Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Krásný den všem… Škodovka nám odmítla opravu panoramatické střechy v zákonné záruce (Clona vypadla z pojezdů a natrhla se) střecha téměř nepoužívaná, pouze dle doporučení prodejce, otevírána alespoň 2-3x měsíčně… Škodovka nám odmítla zaplatit opravu, která vyjde na dalších 30k… Nějaká rada, co s tím? Bylo nám řečeno, že jsme ji museli úmyslně poškodit, kdy na tu střechu v životě nikdo nesáhl ani rukou, natož se snažil jí vyndat z pojezdů násilím… Jsme bezradní..

To je závěr servisu, nebo přímo Škodovky? Zkusit jiný autorizovaný servis?

  • Autor

Je to odpověď Škodovky, co byla předána přímo autorizáku…

Zkusil bych určitě napsat do Škodovky - popsat, nafotit... Rozhodně se ozvat a nenechat si to líbit.

  • Autor

Zítra dostaneme foto i od servisáků a máme v plánu tam napsat, snad to dobře dopadne… Nikomu se nechce platit navíc za nové auto, které má prodlouženou záruku a předplacený servis k tomu…

To rozhodně. Proto si to všichni rozumní pořizují. Budu držet palce.

A aké staré máš auto od kúpy?

Lebo treba pozrieť ako to máte v čr. Ale v SR je to tak, že ak sa dobre pamätám v takomto prípade dáš spraviť posudok nezávislý a do 1 roku ide posudok na vrub predajcu automaticky. Po 1 roku si to hradíš s tým, že ak sa preukáže vina u predajcu idú náklady zase na nich a môžeš požadovať preplatenie.

Ak je ten prvý prípad, tak mnohý predajcovia zmenia rétoriku aj bez posudku, ak sú si vedomí, že by neobstáli ich argumenty.

Pakliže to jeden autorizák zamítnul, resp to zamítl výrobce, tak ve škodovce vidí, že už to jednou zamítli a akorát jinýmu servisu zaděláte na problém. Pakliže je to skutečně takhle, tak se obrátit na zákaznickou linku škodovky s podnětem na stížnost vyjádření k dané opravě. Pak už je na nich jakým způsobem se k tomu postaví přímo oni.

Aký problém inému servisu? Dáš si spraviť nezávislý posudok. Problém budú mať jedine v škode, ak z posudku víde, že je zamietnutá neoprávnene reklamácia. Resp. ak má auto rok od kúpy a musia hradiť posudok.

Normálna bežná vec, že si chrániš svoje peniaze a "investíciu" a nenecháš sa prvou vetou odbiť.

Teda ak ti nepadajú peniaze z neba :D a môžeš sa na ten čas tým strávený vys...ť

 

Tohle může dělat člověk, který v tom umí chodit. Kdo dělá posudky, kolik stojí (peněz, času)? Je to soudně vymahatelné, když bude kladný výsledek posudku? Pakliže jim někdo napíše posudek a třeba jim napíše, že to bylo způsobeno uživatelem (přeci jen posudek musí být nezávislý a nemusí se shodovat s přáním žadatele na kladný výsledek) bude v háji stejně tak. 

Pro mě je to jedna velká tahanice s nejistým výsledkem! Spíš tě poprosím o vyjádření pro Lolinka12 ať má představu jak je celý proces zprocesován. Já na netu moc informací nenašel)

Jestliže se obrátí na zákaznickou linku škodovky, má to zadarmo(pravda, ne vždy je to řešeno rychle), a pakliže se to řeší s chladnou hlavou je to zpravidla kvitováno a oprava je provedena ve prospěch klienta. 

 

Princíp tohto je v tom, že ak neviem či v ČR to je presne ako u nás, že prvý rok hradí posudok výrobca/predajca, tak mnohokrát si rozmyslia, či vôbec chcú ten posudok podstúpiť a uznajú reklamáciu ;)

  • Autor

Ahoj, všichni vracím se s novými informacemi. Škodovka opět zamítla žádost, ale dle přetlumočení výsledků od autorizáku by Škoda nyní měla hradit kompletně náhradní díly a 70% ceny práce na autě, což pro nás znamená slevení z 30k na zhruba 5k, což stále sice není ten výsledek ve který jsme doufali, ale je to o dost lepší než předtím. Moc děkuji všem za rady a podporu. ☺️

 

Jen ještě k další info, k autu, aby všichni měli čistou hlavu a všechny informace. Auto bylo kupováno 2022 na podzim, do autorizáku se dávalo těsně před koncem 2leté zákonné záruky😅 Pro posudek bychom se rozhodli až v ten moment, když by Škoda zamítla i pokus, kdy jsme se na ně obrátili přímo my. Přecejen nikdo nechce dávat extra peníze jen tak a pokud by Škodovka zamítla i posudek, tak po soudech se taky případně nikomu nechce. S výsledkem jsme relativně spokojeni a ještě jednou děkuji za podporu a rady.☺️ Poučení pro příště… Už žádná panoramatická střecha😂

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.