octavie81 Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 nechodte do toho,ted to predelavam,vse jak jsem popsal predtim v prispevku,rozvody dole,vsrikovaci cerpadlo,cerpadlo serva a prvni zadrhel,trubky na servo nepasovali,tak museji se ted sehnat,pak popisi co dal,auto je total rozdelane,jesli pak nic nepotece ,nebude uchazet,to bude snad zazrak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) nechodte do toho,ted to predelavam,vse jak jsem popsal predtim v prispevku,rozvody dole,vsrikovaci cerpadlo,cerpadlo serva a prvni zadrhel,trubky na servo nepasovali,tak museji se ted sehnat,pak popisi co dal,auto je total rozdelane,jesli pak nic nepotece ,nebude uchazet,to bude snad zazrak Na benzínu je to o něčem jiném, nemusí se rozhazovat rozvody. Nebýt toho, že jsem dával komplet elektriku, tak by se klima dala zvládnou za den až dva. Nejhorší je interier, všechno ven (kolem palubky). Na mém benzínu jsme musel taky měnit držák, naštěstí šel ven jenom altík a servo a jednu trubku jsem musel dát novou. Ten motorovej prostor jsem dělal včetně chladičů, trubek a kompíku cca 4-5h Editováno: 13. Červen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Inventec Vloženo 26. Červen 2007 Sdílet Vloženo 26. Červen 2007 Zatim se tu lide dohaduji prevazne o "dodelavane" klime, me by zajimalo co [potrebuji] a na kolik by me prislo z manualni [original]AC na CLIMATRONIC, predem diky za odpovedi. Možná to chce jen trochu lépe číst . koukni na první stranu tam máš i ceny Vycet veci co je potreba na CLIMATRONIC je sice pekny ale me spis zajimala odpoved co je potreba "na predelani" z manualni na Climatronic a to v kontextu napsano proste nebylo, jsem laik a nehraji si na zasveceneho ... Priznam se ale ze ja osobne si manualni A/C necham, libila se mi kombinace DX navigace s ovladaci manualni A/C jak tu nekdo uz ukazoval. Naposled se chci zeptat, moje O1 asi pul roku stala v bazaru a ted pokud zapnu klimu tak mi pomerne dost huci zrejme cerpadlo nevite cim by to mohlo byt popripade jak se nehezkeho zvuku zbavit. Dekuji za postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. Červen 2007 Sdílet Vloženo 27. Červen 2007 proč ne?jde o to zakolik seženeš materiál topení -1000-1500 jednotka 1000-1500 čidlo slun. svitu 50 - 200 kabeláž 1000-2000 naplnění 500-1500 práce 1000 - 2000 strana 1. v tomto tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumec Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 mě nejde o to jedno či druhé zvýhodňovat (je mi úplně jedno co má kdo v autě jestli TDi čí A/C či fialovy podsvíceníjde mi jen o to aby se nešířili hlouposti čidlo na teplotu je v panelu jen jedno (2 jsou u 2 zónové) je za ním malej ventilátorek kterej se snaží prouděním vzduchu na čidlo teplotu upřesnit (jak říkáš při určitých stavech moc nenadělá) ale odmrazování skla s tím asi nic neudělá jak jsi prve uvedl větrák na sahaře se spíná vždy se sepnutím kompresoru (u troniku i A/C se chová stejně) kompresor se odpojuje přes el.mag. spojku zas u obou stejně kompresor u Octavie zná dva stavy vypnuto/ zapnuto jede na 100% nebo na 0% mé klimy se asi nijak nedotkneš a ani jednou jsem tu nenapsal že bych já něco preferoval, jen se tu snažím informovat o technice zatím jsem si všiml že tu ti co preferují A/C ymíšlí všemožné "závady" aby obhájili A/C No klimatronik je o 100% zajímavější a pro doplnění sem se setkal sjedinou závadou na klimatroniku a to s poruchou na teplotni klapce (je to stejny jako cirkulace vzduchu ),jinak si myslim ze je to vse ok a zavady sou stejne