Emanuel Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 (editace) Ahojtak dneska jsem se pustil do cisteni odpojil baterku vysrouboval ven vycistil zespoda na ni byl milimetr bordelu nasrouboval zpet a byl problem auto nejelo tak jsem tak tak dojel ke kamosovi do skodovky (asi 400m) na VAG nastavil zakladni hodnoty a jede jinak mi rikal ze u mojeho motoru 1.4 74kW je sni problem jak se jednou do ni sprtne ze se pak tezko dava dokupy ze mam stesti ze stacilo jen prejet VAGem ale vse ok:) tady mate fotky spinave klapky, cistou jsem nestacil vyfotim zacalo prset Cistil som skrtiacu klapku postup- baterku neodpajat,vymontovat von klapku dat do strednej polohy dal som dnu opak skrutkovaca vycistil som handrickou namocenu v riedidlo vycitene docista ako vizir. Po vicisteni treba klapku ako sa povie prestrielat natiahnut a pustit aby si riadne sadla klapka.Treba vycistit aj sacie potrubie pod skrtiakom viac handry strcit dnu a vytriet handrou namotanu na dlhy skrutkovac je tam bordel od oleja. Fachci motor asi o 20 % lepsie nastartovanie motora raz zdochol a potom si uz priadol. Editováno: 18. Únor 2008, autor: Emanuel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Cistil som skrtiacu klapku postup- baterku neodpajat,vymontovat von klapku dat do strednej polohy dal som dnu opak skrutkovaca vycistil som handrickou namocenu v riedidlo vycitene docista ako vizir.Po vicisteni treba klapku ako sa povie prestrielat natiahnut a pustit aby si riadne sadla klapka.Treba vycistit aj sacie potrubie pod skrtiakom viac handry strcit dnu a vytriet handrou namotanu na dlhy skrutkovac je tam bordel od oleja. Fachci motor asi o 20 % lepsie nastartovanie motora raz zdochol a potom si uz priadol. a nastavenie zakladnych hodnot? po tom "prestreleni" vie klapka kde je sever? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 (editace) a nastavenie zakladnych hodnot? po tom "prestreleni" vie klapka kde je sever? Neviem ako Ti to Mam napisat ked mi to ide tak asi hej keby mi to neslo tak tu nebudem krutit o nicom. Editováno: 24. Květen 2008, autor: Emanuel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 ved ano ono to pojde aj bez toho nastavenia zakl. hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Nemam sice Fabiu, ale v tomto pripade na tom nezalezi. Pri poslednej prehliadke som dal vycistit klapku, viac menej preventivne, kedze kombinacia odvetravania klukovky a EGR ventilu si svoje urobili. Technik ju odmontoval a vycistil z oboch stran (z vnutornej to bol dobry humac) a tu ma prekvapilo, ze na klapku su napojene hadice chladiaceho okruhu a teda ju nieje mozne len tak jednoducho odpojit a vybrat z auta. Vie niekto aku funkciu to plni? Preco cez skrtiacu klapku prechadza chladiaci okruh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saatan Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 Zdravim Vycisetni je jednoduchy.Staci odpojit baterku a pocitac nebude vedet o tom,ze jste s ni hybali.Neni potreba zadny nastaveni.A zbytek uz znate,poradne vymyt benzinem.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 29. Březen 2008 Sdílet Vloženo 29. Březen 2008 (editace) ZdravimVycisetni je jednoduchy.Staci odpojit baterku a pocitac nebude vedet o tom,ze jste s ni hybali.Neni potreba zadny nastaveni.A zbytek uz znate,poradne vymyt benzinem.......... Zákadní nastavení se dělá jak při odpojení baterie,tak při výměně,nebo čištění škrtící klapky.Dělá se to VAGem,trvá to cca minutu. Editováno: 29. Březen 2008, autor: stralis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 No zdar skrtiaca klapka ako sa zda je dost popularna tema ... ja som ju cistil par krat ale len sprejom a vraj je to ucinne ale treba to vraj aj opakovane 3x 4x pojazdit tyzden a potom znova ... Ale neviem zatial som to nikdy 3x po sebe nedaval cistit... Inak moze zaspinena klapka mat vplyv na spotrebu je normalna spotrba 1.4MPI na 100km viac ako 10lit.??? Vraj Lamba sonda je v pohode ... tak co moze mat vplyv ???? Zeby ta klapka??? Jazdil som dialnicu a trochu mesto a ako som to tak zratal aha vyslo mi to cez 10,6lit / 100km .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 22. Duben 2008 Sdílet Vloženo 22. Duben 2008 No zdar skrtiaca klapka ako sa zda je dost popularna tema ... ja som ju cistil par krat ale len sprejom a vraj je to ucinne ale treba to vraj aj opakovane 3x 4x pojazdit tyzden a potom znova ...Ale neviem zatial som to nikdy 3x po sebe nedaval cistit... Inak moze zaspinena klapka mat vplyv na spotrebu je normalna spotrba 1.4MPI na 100km viac ako 10lit.??? Vraj Lamba sonda je v pohode ... tak co moze mat vplyv ???? Zeby ta klapka??? Jazdil som dialnicu a trochu mesto a ako som to tak zratal aha vyslo mi to cez 10,6lit / 100km .... To si nemyslim, že by na to mělo vliv. Ta má nejvíc asi vliv na to, když je motor ve volnoběžných otáčkách a klapka je přivřená a je tam jen malý průchod, kterému brání nečistoty, ale normálně při jízdě to zas takový vliv nemá, to bude nejspíš jiná závada a nebo styl jízdy nebo zatížení auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusdus Vloženo 29. Duben 2008 Sdílet Vloženo 29. Duben 2008 Zdravím všetkých čističov šk.kl. Mal som podobný problem (faba 1,4 55kW 16V) cca 40 tis km svietila známa kontrolka, kontrola na vagu: sporadická chyba: systém spätného vedenia výf. plynov= EGR -malý prietok. Vždy som si dal vynulovať pamäť závad a asi po 140-150km sa to objavilo znova. Teraz pri najazdených 105 tis km sa objavilo trhanie, chod na 3 valce, nechce to naštartovať no nervy. Nechal som si poradiť a pred tým než vymením EGR som sa rozhodol, že vyčistím klapku. Okrem toho, že bolo všetko pod klapkou zakarbonované a mastné prívody do trubiek ku EGR boli úplne upchaté. Cele som to spriechodnil, tlakom vzduchu prefúkal, sprayom na karburatory vyčistil a vytrel do sucha. Po naštartovaní kontrolka chyby zhasla, motor beží vo volnobehu ok, do otáčok ide v pohode, akceleruje bez chyby skrátka ok. Som zvedavý ako dlho to potrvá, ale zdá sa, že je to ok. podotýkam, že pri montáži som AKB nedpájal, iba som odpojil konektory z klapky a z EGR. Ešte chcem urobiť kontrolu na vagu, tak sa uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 Ja som ju vyčistil včera ani tam nebol bohvieaky bordel,čistil som ju tech .benzinom čistič som nemohol zohnať nukali mi čistič na brzdy ,ale to som nechcel risknuť kvôli katalizatoru.Mal som ju povolenu celkom ,ale kabel som neodpajal .Po vyčist. a montaži absolutne bez problemov myslim ,že to elektronika ani nezaregistrovala.Spotreba na volnobehu klesla o0,1l(teraz0,8-09 podla otačok). Známi vyčistil škrtíci klapku na 1,4 Mpi kvuli volnoběžným otáčkám trochu mu poskakovali za tepla a motor se sem tam trochu roztřepal, a po vyčištění se ty voln. otáčky nedali ukočírovat to lítalo jak na kolotoči. Tak nevím asi je to třeba nechat nějak nastavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulie Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Známi vyčistil škrtíci klapku na 1,4 Mpi kvuli volnoběžným otáčkám trochu mu poskakovali za tepla a motor se sem tam trochu roztřepal, a po vyčištění se ty voln. otáčky nedali ukočírovat to lítalo jak na kolotoči.Tak nevím asi je to třeba nechat nějak nastavit Ten istý problém som mal aj ja ale na 1.6 55kW AEE- nakoniec som prišiel nato ,že pri demontáži airboxu som pohol s kruhovým tesnením medzi škrtiacou klapkou a airboxom - to tesnenie tesnilo už len naoko . Po výmene (stálo cca 220,- Sk) bolo po probléme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 minuly tyzden mi cistili skrtiacu klpaku a zatial v poho...uvidime neskor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Vyčerpávající vlákno. Vše jsem pročetl a odpoledne jdu na to. Při každém vyřazení rychlosti mi chcípne motor, tak to doufám bude tímto!!??? Dřív mi chcípnul jednou za čas při vyřazení, teď už pokaždé. Na VAGu mi to žádnou chybu nepíše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 Vyčerpávající vlákno. Vše jsem pročetl a odpoledne jdu na to. Při každém vyřazení rychlosti mi chcípne motor, tak to doufám bude tímto!!??? Dřív mi chcípnul jednou za čas při vyřazení, teď už pokaždé. Na VAGu mi to žádnou chybu nepíše. mas recht, s chuti do toho a pul je hotovo, taky se na to chystam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Tak jsem se do toho s chutí v pátek pustil, ale s nijak valným výsledkem. Klapka docela v poho, i tak jsem jí vyčistil, ale problémy s chcípáním přetrvávají... Vypadá to na výměnu lambdy, situace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 a dělá to i při provozu na benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Právě že taky. LS před kat. jsem už vyměnil. A teď mi ještě do toho začalo hučet ložisko v kole a odešel spinac na brzd. světla. Ňáko se to na mě sype ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 to je pech, ale to tak bývá, je prostě období kdy se toho vysype více naráz, ale chce to vydržet, bude zase líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 zdravim vsetkych mam taky problem pri radeni si auto dvihne otacky , uvediem priklad, zaradim trojku vytocim ju na 2800 , pustim spojku a auto si este zdvihne otacky tak o 150 alebo 200 , neviete mi poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 no pokial máš ešte stlačený resp nepustíš plynový pedál niet sa čomu čudovať ale skúsil by som sa zamerať na spojkový spínač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 nerozumiem jakze niet sa comu cudovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Zdravím. Skontroluj čidlo teploty motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 no pokial je motor v zábere a stačí aj ked už plyn púšťaš, uvolníš mu záťaž spojkou a preto otáčky vybehnú, nerozumiem jakze niet sa comu cudovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 ked radim a nevitacam motor tak to nerobi ale akonahle vytocim motor viac , stlacim spojku , zaradim stupen pustim spojku aj plyn pedal a aj tak otackyx vybehnu hore o 200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.