Leden 27, 200718 r V čem je lepší climatronik oproti a/c Nastavíš jednou teplotu a dál už do toho nemusíš vrtat. Nemusíš v mrazu ráno točit kolečkem do červena a potom ubírat a když někde na půl hodinky vystoupíš z auta tak zase přidávat abys to vytopil. A to samé zase v létě s chlazením interiéru klimatizací.
Leden 27, 200718 r Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty...
Leden 27, 200718 r Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty... proc myslis ze se sere klimatronik vic nez manual? jak jsi na takovou blbost dosel? proste kdyz se posere to nebo to, netopis. treba. nepises to spis proto ze bys ten climatronik moc chtel
Leden 27, 200718 r V čem je lepší climatronik oproti a/c Nastavíš jednou teplotu a dál už do toho nemusíš vrtat. Nemusíš v mrazu ráno točit kolečkem do červena a potom ubírat a když někde na půl hodinky vystoupíš z auta tak zase přidávat abys to vytopil. A to samé zase v létě s chlazením interiéru klimatizací. Mám Climatron, ale když je mráz, tak stejně tlačítkem mačkám teplotu na HI abych měl co nejrychleji rozmrazené okna. A když už je mi horko, tak zase tlačítkem teplotu snižuji. Takže točením kolečkem mi připadá rychlejší Na druhou stranu v létě mám stabilně nastaveno 18 st.C a víc neřeším. Mimo jiné výhody climatronicu vidím i v možnosti zjišťování různých dat nebo chyb pomocí toho VAGu, což u AC asi nepůjde
Leden 27, 200718 r u klimy se serou dvě věci spojka na kompresoru (ložisko) klapka vnitřní cyrkulace a je jedno jestli máš A/C či klimatron je to na obouch stejný u A/C ještě praskaj žárovky když něco nejde tak klimatron jde diagnostikovat A/C minimálně přes motorovou jednotku takže bych řekl že je to s poruchovostí ve prospěch klimatroniku
Leden 27, 200718 r Horší je varianta, když klimatizaci nemáš. Jinak si rozhodně nemyslím že je Climatronik poruchovější než AC. To jsou jen řeči člověka pro sebe uspokojení když má v autě AC a ne Climatronik.
Leden 27, 200718 r Ja to neříkám rozhodně proto, že ho nemam a tak proto ho hatím... je už sem viděl dva co byly KO... jeden dokonce opakovaně. Už tu ale takovou blbost nehodlám řešit. Já proti tomu nic nemám, to sem už napsal, jen sem vyjádřil osobní názor že ho mít nemusím.
Leden 27, 200718 r Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty... co víc dodat
Leden 27, 200718 r měnil sem A/C na klimatronic a mužu říct 100/1.Je to pohodička v autě je furt stejně a ne chvilku teplo a chv. zima.Akdyž se ma něco podělat tak je jedno jestli je to A/C nebo klimatron .
Leden 28, 200718 r Blikal display (segmenty zhášely a rozsvěcely se) a nefungovalo nic. Takže okýnka dolů a pohodový návrat z dovolený může začít... A hlavně už prosím žádné hádanice ohledně automatu a manuálu, každá liška si bude samozřejmě chválit svůj ohon. Můžeme být všichni rádi, že ta klimatizaci svoji práci udělá a je už na každém, jak hodně pohodlné to chce mít. A protože maj jistí čelonové zřejmě patent na moudrost, tak místo toho aby objasnil proč climatronic pouští kompresor i v zimě, tak se jen blbě posmívaj. Upraveno Leden 28, 200718 r od Matrix
Leden 28, 200718 r u klimy se serou dvě věci spojka na kompresoru (ložisko) klapka vnitřní cyrkulace a je jedno jestli máš A/C či klimatron je to na obouch stejný u A/C ještě praskaj žárovky když něco nejde tak klimatron jde diagnostikovat A/C minimálně přes motorovou jednotku takže bych řekl že je to s poruchovostí ve prospěch klimatroniku Vede o žárovku
Leden 28, 200718 r Jen ujasním význam slov. Climatronic je taky A/C neboť A/C znamená air conditioning (conditioner) neboli klimatizace, takže raději bych psal manuální a automatická. Manulání klimatizace nepotřebuje diagnostiku, neboť je manuální, a v ŘJ motoru se dá vyřešit poze funkčnost odpojení kompresoru při přehřátí elektro-magnetické spojky. Tak prosím přestaňme srovnávat manuální vr. automatická a navraťmě se k myšlence původního záměru toho vlákna.
Leden 28, 200718 r návrat k čenu ? vše bylo myslím řečeno jestli tě něco zajímá v tomto vláknu tak se musíš zeptat s tím blikajícím displejem si mi to teda objasnil tu poruchovost
Leden 28, 200718 r Já to dál neřešil, prostě když odjížděl kámoš z dovolený, tak mu začala blikat klimatizace (segmenty) čímž udajně Climatronik signalizuje závadu vylučující její chod. klima pustit nešla, větrák pustit nešel, nasměrování pustit nešlo. Kdyby si nestáhnul okýnka, tak by se v autě asi upekl. Ztoho vyvozuju plus pro manuál, že když mi nejde kompresor, pustím si větrák, nastavím si chlad a nasměruju si ho kam chci, ale alespoň tyhle základní věci jdou. V zimě si to nedovedu představit vůbec. Jaká byla skutečná závada té klimatizace opravdu nevím. Upraveno Leden 28, 200718 r od Matrix
Leden 28, 200718 r nemá cenu tady se s tebou přít to co jsi napsal jsou minimálně 3 nezávislé závady a pochybuju že se staly zárověň
Leden 28, 200718 r Neco jako hadat se s nekym kdo ma diesel ze benzin je better!!! Kravina jako toto. Panove, kdo ma manual a je spokojeny, nechce climatronik, jako v tomto pripade ja a Matrix, kdo ma climatronik a nemel s nim zadne problemy, ze si nemohl ani predni okno ofouknout, neda na nej dopustit... Takze je to vse zbytecne, nejake presvedcovani co je lepsi a co horsi... Nejsem natolik zhyckany a pohodlny, ruce mam obe funkcni, takze mi problem koleckem do cervena otocit a zase do modra po vyhrati problem nedela... Oukeeej?
Leden 30, 200718 r Nic proti climatronicu (take bych ho mozna rad uvital), jenze mi uz dva lide potvrdili (nezavisle na sobe a oba se v autech celkem vyznaji), ze climatronic skutecne o neco vice "zere" a prej take vice namaha kompresor . No, osobne tomu moc nehovim a je mi to celkem jedno, ale v manual A/C nevidim vubec zadny problem. Kdyz je mi zima, pockam, az se trosku ohreje motor, rychle zatopim a pak dam kolecko cca doprostred. To same udelam ve vedru s chlazenim. Nic slozite nereguluju, nesteluju, nenastavuju. V tomto smeru mi ovladani manualu prijde asi o malinko lepsi (za jizdy). P.S. Navic je prej v Octavce u climatroniku teplotni cidlo nekde pod prednim sklem (na palubce), coz pry dela obcas zmatek, kdyz se prave predni sklo ofukuje (rozmrazuje)... Ale jak pisu, nevim, jen tlumocim nazor jinych
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.