jako psal vasa . Já osobně sem ji nechtěl ,ale asi si taky dám klimatronik misto manualu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 nechodte do toho,ted to predelavam,vse jak jsem popsal predtim v prispevku,rozvody dole,vsrikovaci cerpadlo,cerpadlo serva a prvni zadrhel,trubky na servo nepasovali,tak museji se ted sehnat,pak popisi co dal,auto je total rozdelane,jesli pak nic nepotece ,nebude uchazet,to bude snad zazrak Na benzínu je to o něčem jiném, nemusí se rozhazovat rozvody. Nebýt toho, že jsem dával komplet elektriku, tak by se klima dala zvládnou za den až dva. Nejhorší je interier, všechno ven (kolem palubky). Na mém benzínu jsme musel taky měnit držák, naštěstí šel ven jenom altík a servo a jednu trubku jsem musel dát novou. Ten motorovej prostor jsem dělal včetně chladičů, trubek a kompíku cca 4-5h Chtel jsem se zeptat,jestli jsi daval nove cidlo na venkovni teplotu,pod sterace nebo jsi ho napojil na to pod naraznikem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 nechodte do toho,ted to predelavam,vse jak jsem popsal predtim v prispevku,rozvody dole,vsrikovaci cerpadlo,cerpadlo serva a prvni zadrhel,trubky na servo nepasovali,tak museji se ted sehnat,pak popisi co dal,auto je total rozdelane,jesli pak nic nepotece ,nebude uchazet,to bude snad zazrak Na benzínu je to o něčem jiném, nemusí se rozhazovat rozvody. Nebýt toho, že jsem dával komplet elektriku, tak by se klima dala zvládnou za den až dva. Nejhorší je interier, všechno ven (kolem palubky). Na mém benzínu jsme musel taky měnit držák, naštěstí šel ven jenom altík a servo a jednu trubku jsem musel dát novou. Ten motorovej prostor jsem dělal včetně chladičů, trubek a kompíku cca 4-5h Chtel jsem se zeptat,jestli jsi daval nove cidlo na venkovni teplotu,pod sterace nebo jsi ho napojil na to pod naraznikem Na manuální klimě se musí dát čidlo do dělícího prostoru. Na čidlo palubáku se napojuje climatronik, ten už to čidlo u stěračů nemá. Každé to čidlo je jiné, resp u nárazníku je to čidlo teploty a u stěračů je to teplotní spínač = nezáměnitelné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rvc1 Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 pánové, hledám někoho kdo by mi namontoval klimu do 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 pánové, hledám někoho kdo by mi namontoval klimu do 1,6 55/74/75kW ??? u 55 jsou náklady na klimu o cca 4 - 5tis vejš, musí se dát velký chladič vody 1700, termospínač 810,- a držák altíku 2000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rvc1 Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 jedná se o 1,6/ 75kw tour 05 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 jedná se o 1,6/ 75kw tour 05 tak to máš nejlepší variantu s 1,8 akorát se musí vyházet kupa krytů, nádobek a hadic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rvc1 Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 jedná se o 1,6/ 75kw tour 05 tak to máš nejlepší variantu s 1,8 akorát se musí vyházet kupa krytů, nádobek a hadic s tím rozebráním bych pomohl, ale někdo kdo tomu rozumí a pomůže vše poshánět a namontovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 ja si to myslel,to jsem minule nemusel vytahovat chladic,chybama se clovek uci...20.8 jedu pro komplet klimu,pak se bude zase kutat,minule to delal hlavne znamy,ja mu pomahal,ted to bude muj boj,kdyz nebudu vedet,napisi,az ji privezu,tak to vse nafotim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Ahioj,tak uz mam dalsi dotazy,treba nekdo bude znat odpoved...Jedna