Únor 18, 200817 r Ahojtak dneska jsem se pustil do cisteni odpojil baterku vysrouboval ven vycistil zespoda na ni byl milimetr bordelu nasrouboval zpet a byl problem auto nejelo tak jsem tak tak dojel ke kamosovi do skodovky (asi 400m) na VAG nastavil zakladni hodnoty a jede jinak mi rikal ze u mojeho motoru 1.4 74kW je sni problem jak se jednou do ni sprtne ze se pak tezko dava dokupy ze mam stesti ze stacilo jen prejet VAGem ale vse ok:) tady mate fotky spinave klapky, cistou jsem nestacil vyfotim zacalo prset Cistil som skrtiacu klapku postup- baterku neodpajat,vymontovat von klapku dat do strednej polohy dal som dnu opak skrutkovaca vycistil som handrickou namocenu v riedidlo vycitene docista ako vizir. Po vicisteni treba klapku ako sa povie prestrielat natiahnut a pustit aby si riadne sadla klapka.Treba vycistit aj sacie potrubie pod skrtiakom viac handry strcit dnu a vytriet handrou namotanu na dlhy skrutkovac je tam bordel od oleja. Fachci motor asi o 20 % lepsie nastartovanie motora raz zdochol a potom si uz priadol. Upraveno Únor 18, 200817 r od Emanuel
Únor 27, 200817 r Cistil som skrtiacu klapku postup- baterku neodpajat,vymontovat von klapku dat do strednej polohy dal som dnu opak skrutkovaca vycistil som handrickou namocenu v riedidlo vycitene docista ako vizir.Po vicisteni treba klapku ako sa povie prestrielat natiahnut a pustit aby si riadne sadla klapka.Treba vycistit aj sacie potrubie pod skrtiakom viac handry strcit dnu a vytriet handrou namotanu na dlhy skrutkovac je tam bordel od oleja. Fachci motor asi o 20 % lepsie nastartovanie motora raz zdochol a potom si uz priadol. a nastavenie zakladnych hodnot? po tom "prestreleni" vie klapka kde je sever?
Únor 27, 200817 r a nastavenie zakladnych hodnot? po tom "prestreleni" vie klapka kde je sever? Neviem ako Ti to Mam napisat ked mi to ide tak asi hej keby mi to neslo tak tu nebudem krutit o nicom. Upraveno Květen 24, 200817 r od Emanuel
Březen 27, 200817 r Nemam sice Fabiu, ale v tomto pripade na tom nezalezi. Pri poslednej prehliadke som dal vycistit klapku, viac menej preventivne, kedze kombinacia odvetravania klukovky a EGR ventilu si svoje urobili. Technik ju odmontoval a vycistil z oboch stran (z vnutornej to bol dobry humac) a tu ma prekvapilo, ze na klapku su napojene hadice chladiaceho okruhu a teda ju nieje mozne len tak jednoducho odpojit a vybrat z auta. Vie niekto aku funkciu to plni? Preco cez skrtiacu klapku prechadza chladiaci okruh?
Březen 29, 200817 r Zdravim Vycisetni je jednoduchy.Staci odpojit baterku a pocitac nebude vedet o tom,ze jste s ni hybali.Neni potreba zadny nastaveni.A zbytek uz znate,poradne vymyt benzinem..........
Březen 29, 200817 r ZdravimVycisetni je jednoduchy.Staci odpojit baterku a pocitac nebude vedet o tom,ze jste s ni hybali.Neni potreba zadny nastaveni.A zbytek uz znate,poradne vymyt benzinem.......... Zákadní nastavení se dělá jak při odpojení baterie,tak při výměně,nebo čištění škrtící klapky.Dělá se to VAGem,trvá to cca minutu. Upraveno Březen 29, 200817 r od stralis
Duben 15, 200817 r No zdar skrtiaca klapka ako sa zda je dost popularna tema ... ja som ju cistil par krat ale len sprejom a vraj je to ucinne ale treba to vraj aj opakovane 3x 4x pojazdit tyzden a potom znova ... Ale neviem zatial som to nikdy 3x po sebe nedaval cistit... Inak moze zaspinena klapka mat vplyv na spotrebu je normalna spotrba 1.4MPI na 100km viac ako 10lit.??? Vraj Lamba sonda je v pohode ... tak co moze mat vplyv ???? Zeby ta klapka??? Jazdil som dialnicu a trochu mesto a ako som to tak zratal aha vyslo mi to cez 10,6lit / 100km ....
Duben 22, 200817 r No zdar skrtiaca klapka ako sa zda je dost popularna tema ... ja som ju cistil par krat ale len sprejom a vraj je to ucinne ale treba to vraj aj opakovane 3x 4x pojazdit tyzden a potom znova ...Ale neviem zatial som to nikdy 3x po sebe nedaval cistit... Inak moze zaspinena klapka mat vplyv na spotrebu je normalna spotrba 1.4MPI na 100km viac ako 10lit.??? Vraj Lamba sonda je v pohode ... tak co moze mat vplyv ???? Zeby ta klapka??? Jazdil som dialnicu a trochu mesto a ako som to tak zratal aha vyslo mi to cez 10,6lit / 100km .... To si nemyslim, že by na to mělo vliv. Ta má nejvíc asi vliv na to, když je motor ve volnoběžných otáčkách a klapka je přivřená a je tam jen malý průchod, kterému brání nečistoty, ale normálně při jízdě to zas takový vliv nemá, to bude nejspíš jiná závada a nebo styl jízdy nebo zatížení auta...
