je něco špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivas Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 je to normalne ked mas zaradenu rychlost a ides bez plynu a su dostatocne otacky tak RJ nevstrekuje palivo = spotreba 0 ked mas zaradeny neutral a ides tak to ukazuje spotrebu 3-4l na 100km(hodnota zalezi od aktualnej rychlosti) , ked stojis tak sa to prepne na 0,8l za hodinu.. ale do motora by malo tiec rovnake mnostvo, mozno za jazdy na neutral trocha viac, neviem ako to je v serii ale mne na fabii po cipe ked je auto v pohybe a nieje zaradena rychlost drzi otacky trocha vyse opravte ma ak sa mylim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaLK Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Tak zatím má tatík na Tource cca 1400km a tak jsem zkusil trochu vzít za uzdu v naději, že alespoň od 4t otáček ten motor bude mít nějakou chuť do života... ale marně.. Motor je prostě nemastnej, neslanej, bez výraznější chuti do života.. Holt pro sice tichou a úspornou ale defenzivní a na emoce nenáročnou jízdu... Možná se ještě trochu rozjezdí, přecijen není konec záběhu, ale tak výrazné zlepšení to už nebude.. Fakt nechápu, jak můžou novináři v recenzích básnit jak krásně (oproti dřív) ten motor jde za plynem.. Co do živosti, tahu v běžným spektru otáček a reakce na plyn je to oproti "ex" Felině 1.6 krok zpět :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Tak zatím má tatík na Tource cca 1400km a tak jsem zkusil trochu vzít za uzdu v naději, že alespoň od 4t otáček ten motor bude mít nějakou chuť do života... ale marně.. Motor je prostě nemastnej, neslanej, bez výraznější chuti do života.. Holt pro sice tichou a úspornou ale defenzivní a na emoce nenáročnou jízdu... Možná se ještě trochu rozjezdí, přecijen není konec záběhu, ale tak výrazné zlepšení to už nebude.. Fakt nechápu, jak můžou novináři v recenzích básnit jak krásně (oproti dřív) ten motor jde za plynem.. Co do živosti, tahu v běžným spektru otáček a reakce na plyn je to oproti "ex" Felině 1.6 krok zpět :-( on si ještě sedne řekl bych až kolem 10tkm je zajetej a vše uvolněne , jinak ve feldě 1.6 byla 55kw tu sem měl v octavce 1 a super na město lepší podle mně než 74 tu sem měl zase radši na dalnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venasy Vloženo 14. Červen 2011 Sdílet Vloženo 14. Červen 2011 Ahojte, kde bych na tomhle motoru našel čidlo otáček klikové hřídele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Od olejového filtru vpravo nahoru blízko rozdělovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Jakého rozdělovače? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 Dobře budu zcela přesný, zapalovací trafo a kdybys ještě nevěděl, pak je to ta věc, ze které jdou kabely ke svíčkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Dosti zajímavé video, ukazující, že i 1.6 MPI dá stovku za méně jak 11 vteřin....což mám ověřené i sám. Nicméně, pokud jedu ve dvou, tak už to bylo za 12,5s, ve více lidech dynamika se ještě zhorší a s plně naloženém autě je to skoro 14s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirin Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Na stránkách škoda auto jsem se dočetl, že tento motor může jezdit na etanol. Zajímalo by mne, zda se dá etanol použit jako 100% palivo. Jaká je pak spotřeba, životnost motoru. Nemá toto palivo nějaké zápory. Děkuiji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Jirin,přečti si např. tenhle příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
***tom*** Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Prosím tě Haski, jak si vyřešil ty teplé starty. Dnes jsem startoval při 30 stupních až napočtvrté. Kdyz stojím asi 3 hodiny na slunci, tak nikdy nenastartuju napoprvé. Jinak v zimě a asi do 22 stupňu nemám nikdy problém. Při servisní prohlídce jsem se na to ptal a bylo mi řečeno, že vše je ok a že nevědí čím to může být. Jinak s autíčkem naprostá spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Zdravím Taky by mě zajímalo zrychlení na mojí 1.6 MPi BFQ.Když je auto prázdné tak to je poměrně živé s postupným zatížením akcelerace výrazně klesá a při plném zatížení už byla otrava stim jet (5 lidí, kola na střeše,plnej kufr).V jednom táhlejším stoupáním jsem málem prošláp podlahu a auto se rozjelo jen na 80 km/h.Jinak mám po vyčištění škrtící klapky.Autu se mírně zlepšila dynamika a zkultivoval se chod motoru ikdyž to pořád není vono.Po chorvatsku mě čeká překroužkování pístů.Auto si teďka vzalo na 2000 km 0,5 l oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 8. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2011 Na stránkách škoda auto jsem se dočetl, že tento motor může jezdit na etanol. Zajímalo by mne, zda se dá etanol použit jako 100% palivo. Jaká je pak spotřeba, životnost motoru. Nemá toto palivo nějaké zápory. Děkuiji za odpověď. Tak pokud mysíš E85 tak to stejně není 100% ethanol ale 85% ethanol a 15% N95. Vyzkoušel jsem to a dospěl jsem k následujícím poznatkům. Pokud natankujes jen E85, tak auto jede a jede relativně solidně, nicméně spotřeba je hooodne vysoká, protože E85 má daleko čistší spalování a lambda sonda si myslí že směs je příliš slabá a láduje do motoru o to více paliva, takže jezdit jen na E85 bez přestavby(stojí kolem 8000kč) je sice možné ale nedoporučuju to.. nehledě na to že v zimě je problém s nastartováním. Další možností je mixnout 50:50 E85 a N95, pak již odpadají problémy se startováním v zimě, nicméně auto už jezdí relativně normálně(vzhledem k palivu jako cistý N95), ale spotřeba je o cca 1-1,3l/100km vyšší. Když jsem si to tak počítal, tak jelikož se ušetří na litru místo cca 6Kč jen 3kč, tak jsem si řekl, že to za to zase tolik nestojí protože vyšší spotřeba ještě roste, nejedeš-li hoodně defenzině a na spotřebu. Výsledek je ten, že bez přestavby to sice jede, a motor ti to rozhodně nezničí, ale kvůli vysoké spotřebě a horšímu chování motoru to nedoporučuju. Nevyplatí se to ani cenově. Kdyby tam nebyla taková spotřeba paliva, oželel bych poněkud horší jízdní vlastnosti a šel do toho(moc pěkně voní výfukové plyny ),ale takhle to prostě není ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 Prosím tě Haski, jak si vyřešil ty teplé starty. Dnes jsem startoval při 30 stupních až napočtvrté. Kdyz stojím asi 3 hodiny na slunci, tak nikdy nenastartuju napoprvé. Jinak v zimě a asi do 22 stupňu nemám nikdy problém. Při servisní prohlídce jsem se na to ptal a bylo mi řečeno, že vše je ok a že nevědí čím to může být. Jinak s autíčkem naprostá spokojenost. Tady jsem to vyřešil. http://forum.skodahome.cz/topic/72099-spatne-starty-u-o-16l-75kw/page__view__findpost__p__1440658 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
***tom*** Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 Díky moc Haski, nechám to prověřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
***tom*** Vloženo 9. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2011 Díky moc Haski, nechám to prověřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ufák Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Zdravím všechny co mají tuto octavii. Přemýšlím o koupi auta a mám možnost koupit tuto 1,6 75kw a chtěl bych se tu všech zeptat na toto auto, jaké má jízdní vlastnosti, poruchovost atd. Předem děkuji všem za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Auto s velice dobrými jizdními vlastnostmi, nenáročným motorem(možnost jezdit na E85), spolehlivé, pro klidnou rodinnou jízdu úplně v pohodě.. moc si s tím nezazávodíš, ale pokud jedeš sám, dají se s tím dělat celkem dobré věci a při klidné jízdě spotřeba kolem 6l/100 při trošku agresivnější kolem 8. Hodně tomu ale chybí 6q převodovka, bo to točí 3000rpm při 100km/h, ale jak říkám, pokud se s tím nelítá po dálnici, dá se se spotřebou dostat i pod 6l. Motor je pravda už překonaný a pokud bys měl za srovnatelnou cenu jít do 1,2TSI(nebo 1,4TSI) běž do toho..ale pokud ne tak 1,6MPi je velice dobrý a hlavně poslehlivý motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joh@n Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 Jak to vidíte se spojkou? Tatík má faceliftovanou 2009 1,6MPi. Já 2005 1,6MPi. Když sednu do té jeho, tak nejen že se rychlosti řadí jemněji,spojka je o dost měkčí, ale především se po zařazení vyšší rychlosti neprojevuje žádné "zaškubnutí" a auto stále krásně zrychluje. Kdežto v té mojí prostě po zařazení dalšího stupně nedocílím prakticky nikdy plynulého přechodu. Máte to taky tak? Samozřejmě kdybych do té jeho nikdy neusednul, tak si ani na tohle nevzpomenu, ale prostě to člověka tím pádem trocha naštve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 22. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2011 podle mě je tam spojka stejná.. jen zkrátka ty 4 roky navíc jsou znát:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
***tom*** Vloženo 31. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2011 (editace) Problém s teplými starty vyřešen? Byl jsem v servisu s těmi špatnými teplými starty a řekl jim jak to vyřešil Haski, no a oni řekli, že to tím být nemůže. Auto je ještě v záruce, tak jsem to chtěl reklamovat, ať mi to spraví, tak udělali diagnostiku a ukázalo to vadnou spínací skříňku. Skříňku vyměnili, že kdyby to zase blblo, tak si tam auto nechají na pozorování. Z toho jsem nebyl nadšený, protože nevím jestli by tam půlku věcí nevyměnili za staré. Nicméně právě jsem se vrátil z dvoutýdenní dovolené a auto nastartovalo vždy napoprvé a žádně problémy jsem neměl. Nějak se mi to nechce věřit, že by to bylo tou skříňkou. Tak čekám na nějaké pořádné vedra, ale pořád jenom chčije...... Editováno: 31. Červenec 2011, autor: ***tom*** Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 2. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2011 (editace) To je divný, o tom jsem ještě neslyšel, ale uvidiš, všechno je možné. Ja mam rocnik 2006 a opravdu jsem měl vadné vstřiky a nebyl jsem sám. Pravdou je, že to byly take rv.2006. Ale koukám, že máš novější auto, že už tyhle trable této faceliftové motorizace možná nejsou. Editováno: 2. Srpen 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.