colins Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 (editace) Collins hlavně že tomu věříš a víra tvá tě uzdraví. Jinak klapka se zasírá i od toho jak motor střílí do sání. A to to nemusíš ani slyšet. Jinak odvod odvětrání kliky pod motor je skvělá věc, ale motor tak trochu s těmi spalinami počítá a může ti to začít dělat i potíže. i když třeba až v době kdy ti motor bude do skříně foukat víc než je zdrávo. mlhosu, tu sa nehrame na pocity, ale na skusenosti. ked mas nejake poznatky, tak ich napis. kladne, alebo zaporne. kolko si odjazdil s upravou "odvetrania" ?? co si zistil ? ake negativa ? popis nam ako "jak motor střílí do sání" a nie je to slyset ! tak pis, uz si cistim okuliare... Editováno: 17. Únor 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Nezkoušel někdo to prostě vyčistit Wurth - čistič brzd.... někdo říkal, že se to taky používá. ví o tom někdo více? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Nezkoušel, ale čistil jsem sprejem na klapky čistit brzdy nebo setrvačníky jak dosedá spojka a přišlo mi to stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Nezkoušel, ale čistil jsem sprejem na klapky čistit brzdy nebo setrvačníky jak dosedá spojka a přišlo mi to stejné. Já si taky myslím, akorát s tím rozdílem, že na klapky je to dražší.. tak to bude ono.. známej technyk říkal, že to tím dělají taky. Je to všechno stejné... prachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Bude to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 21. Únor 2007 Sdílet Vloženo 21. Únor 2007 Bude to tak. Tak já to zejtra asi prubnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 tak mě se po předvčerejším odborném vyčištění v servisu v rámci poslední prohlídky (záruka) pořád rozsvěcí Emise - do dílny, super, a jejich tvrzení - to je určitě filtr sání nebo svíčky mě přivádí k úsměvu, projel jsem to VAGem a chyba 16490 - tlakové čidlo sání, teď jsem jim to byl podruhý vrátit, ať se snaží, při té příležitosti jsem se dověděl, že klapka byla vyndaná a rozebraná - odborníci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 čištění klapek vyndáním a rozebráním mě už vyléčilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maykel Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 klapka sa nenastavuje sama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamx Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 To odpojenie hadice odvetrania je dobrá vec , len na koniec tej hadice treba dať nejaký filter, lebo si motor naťahá do oleja sajrajt,filtre sa dajú kúpiť v tunig obchodoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 To odpojenie hadice odvetrania je dobrá vec , len na koniec tej hadice treba dať nejaký filter, lebo si motor naťahá do oleja sajrajt,filtre sa dajú kúpiť v tunig obchodoch. nemas foto ? alebo odkaz ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Osobně jsem si čištění vyzkoušel předevčírem na 16V 55kW. Po všem výše uvedeném jsem se vykašlal na jakékoliv rozebírání a hýbání s klapkou. Čistič jsem koupil Tectane na brzdy od Soudalu - chemicky totožná substance jako čistič karbeců - 3 ze 4 automechaniků doporučují. Vzal jsem si na to takové ty vatové smotky na plastových tyčinkách. Očistil jsem to zatím jen shora. Překvapivě to v zavřeném stavu bylo téměř vodotěsné. Nejprve jsem to stříkal jen na ty smotky, pak přímo do té klapky. Do protivky to bylo bez rizika. Při čištění po směru jsem to radši do protivky držel druhou tyčkou. Možná to ještě zkusím stříkat do klapky za provozu, ale moc smysluplné mi to nepřijde, asi jako stříkat kontox do spínačů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 Tak po několika 100km ujetých od vyčištění konstatuji citelný vliv na stabilitu otáček ve volnoběhu - ručička se ani nehne, jako za mlada . Nejprve se zásadně kladně projevil přechod na zřejmě kvalitnější palivo Shell V-Power, to vyčištění to dorazilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radiik5 Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 čest lidi.Poslední dobou řeším problem že mi fabka pomalu hůž jezdí.Tak šlo na řadu i čištení klapky.Byla opravdu špinava jako das.Po obvohu uplně vystouplej kroužek špíny a a z boku na klapce taky.Nemyslím si že když se sní hejbe tak se neco pokazi.Sama se přece nastavuje při zapnutí klíčku a je to určo magnetický .Nejsem odborník ale prostě sem jí sundal z