se mi o topeni,zda jsou dva typy topeni pro manual klimu,pro stary a novy model...nebo jsetli je to stejne?Ty jsi myslim mel jeste starou palubku a jak stary spodek,ze?Ted to budu davat take do stare,jde mi o to,at nekoupim novejsi typ,nebo jestli je to jedno....,ty ovladace na topeni...ramecek zustane nebo se meni?Predtim jsem to mel uplne vse z noveho modelu a davalo se to faselift,ale ted to pujde vse na stary model,tak at me to nevypece,jeste ji nemam,jinak bych to blejsknul,mam jen cislo klimkompresoru-1jO 820803a.A je tam jeste nejaky velky problem,kdyby to nahodou bylo z toho novejsiho modelu,nemyslim jen ten kompres,ale i ostatni???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Ahioj,tak uz mam dalsi dotazy,treba nekdo bude znat odpoved...Jedna se mi o topeni,zda jsou dva typy topeni pro manual klimu,pro stary a novy model...nebo jsetli je to stejne?Ty jsi myslim mel jeste starou palubku a jak stary spodek,ze?Ted to budu davat take do stare,jde mi o to,at nekoupim novejsi typ,nebo jestli je to jedno....,ty ovladace na topeni...ramecek zustane nebo se meni?Predtim jsem to mel uplne vse z noveho modelu a davalo se to faselift,ale ted to pujde vse na stary model,tak at me to nevypece,jeste ji nemam,jinak bych to blejsknul,mam jen cislo klimkompresoru-1jO 820803a.A je tam jeste nejaky velky problem,kdyby to nahodou bylo z toho novejsiho modelu,nemyslim jen ten kompres,ale i ostatni???? jediné rozdíly mezi face a před face klimou jsou tyto: face má zaoblené konektory (kompresor, čidlo venkovní teploty 0 -5°C, svorka nad startérem) předface má hranaté, pokud seženeš elektriku a klimu z face, není nikde problém. pak je ještě rozdíl v tom předním vedení vzduchu, je to v prostoru za rádiem, předface je trošku nižší něž face - je to dáno palubkou (vlna vyžší, kaplička nižší) je lepší to přehodit ze stávajícího topení. A abych nezapoměl, je to i dost častá chyba - dělaly se dva druhy radiátoru topení, jeden na hadice a druhý na rychlospojky, doporučuji prohodit radiátory, aby jste se pak nedivili, že tam nejdou hadice a musíte to buď vyndat nebo sehnat rychlospojky!!! TO Octavie81: budeš chtít to vedení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Ahioj,tak uz mam dalsi dotazy,treba nekdo bude znat odpoved...Jedna se mi o topeni,zda jsou dva typy topeni pro manual klimu,pro stary a novy model...nebo jsetli je to stejne?Ty jsi myslim mel jeste starou palubku a jak stary spodek,ze?Ted to budu davat take do stare,jde mi o to,at nekoupim novejsi typ,nebo jestli je to jedno....,ty ovladace na topeni...ramecek zustane nebo se meni?Predtim jsem to mel uplne vse z noveho modelu a davalo se to faselift,ale ted to pujde vse na stary model,tak at me to nevypece,jeste ji nemam,jinak bych to blejsknul,mam jen cislo klimkompresoru-1jO 820803a.A je tam jeste nejaky velky problem,kdyby to nahodou bylo z toho novejsiho modelu,nemyslim jen ten kompres,ale i ostatni???? jediné rozdíly mezi face a před face klimou jsou tyto: face má zaoblené konektory (kompresor, čidlo venkovní teploty 0 -5°C, svorka nad startérem) předface má hranaté, pokud seženeš elektriku a klimu z face, není nikde problém. pak je ještě rozdíl v tom předním vedení vzduchu, je to v prostoru za rádiem, předface je trošku nižší něž face - je to dáno palubkou (vlna vyžší, kaplička nižší) je lepší to přehodit ze stávajícího topení. A abych nezapoměl, je to i dost častá chyba - dělaly se dva druhy radiátoru topení, jeden na hadice a druhý na rychlospojky, doporučuji prohodit radiátory, aby jste se pak