David-pv Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 V čem je lepší climatronik oproti a/c Nastavíš jednou teplotu a dál už do toho nemusíš vrtat. Nemusíš v mrazu ráno točit kolečkem do červena a potom ubírat a když někde na půl hodinky vystoupíš z auta tak zase přidávat abys to vytopil. A to samé zase v létě s chlazením interiéru klimatizací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 (editace) Climatronic je rozhodně dobrá věc! Editováno: 27. leden 2007, autor: David-pv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty... proc myslis ze se sere klimatronik vic nez manual? jak jsi na takovou blbost dosel? proste kdyz se posere to nebo to, netopis. treba. nepises to spis proto ze bys ten climatronik moc chtel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 V čem je lepší climatronik oproti a/c Nastavíš jednou teplotu a dál už do toho nemusíš vrtat. Nemusíš v mrazu ráno točit kolečkem do červena a potom ubírat a když někde na půl hodinky vystoupíš z auta tak zase přidávat abys to vytopil. A to samé zase v létě s chlazením interiéru klimatizací. Mám Climatron, ale když je mráz, tak stejně tlačítkem mačkám teplotu na HI abych měl co nejrychleji rozmrazené okna. A když už je mi horko, tak zase tlačítkem teplotu snižuji. Takže točením kolečkem mi připadá rychlejší Na druhou stranu v létě mám stabilně nastaveno 18 st.C a víc neřeším. Mimo jiné výhody climatronicu vidím i v možnosti zjišťování různých dat nebo chyb pomocí toho VAGu, což u AC asi nepůjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 u klimy se serou dvě věci spojka na kompresoru (ložisko) klapka vnitřní cyrkulace a je jedno jestli máš A/C či klimatron je to na obouch stejný u A/C ještě praskaj žárovky když něco nejde tak klimatron jde diagnostikovat A/C minimálně přes motorovou jednotku takže bych řekl že je to s poruchovostí ve prospěch klimatroniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Horší je varianta, když klimatizaci nemáš. Jinak si rozhodně nemyslím že je Climatronik poruchovější než AC. To jsou jen řeči člověka pro sebe uspokojení když má v autě AC a ne Climatronik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Ja to neříkám rozhodně proto, že ho nemam a tak proto ho hatím... je už sem viděl dva co byly KO... jeden dokonce opakovaně. Už tu ale takovou blbost nehodlám řešit. Já proti tomu nic nemám, to sem už napsal, jen sem vyjádřil osobní názor že ho mít nemusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 a mohu se zeptat co se na nich pokazilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humanic Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Tak samozřejmě pohodlný to je, to proti tomu nic nemám, ale když nastane závada... a jen to bliká... tak to to asi moc radosti nenadělá... A koloběžku anebo šlapací auto beru jako blbý argumenty... co víc dodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olaf Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 měnil sem A/C na klimatronic a mužu říct 100/1.Je to pohodička v autě je furt stejně a ne chvilku teplo a chv. zima.Akdyž se ma něco podělat tak je jedno jestli je to A/C nebo klimatron . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brony Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Prý má climatronik větší spotřebu a prý maká i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humanic Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Prý má climatronik větší spotřebu a prý maká i v zimě Kdo byto řek cooo???