Publikováno Leden 16, 200718 r takhle dopadla fábka syna mého dobrého kamaráda měl měsíc papíry a byl se svou slečnou ve Slovinsku............................zatáčka mokro,čelní náraz a výsledek........4x zlomená ruka,na 3x otevřená zlomenina bérce,otřes mozku,nepočítaje pohmožděniny..............slečna 2x zlomenina kotníku a dva zlomené obratle......................... 800 euro pokuta........
Leden 16, 200718 r No fuj hlavne at se z toho dostanou, kolik jel ...70-80 ? Ty sedacky nevypadaji teda moc odolne...
Leden 16, 200718 r sedadlo žádnej tuzex ty sedačky musely dostat od něčeho zezadu prdu, tohle není normální, ani dost dobře možný při čelním náraze... Kluk ať je rád, že to přežili oba a snad si svoje vybral...tím si musí projít asi každej kdo začne jezdit, někdo víc, někdo míň...hlavně že jsou oba v rámci možností ok.
Leden 16, 200718 r Ty sedačky takhle opravdu vypadaji při čelním nárazu. Mám bohužel stejnou zkušenost. Felicie vypadala podobně když potkala BMW se závodníkem.
Leden 16, 200718 r A z ceho vsechna ta zraneni? interier se mi zda az na ty sedadla prakticky v pohode.
Leden 16, 200718 r to je síla, kosti srostou, nejpomaleji asi nejel, ale zaplatpanbuh, že měli relativně bespečný auto, mít favorita nebo podobnou skořápku dopadlo by to asi daleko hůř
Leden 16, 200718 r taky mi připadne, že něco bylo na zadním sedadle, osobně nesnáším nic volně v autě, měl jsem tu čest dostat při nárazu Avie do tehdy feldy při 60km/h mobilem a měl slušnou bouli a otřes mozku. Sejis: je to smutný, možná znáš Kořínka z Nového Bydžova, provozuje sanitky v nemocnici Nový Bydžov, bohužel jeho dceři (24) se už nedalo pomoci, pátek před vánoci, taky vyletěla ze zatáčky, položila to na bok a střechou trefila strom, jel jsem za ní s odstupem tak 5 min, už se nic nedalo dělat, tak brzké uzdravení, ikdyž to nebude tak rychlé.
Leden 16, 200718 r No nevím nevím, ale já když dostal papíry, tak mě ani nenapadlo hned první měsíc si to napálit na takovou štreku. Hezky jsem začínal nejdřív jen kolem baráku.
Leden 16, 200718 r Autor taky mi připadne, že něco bylo na zadním sedadle, osobně nesnáším nic volně v autě, měl jsem tu čest dostat při nárazu Avie do tehdy feldy při 60km/h mobilem a měl slušnou bouli a otřes mozku.Sejis: je to smutný, možná znáš Kořínka z Nového Bydžova, provozuje sanitky v nemocnici Nový Bydžov, bohužel jeho dceři (24) se už nedalo pomoci, pátek před vánoci, taky vyletěla ze zatáčky, položila to na bok a střechou trefila strom, jel jsem za ní s odstupem tak 5 min, už se nic nedalo dělat, tak brzké uzdravení, ikdyž to nebude tak rychlé. tak to je více než smutný příběh,ač ho neznám je mi mrazno po těle
Leden 16, 200718 r Autor aby toho nebylo málo,tak ten dotyčný co řídil je nadějný mladý fotbalista a měl na jaře přestoupit do Austrie Víden ....pochopitelně se ptal ted v Čechách doktora kdy si zahraje???? a odpověd zněla,že si tak za rok možná kopne do molitanovýho míče...............
Leden 16, 200718 r Rada z vas pise ze musel jet jak prase, ale me se to auto nezda zas tak moc rozbity. Se podivejte jak vypada auto po crashtestu v 64 km/h. Byli pripoutani, sedel nekdo vzadu?
Leden 16, 200718 r Nejlepsi na tm je ze mel mesic ridicak. Kua u techhle zelenacu je to pomalu pravidlo
Leden 16, 200718 r Tohle zamrzí - čert vem plechy, čert vem leasing. Protože život a zdraví má člověk jen jedno. Držím palce!!! ... snažíme se stavět čím dál tím lepší a bezpečnější auta, která dovedou řídit čím dál tím méně zkušenější řidiči. Veškeré ty sarapetičky, co nám krásně zpříjemňují život si ho v krizových okamžicích možná i berou (ne doslova, ale obrazně) ... ony vás zachrání (tohle zažít v automobilu ze 70. let tak vás vezou havrani), ale následky často bolí...proto, že na ně spoléháme, že nám každodenně, mlčky, zachraňují život - vlastně o nich ani nevíme. Ale tohle je úděl našeho uspěchaného světa - stále si myslíme, že tohle zvládneme, že můžeme jít až do krajnosti. Začínal jsem na Š105 a pral jsem se s ní .. to auto mi dávalo lekce z toho, kdo je tady pánem (první smyk, který jsem nečekal, první ustátí, u kterého jsem čekal, že skončí špatně) - taková ta pokora vůči autu a hlavně vůči fyzice. U dnešních aut nevíte, co je fyzika.. sednete, otočíte klíčkem a jedete z bodu A do bodu B .. stejně jako ostaní. Honíme se a stíháme čas - ale v tom zmatku si neuvědomujeme, že nás možná dostihne. Držím palce !!!
Leden 16, 200718 r No nevím nevím, ale já když dostal papíry, tak mě ani nenapadlo hned první měsíc si to napálit na takovou štreku. Hezky jsem začínal nejdřív jen kolem baráku. Si mi to vzal z huby. Když sem měl čerstvě řidičák tak jsem jezdil na chalupu hódně opatrně. A to je jenom 20 kiláků. Ale s horkejma papírama až do Slovinska, to se mi nezdá jako dobrej nápad.