Duben 29, 200817 r Zdravím všetkých čističov šk.kl. Mal som podobný problem (faba 1,4 55kW 16V) cca 40 tis km svietila známa kontrolka, kontrola na vagu: sporadická chyba: systém spätného vedenia výf. plynov= EGR -malý prietok. Vždy som si dal vynulovať pamäť závad a asi po 140-150km sa to objavilo znova. Teraz pri najazdených 105 tis km sa objavilo trhanie, chod na 3 valce, nechce to naštartovať no nervy. Nechal som si poradiť a pred tým než vymením EGR som sa rozhodol, že vyčistím klapku. Okrem toho, že bolo všetko pod klapkou zakarbonované a mastné prívody do trubiek ku EGR boli úplne upchaté. Cele som to spriechodnil, tlakom vzduchu prefúkal, sprayom na karburatory vyčistil a vytrel do sucha. Po naštartovaní kontrolka chyby zhasla, motor beží vo volnobehu ok, do otáčok ide v pohode, akceleruje bez chyby skrátka ok. Som zvedavý ako dlho to potrvá, ale zdá sa, že je to ok. podotýkam, že pri montáži som AKB nedpájal, iba som odpojil konektory z klapky a z EGR. Ešte chcem urobiť kontrolu na vagu, tak sa uvidí.
Květen 6, 200817 r Ja som ju vyčistil včera ani tam nebol bohvieaky bordel,čistil som ju tech .benzinom čistič som nemohol zohnať nukali mi čistič na brzdy ,ale to som nechcel risknuť kvôli katalizatoru.Mal som ju povolenu celkom ,ale kabel som neodpajal .Po vyčist. a montaži absolutne bez problemov myslim ,že to elektronika ani nezaregistrovala.Spotreba na volnobehu klesla o0,1l(teraz0,8-09 podla otačok). Známi vyčistil škrtíci klapku na 1,4 Mpi kvuli volnoběžným otáčkám trochu mu poskakovali za tepla a motor se sem tam trochu roztřepal, a po vyčištění se ty voln. otáčky nedali ukočírovat to lítalo jak na kolotoči. Tak nevím asi je to třeba nechat nějak nastavit
Květen 17, 200817 r Známi vyčistil škrtíci klapku na 1,4 Mpi kvuli volnoběžným otáčkám trochu mu poskakovali za tepla a motor se sem tam trochu roztřepal, a po vyčištění se ty voln. otáčky nedali ukočírovat to lítalo jak na kolotoči.Tak nevím asi je to třeba nechat nějak nastavit Ten istý problém som mal aj ja ale na 1.6 55kW AEE- nakoniec som prišiel nato ,že pri demontáži airboxu som pohol s kruhovým tesnením medzi škrtiacou klapkou a airboxom - to tesnenie tesnilo už len naoko . Po výmene (stálo cca 220,- Sk) bolo po probléme.
Červen 20, 200817 r Vyčerpávající vlákno. Vše jsem pročetl a odpoledne jdu na to. Při každém vyřazení rychlosti mi chcípne motor, tak to doufám bude tímto!!??? Dřív mi chcípnul jednou za čas při vyřazení, teď už pokaždé. Na VAGu mi to žádnou chybu nepíše.
Červen 20, 200817 r Vyčerpávající vlákno. Vše jsem pročetl a odpoledne jdu na to. Při každém vyřazení rychlosti mi chcípne motor, tak to doufám bude tímto!!??? Dřív mi chcípnul jednou za čas při vyřazení, teď už pokaždé. Na VAGu mi to žádnou chybu nepíše. mas recht, s chuti do toho a pul je hotovo, taky se na to chystam
Červen 23, 200817 r Tak jsem se do toho s chutí v pátek pustil, ale s nijak valným výsledkem. Klapka docela v poho, i tak jsem jí vyčistil, ale problémy s chcípáním přetrvávají... Vypadá to na výměnu lambdy, situace...
Červenec 18, 200817 r Právě že taky. LS před kat. jsem už vyměnil. A teď mi ještě do toho začalo hučet ložisko v kole a odešel spinac na brzd. světla. Ňáko se to na mě sype ...
Červenec 18, 200817 r to je pech, ale to tak bývá, je prostě období kdy se toho vysype více naráz, ale chce to vydržet, bude zase líp
Červenec 19, 200817 r zdravim vsetkych mam taky problem pri radeni si auto dvihne otacky , uvediem priklad, zaradim trojku vytocim ju na 2800 , pustim spojku a auto si este zdvihne otacky tak o 150 alebo 200 , neviete mi poradit
Červenec 19, 200817 r no pokial máš ešte stlačený resp nepustíš plynový pedál niet sa čomu čudovať ale skúsil by som sa zamerať na spojkový spínač
Červenec 19, 200817 r no pokial je motor v zábere a stačí aj ked už plyn púšťaš, uvolníš mu záťaž spojkou a preto otáčky vybehnú, nerozumiem jakze niet sa comu cudovat?
Červenec 19, 200817 r ked radim a nevitacam motor tak to nerobi ale akonahle vytocim motor viac , stlacim spojku , zaradim stupen pustim spojku aj plyn pedal a aj tak otackyx vybehnu hore o 200
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.