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Prý má climatronik větší spotřebu a prý maká i v zimě zajímavé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 (editace) Blikal display (segmenty zhášely a rozsvěcely se) a nefungovalo nic. Takže okýnka dolů a pohodový návrat z dovolený může začít... A hlavně už prosím žádné hádanice ohledně automatu a manuálu, každá liška si bude samozřejmě chválit svůj ohon. Můžeme být všichni rádi, že ta klimatizaci svoji práci udělá a je už na každém, jak hodně pohodlné to chce mít. A protože maj jistí čelonové zřejmě patent na moudrost, tak místo toho aby objasnil proč climatronic pouští kompresor i v zimě, tak se jen blbě posmívaj. Editováno: 28. leden 2007, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brony Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 aúc si pustíš kdy potřebuješ jojojo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 u klimy se serou dvě věci spojka na kompresoru (ložisko) klapka vnitřní cyrkulace a je jedno jestli máš A/C či klimatron je to na obouch stejný u A/C ještě praskaj žárovky když něco nejde tak klimatron jde diagnostikovat A/C minimálně přes motorovou jednotku takže bych řekl že je to s poruchovostí ve prospěch klimatroniku Vede o žárovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Jen ujasním význam slov. Climatronic je taky A/C neboť A/C znamená air conditioning (conditioner) neboli klimatizace, takže raději bych psal manuální a automatická. Manulání klimatizace nepotřebuje diagnostiku, neboť je manuální, a v ŘJ motoru se dá vyřešit poze funkčnost odpojení kompresoru při přehřátí elektro-magnetické spojky. Tak prosím přestaňme srovnávat manuální vr. automatická a navraťmě se k myšlence původního záměru toho vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 návrat k čenu ? vše bylo myslím řečeno jestli tě něco zajímá v tomto vláknu tak se musíš zeptat s tím blikajícím displejem si mi to teda objasnil tu poruchovost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 (editace) Já to dál neřešil, prostě když odjížděl kámoš z dovolený, tak mu začala blikat klimatizace (segmenty) čímž udajně Climatronik signalizuje závadu vylučující její chod. klima pustit nešla, větrák pustit nešel, nasměrování pustit nešlo. Kdyby si nestáhnul okýnka, tak by se v autě asi upekl. Ztoho vyvozuju plus pro manuál, že když mi nejde kompresor, pustím si větrák, nastavím si chlad a nasměruju si ho kam chci, ale alespoň tyhle základní věci jdou. V zimě si to nedovedu představit vůbec. Jaká byla skutečná závada té klimatizace opravdu nevím. Editováno: 28. leden 2007, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 nemá cenu tady se s tebou přít to co jsi napsal jsou minimálně 3 nezávislé závady a pochybuju že se staly zárověň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Já se s nikým nepřu, já jen říkám co se stalo a dál to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Já se s nikým nepřu, já jen říkám co se stalo a dál to neřeším. A už jsou ve při Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Neco jako hadat se s nekym kdo ma diesel ze benzin je better!!! Kravina jako toto. Panove, kdo ma manual a je spokojeny, nechce climatronik, jako v tomto pripade ja a Matrix, kdo ma climatronik a nemel s nim zadne problemy, ze si nemohl ani predni okno ofouknout, neda na nej dopustit... Takze je to vse zbytecne, nejake presvedcovani co je lepsi a co horsi... Nejsem natolik zhyckany a pohodlny, ruce mam obe funkcni, takze mi problem koleckem do cervena otocit a zase do modra po vyhrati problem nedela... Oukeeej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MASH Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 Nic proti climatronicu (take bych ho mozna rad uvital), jenze mi uz dva lide potvrdili (nezavisle na sobe a oba se v autech celkem vyznaji), ze climatronic skutecne o neco vice "zere" a prej take vice namaha kompresor . No, osobne tomu moc nehovim a je mi to celkem jedno, ale v manual A/C nevidim vubec zadny problem. Kdyz je mi zima, pockam, az se trosku ohreje motor, rychle zatopim a pak dam kolecko cca doprostred. To same udelam ve vedru s chlazenim. Nic slozite nereguluju, nesteluju, nenastavuju. V tomto smeru mi ovladani manualu prijde asi o malinko lepsi (za jizdy). P.S. Navic je prej v Octavce u climatroniku teplotni cidlo nekde pod prednim sklem (na palubce), coz pry dela obcas zmatek, kdyz se prave predni sklo ofukuje (rozmrazuje)... Ale jak pisu, nevim, jen tlumocim nazor jinych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.