nedivili, že tam nejdou hadice a musíte to buď vyndat nebo sehnat rychlospojky!!! TO Octavie81: budeš chtít to vedení? My už tohle všechno máme naštěstí za sebou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Ahioj,tak uz mam dalsi dotazy,treba nekdo bude znat odpoved...Jedna se mi o topeni,zda jsou dva typy topeni pro manual klimu,pro stary a novy model...nebo jsetli je to stejne?Ty jsi myslim mel jeste starou palubku a jak stary spodek,ze?Ted to budu davat take do stare,jde mi o to,at nekoupim novejsi typ,nebo jestli je to jedno....,ty ovladace na topeni...ramecek zustane nebo se meni?Predtim jsem to mel uplne vse z noveho modelu a davalo se to faselift,ale ted to pujde vse na stary model,tak at me to nevypece,jeste ji nemam,jinak bych to blejsknul,mam jen cislo klimkompresoru-1jO 820803a.A je tam jeste nejaky velky problem,kdyby to nahodou bylo z toho novejsiho modelu,nemyslim jen ten kompres,ale i ostatni???? jediné rozdíly mezi face a před face klimou jsou tyto: face má zaoblené konektory (kompresor, čidlo venkovní teploty 0 -5°C, svorka nad startérem) předface má hranaté, pokud seženeš elektriku a klimu z face, není nikde problém. pak je ještě rozdíl v tom předním vedení vzduchu, je to v prostoru za rádiem, předface je trošku nižší něž face - je to dáno palubkou (vlna vyžší, kaplička nižší) je lepší to přehodit ze stávajícího topení. A abych nezapoměl, je to i dost častá chyba - dělaly se dva druhy radiátoru topení, jeden na hadice a druhý na rychlospojky, doporučuji prohodit radiátory, aby jste se pak nedivili, že tam nejdou hadice a musíte to buď vyndat nebo sehnat rychlospojky!!! TO Octavie81: budeš chtít to vedení? My už tohle všechno máme naštěstí za sebou... Jj, ale ty jsi musel shánět ty rychlospojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 jeste to porad nevim,zda to budu potrebovat,az po tom 20.8 tam pro tu klimu jedu a uvidim to komplet,jestli je tam vse i vedeni nebo ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Ahioj,tak uz mam dalsi dotazy,treba nekdo bude znat odpoved...Jedna se mi o topeni,zda jsou dva typy topeni pro manual klimu,pro stary a novy model...nebo jsetli je to stejne?Ty jsi myslim mel jeste starou palubku a jak stary spodek,ze?Ted to budu davat take do stare,jde mi o to,at nekoupim novejsi typ,nebo jestli je to jedno....,ty ovladace na topeni...ramecek zustane nebo se meni?Predtim jsem to mel uplne vse z noveho modelu a davalo se to faselift,ale ted to pujde vse na stary model,tak at me to nevypece,jeste ji nemam,jinak bych to blejsknul,mam jen cislo klimkompresoru-1jO 820803a.A je tam jeste nejaky velky problem,kdyby to nahodou bylo z toho novejsiho modelu,nemyslim jen ten kompres,ale i ostatni???? jediné rozdíly mezi face a před face klimou jsou tyto: face má zaoblené konektory (kompresor, čidlo venkovní teploty 0 -5°C, svorka nad startérem) předface má hranaté, pokud seženeš elektriku a klimu z face, není nikde problém. pak je ještě rozdíl v tom předním vedení vzduchu, je to v prostoru za rádiem, předface je trošku nižší něž face - je to dáno palubkou (vlna vyžší, kaplička nižší) je lepší to přehodit ze stávajícího topení. A abych nezapoměl, je to i dost častá chyba - dělaly se dva druhy radiátoru topení, jeden na hadice a druhý na rychlospojky, doporučuji prohodit radiátory, aby jste se pak nedivili, že tam nejdou hadice a musíte to buď vyndat nebo sehnat rychlospojky!!! TO Octavie81: budeš chtít to vedení? My už tohle všechno máme naštěstí za sebou... Jj, ale ty jsi musel shánět ty rychlospojky Nemusel, já už je tam měl, jen jsem trochu upravil hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 5. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2007 chtel jsem se zeptat vsech znalych,co davali klimu do tdi,origo.Zajima me chladic,jestli bude pasovat stavajici co tam je,jestli na nej namontuji saharu a vymenik klim.Predtim jsem to sehnal i schladicem vody,ted ho zatim nemam,ale zda se mi,ze to namontovat pujde,ale nemam to vytazene.Cislo toho chladice je 1JO 121253h,PF 66-GF30,drzaky tam ma,ale nevim,zda to pasuje... klima chladič pasuje na každý VELKÝ chladič, co tam už je, i sahary jdou upevnit Ahioj,tak uz mam dalsi dotazy,treba nekdo bude znat odpoved...Jedna se mi o topeni,zda jsou dva typy topeni pro manual klimu,pro stary a novy model...nebo jsetli je to stejne?Ty jsi myslim mel jeste starou palubku a jak stary spodek,ze?Ted to budu davat take do stare,jde mi o to,at nekoupim novejsi typ,nebo jestli je to jedno....,ty ovladace na topeni...ramecek zustane nebo se meni?Predtim jsem to mel uplne vse z noveho modelu a davalo se to faselift,ale ted to pujde vse na stary model,tak at me to nevypece,jeste ji nemam,jinak bych to blejsknul,mam jen cislo klimkompresoru-1jO 820803a.A je tam jeste nejaky velky problem,kdyby to nahodou bylo z toho novejsiho modelu,nemyslim jen ten kompres,ale i ostatni???? jediné rozdíly mezi face a před face klimou jsou tyto: face má zaoblené konektory (kompresor, čidlo venkovní teploty 0 -5°C, svorka nad startérem) předface má hranaté, pokud seženeš elektriku a klimu z face, není nikde problém. pak je ještě rozdíl v tom předním vedení vzduchu, je to v prostoru za rádiem, předface je trošku nižší něž face - je to dáno palubkou (vlna vyžší, kaplička nižší) je lepší to přehodit ze stávajícího topení. A abych nezapoměl, je to i dost častá chyba - dělaly se dva druhy radiátoru topení, jeden na hadice a druhý na rychlospojky, doporučuji prohodit radiátory, aby jste se pak nedivili, že tam nejdou hadice a musíte to buď vyndat nebo sehnat rychlospojky!!! TO Octavie81: budeš chtít to vedení? My už tohle všechno máme naštěstí za sebou... Jj, ale ty jsi musel shánět ty rychlospojky Nemusel, já už je tam měl, jen jsem trochu upravil hadice. tak se omlouvám, pletu si to s Tazmenem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladajs Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Jak tak tady čtu, tak kdyby jsem tu klimu uměl namontovat tak to bych asi byl pěkně v balíku .Přátelé já osobně klimu nemám i když pokud budou teploty stále vyšší tak nebude zbývat nic jiného.Osobně bych si jí sám namontoval(dělám si na autě všechno sám.....asi jako každý druhý tady na fóru) ale jak již bylo psáno prodat bez klimy a koupit s klimou. NEBO stáhnout okénka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Jak tak tady čtu, tak kdyby jsem tu klimu uměl namontovat tak to bych asi byl pěkně v balíku .Přátelé já osobně klimu nemám i když pokud budou teploty stále vyšší tak nebude zbývat nic jiného.Osobně bych si jí sám namontoval(dělám si na autě všechno sám.....asi jako každý druhý tady na fóru) ale jak již bylo psáno prodat bez klimy a koupit s klimou. NEBO stáhnout okénka No to je asi nejlepší řešení, ale když už si na autě opravuješ všechno sám, tak ho taky dobře znáš. No a když koupíš nové, půjde to zase celé od začátku Já smekám před těmi, kteří to dokáží! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladajs Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 To ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.