Fantomas_999 Vloženo před 6 hodinami Sdílet Vloženo před 6 hodinami (editace) Zdárek, chci si sám měnit termostat na motoru.. CFGB 2.0 125kw 4x4 A zajímá mě jestli je u 4x4 něco jinak než u ostatních motorů? Popřípadně na co si dát pozor? Dík za všechny rady. Editováno: před 6 hodinami, autor: Fantomas_999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami motorem nic rozdíl je až rozvodovkou na kardan a dál k zadku co se pohonu týče ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo před 35 minut Sdílet Vloženo před 35 minut Hele jestli je tam termostat taková plastová chobotnice, jakože asi jo, tak vyměnit ho je pořádný oprc. Kromě něho potřebuješ i těsnění mezi něj a trubku co se do něj zasouvá. Možná i těsnění mezi přírubu co je na boku hlavy, nejsu si jistý jestli i ona nemusí dolů.Jinak musíš vyhodit klapku, trubku od ní ke koleru, měrku oleje, rozebrat vedení vzduchu od turba ke koleru, tuším jsou tam z levé strany motoru nějaké vodní trubky co se musí taky minimálně povolit a odsunout.... Bez kleští na hadicové spony si neškrtneš, páč do něj vedou asi 3 další hadice které musíš odpojit. Je to dost práce a místa velmi málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo před 9 minut Sdílet Vloženo před 9 minut ked sa dari za dve hodky vklude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.