Přejít na obsah

Zásuvka 12V


Kokeš

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 11 měsíců později...

Zdravím. Mám tieto otázky, lebo som čítal všetko možné a odpovede si viac menej protirečili. Osobne  mám O II FL 2012.  

Vie niekto zodpovedne prehlásiť, či je zásuvka zapaľovača:

1. trvale napájaná z batérie (hladké napätie)

2. trvale napájaná cez nejakú jednotku,  "striedač"  80% 100Hz

3.  napájanie (1., 2.) sa preruší po nejakom čase

4. napájanie (1., 2.) sa preruší po poklese napätia na určitú hodnotu, ako ochrana pred vybitím AKU.

 

PS: ako je to zásuvkou v kufri (kombi)?

 

Editováno: , autor: yoli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U předFL je zásuvka napájená natvrdo přímo z baterky (přes pojistku samozřejmě), bez nějakého časového nebo napěťového odpojování (nějakej 100Hz střídač už vůbec nedává smysl). Zásuvka v kufru to samý, jen myslim, že přes jinou pojistku. Předpokládám, že u faceliftu to je úplně stejný, jestli ne, tak mě určitě někdo opraví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj,také jsem přidával ještě jednu zásuvku do krátké Fábie classic do kufru.Po demontáži středového panelu jsem ji dvojlinkou připojil k zapalovači.V prodejně elektra jsem koupil kulatý kolébkový vypínač o průměru 12mm,ten jsem zasadil za páku ruční brzdy,takže zásuvka v kufru jde z místa řidiče vypnout a zapnout.Obvykle v ní mám zapojený solární nabíjecí panel,který mám na zadním platě v kufru.Doporučuji,když plánujete nějakou takovouhle úpravu,abyste si rozmysleli,jestli třeba nechcete těch úprav udělat víc.Já jsem například natáhl pod tím středovým panelem rovnou i kabely k zadním reproduktorům do kufru vedle plata,abych je mohl do Fábie classic doplnit a nemusel nic znovu rozebírat.Takže než něco rozeberete,pouvažujte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím. Chcel by som sa spýtať jednú vec. V mojej Fabii (1.2 HTP r.2004 pred F/L) ma hnevá že zapaľovač je napojený priamo na baterku (cez poistky samozrejme) čiže tam mám stálych 12V. Chcel by som to prerobiť aby tam išiel prúd len pri zapnutom zapaľovaní. 

A tak ma napadla jedna vec, a to že či by som mohol proste v poistkovej skrinke prehodiť kábel zo zapaľovača (pozícia 42) na nejakú voľnú pozíciu v ktorej by bolo 12V až po zapnutí zapaľovania. Dúfam že sa nepýtam hlúposť, len mi to príde najjednoduchšie, keďže pôvodnú zásuvku chcem ponechať.

A ak by to teda bolo možné viete mi poradiť na ktorú voľnú pozíciu sa to dá napojiť?

Veľmi pekne ďakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...