Leden 17, 200718 r No nevím nevím, ale já když dostal papíry, tak mě ani nenapadlo hned první měsíc si to napálit na takovou štreku. Hezky jsem začínal nejdřív jen kolem baráku. Si mi to vzal z huby. Když sem měl čerstvě řidičák tak jsem jezdil na chalupu hódně opatrně. A to je jenom 20 kiláků. Ale s horkejma papírama až do Slovinska, to se mi nezdá jako dobrej nápad. Tak takhle se mohl roztřískat i za barákem, ne?
Leden 17, 200718 r Autor trochu na vysvětlenou, vzadu nikdo neseděl,výlet to nebyl,neb jeho přítelkyně je češka dlouhodobě pracuje ve Slovinsku,tak za ní pravidelně jezdil,auto nebylo jeho a tam se jenom svezl,nejel celou tu štreku,to samozřejmě není omluva,vybral si nováčkovskou dan,snad se z toho poučí,já si myslím,že zcela určitě rychlost jakou jel v daný okamžik nevím a taky by mě to zajímalo z vícero důvodů a tak to zjistím .......
Leden 17, 200718 r Není nad to, vyzkoušet si jako nováček školu bezpečné jízdy, stojí to prachy, ale rozhodně je lepší vyletět ze zatáčky na autodromu za asistence učitele, příp. skončit v hodinách, než rozbít sebe a další v příkopu o strom, v dnešní době může být zkušenost s prvním smykem ta poslední.
Leden 17, 200718 r Tohle zamrzí - čert vem plechy, čert vem leasing.Protože život a zdraví má člověk jen jedno. Držím palce!!! ... snažíme se stavět čím dál tím lepší a bezpečnější auta, která dovedou řídit čím dál tím méně zkušenější řidiči. Veškeré ty sarapetičky, co nám krásně zpříjemňují život si ho v krizových okamžicích možná i berou (ne doslova, ale obrazně) ... ony vás zachrání (tohle zažít v automobilu ze 70. let tak vás vezou havrani), ale následky často bolí...proto, že na ně spoléháme, že nám každodenně, mlčky, zachraňují život - vlastně o nich ani nevíme. Ale tohle je úděl našeho uspěchaného světa - stále si myslíme, že tohle zvládneme, že můžeme jít až do krajnosti. Začínal jsem na Š105 a pral jsem se s ní .. to auto mi dávalo lekce z toho, kdo je tady pánem (první smyk, který jsem nečekal, první ustátí, u kterého jsem čekal, že skončí špatně) - taková ta pokora vůči autu a hlavně vůči fyzice. U dnešních aut nevíte, co je fyzika.. sednete, otočíte klíčkem a jedete z bodu A do bodu B .. stejně jako ostaní. Honíme se a stíháme čas - ale v tom zmatku si neuvědomujeme, že nás možná dostihne. Držím palce !!! S tímhle naprosto souhlasím, já taky nejsem zastánce všelijakých elektronických systémů, které dávají nezkušeným řidičům falešný pocit, že fyzikální zákony pro ně přestali platit se zavedením ESP. Kdyby to záleželo na mě, tak bych zavedl provizorní řidičáky na 1 rok s určitými omezeními, a po roce by řidič musel vykonat zkoušku z ovládání vozu někde na polygonu na fólii a teprve pak by dostal plnohodnotný řidičák. To by si myslím mnohým pomohlo.
Leden 17, 200718 r Autor Tohle zamrzí - čert vem plechy, čert vem leasing.Protože život a zdraví má člověk jen jedno. Držím palce!!! ... snažíme se stavět čím dál tím lepší a bezpečnější auta, která dovedou řídit čím dál tím méně zkušenější řidiči. Veškeré ty sarapetičky, co nám krásně zpříjemňují život si ho v krizových okamžicích možná i berou (ne doslova, ale obrazně) ... ony vás zachrání (tohle zažít v automobilu ze 70. let tak vás vezou havrani), ale následky často bolí...proto, že na ně spoléháme, že nám každodenně, mlčky, zachraňují život - vlastně o nich ani nevíme. Ale tohle je úděl našeho uspěchaného světa - stále si myslíme, že tohle zvládneme, že můžeme jít až do krajnosti. Začínal jsem na Š105 a pral jsem se s ní .. to auto mi dávalo lekce z toho, kdo je tady pánem (první smyk, který jsem nečekal, první ustátí, u kterého jsem čekal, že skončí špatně) - taková ta pokora vůči autu a hlavně vůči fyzice. U dnešních aut nevíte, co je fyzika.. sednete, otočíte klíčkem a jedete z bodu A do bodu B .. stejně jako ostaní. Honíme se a stíháme čas - ale v tom zmatku si neuvědomujeme, že nás možná dostihne. Držím palce !!! S tímhle naprosto souhlasím, já taky nejsem zastánce všelijakých elektronických systémů, které dávají nezkušeným řidičům falešný pocit, že fyzikální zákony pro ně přestali platit se zavedením ESP. Kdyby to záleželo na mě, tak bych zavedl provizorní řidičáky na 1 rok s určitými omezeními, a po roce by řidič musel vykonat zkoušku z ovládání vozu někde na polygonu na fólii a teprve pak by dostal plnohodnotný řidičák. To by si myslím mnohým pomohlo. souhlasím ,nějaké omezení čerstvých řidičů by nebylo od věci.. ono si dneska nevybereš,váhavý jezdec-kyně ,nebo střelec pilot.........nebezpečné je obé
Leden 17, 200718 r najhorsie su tie 19-20rocne za touaregom ked nemaju odhad a citai sa neohrozene. Upraveno Leden 17, 200718 r od houmr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.