těch 4 šroubu,na ferovku sem ji otevřel a to několikrát a vzepřel a čistil,Byla tak špinava že to snad ani nebylo možný.Po zadělá ní a nastartování poprvé auto chcíplo a po druhém nastartování a prošlápnutí to začoudilo páč to bylo asi přehlcene,což si myslím že muže byt než se to srovnalo,pak už běhala v poho a nic se nestalo.Muj problem to sice nevyřešilo ale už vim že tím to neni.Jinak mam nalitano necelejch 50 tis na htp 40kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Ještě doplním, že škubání při rozjedzu u 1.4 ohv má většinou na starosti vytahanej rozvodovej řetěz, nevěřil jsem tomu ale je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 16. Květen 2007 Sdílet Vloženo 16. Květen 2007 mě dělalo škubání svíčky... a i drobet ta klapka, ale hlavně svíčky... ted je všechno v poho až na to, že to žere ten olej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 (editace) Ahoj tak dneska jsem se pustil do cisteni odpojil baterku vysrouboval ven vycistil zespoda na ni byl milimetr bordelu nasrouboval zpet a byl problem auto nejelo tak jsem tak tak dojel ke kamosovi do skodovky (asi 400m) na VAG nastavil zakladni hodnoty a jede jinak mi rikal ze u mojeho motoru 1.4 74kW je sni problem jak se jednou do ni sprtne ze se pak tezko dava dokupy ze mam stesti ze stacilo jen prejet VAGem ale vse ok:) tady mate fotky spinave klapky, cistou jsem nestacil vyfotim zacalo prset Editováno: 5. Červen 2007, autor: Kutil_Tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 to vyzera hrozne .... mozes napisat rv auta? kolko mas nabehane kilometrov, kde prevazne tankujes a aky styl jazdy mas? (otacky, dlzka tras atd...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 To je fakt zas..né si to mal riadne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 (editace) najete mam 140tis km jezdim slusne max 3500ot trasy jak kdy jednou za 14 dni do brna z ostravy a jinak po ostrave a okoli rok vyroby je 2002 1.4 74kw a u ni je znamo ze zere olej a presne na tyhle mista se dostava a jeste vzduchovy filtr. tady mate fotku vycistene.. fotil jsme to dneska jak jsme se pokousel vymontovat starter ale nepovedlo se srouby nechcou povolit:( nevite jak na to? tady jsem nic nenasel Editováno: 6. Červen 2007, autor: Kutil_Tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Tak.. docasne som vyviedol skusobny filter na hadicku odvetrania klukovky, tieto fotky su cca po 70 km od zalozenia. Ten biely mazlavy hnus vlastne klapka vysava a spaluje sa vo valcoch. Pre ekologiu mozno super, ale tej klapke to urcite nepomoze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 Tak.. docasne som vyviedol skusobny filter na hadicku odvetrania klukovky, tieto fotky su cca po 70 km od zalozenia. Ten biely mazlavy hnus vlastne klapka vysava a spaluje sa vo valcoch. Pre ekologiu mozno super, ale tej klapke to urcite nepomoze. To je dobrej nápad ale neovlivnuje to nějak průchod plynů přes ten filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 to je obojsmerny naftovy filter, a odvetranie klukovky je iba jednym smerom von.zatial to fuka celkom v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 najete mam 140tis km jezdim slusne max 3500ot trasy jak kdy jednou za 14 dni do brna z ostravy a jinak po ostrave a okoli rok vyroby je 2002 1.4 74kw a u ni je znamo ze zere olej a presne na tyhle mista se dostava a jeste vzduchovy filtr. tak maximalne 3500ot. na taky vrtulnik to jazdim bezne inak tej tvoj motor ma rad tocenie a raz za cas ked ides tu dlhsiu trasu po nejakych 30km ked je uz cele hnacie ustrojenstvo prehriate by si tomu mohol ventily pretahat a pozret sa aj na 6000ot. tomu motoru to neublizi. ved prave ze od tych 3500 ti zacina tahat dotedy takmer nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 6. Červen 2007 Sdílet Vloženo 6. Červen 2007 tak maximalne 3500ot. na taky vrtulnik to jazdim bezne inak tej tvoj motor ma rad tocenie a raz za cas ked ides tu dlhsiu trasu po nejakych 30km ked je uz cele hnacie ustrojenstvo prehriate by si tomu mohol ventily pretahat a pozret sa aj na 6000ot. tomu motoru to neublizi. ved prave ze od tych 3500 ti zacina tahat dotedy takmer nic. jo neboj:) tech 3500 je po meste a tak jak jedu delsi trasy brno atd tak se rad projedu:) a zjistil jsme ze jak ho taham do otacek tam mam mensi spotrebu nez kdyz jedu slusne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.