libero Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bekula Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Zdravím. Potřebuji poradit jak je zapojená zásuvka zapalovače ve středu u ruční brzdy. Nevíte někdo jakou barvu má drátek k podsvícení a jaký barevný označení drátku má + a -. Předem díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tudo Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Podsvícení je modrošedá, + je černobílá a - hnědá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bekula Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
risovt Vloženo 5. Červen 2016 Sdílet Vloženo 5. Červen 2016 Aky je pristup k poistkam na pripojenie kabla do pozicie 42?poistku aj piny tam mam ale iso konektor v tunele nikde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoli Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 (editace) Zdravím. Mám tieto otázky, lebo som čítal všetko možné a odpovede si viac menej protirečili. Osobne mám O II FL 2012. Vie niekto zodpovedne prehlásiť, či je zásuvka zapaľovača: 1. trvale napájaná z batérie (hladké napätie) 2. trvale napájaná cez nejakú jednotku, "striedač" 80% 100Hz 3. napájanie (1., 2.) sa preruší po nejakom čase 4. napájanie (1., 2.) sa preruší po poklese napätia na určitú hodnotu, ako ochrana pred vybitím AKU. PS: ako je to zásuvkou v kufri (kombi)? Editováno: 18. Květen 2017, autor: yoli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 U předFL je zásuvka napájená natvrdo přímo z baterky (přes pojistku samozřejmě), bez nějakého časového nebo napěťového odpojování (nějakej 100Hz střídač už vůbec nedává smysl). Zásuvka v kufru to samý, jen myslim, že přes jinou pojistku. Předpokládám, že u faceliftu to je úplně stejný, jestli ne, tak mě určitě někdo opraví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 8. leden 2018 Sdílet Vloženo 8. leden 2018 Ahoj,také jsem přidával ještě jednu zásuvku do krátké Fábie classic do kufru.Po demontáži středového panelu jsem ji dvojlinkou připojil k zapalovači.V prodejně elektra jsem koupil kulatý kolébkový vypínač o průměru 12mm,ten jsem zasadil za páku ruční brzdy,takže zásuvka v kufru jde z místa řidiče vypnout a zapnout.Obvykle v ní mám zapojený solární nabíjecí panel,který mám na zadním platě v kufru.Doporučuji,když plánujete nějakou takovouhle úpravu,abyste si rozmysleli,jestli třeba nechcete těch úprav udělat víc.Já jsem například natáhl pod tím středovým panelem rovnou i kabely k zadním reproduktorům do kufru vedle plata,abych je mohl do Fábie classic doplnit a nemusel nic znovu rozebírat.Takže než něco rozeberete,pouvažujte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prokoppd Vloženo 6. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2018 Zdravím. Chcel by som sa spýtať jednú vec. V mojej Fabii (1.2 HTP r.2004 pred F/L) ma hnevá že zapaľovač je napojený priamo na baterku (cez poistky samozrejme) čiže tam mám stálych 12V. Chcel by som to prerobiť aby tam išiel prúd len pri zapnutom zapaľovaní. A tak ma napadla jedna vec, a to že či by som mohol proste v poistkovej skrinke prehodiť kábel zo zapaľovača (pozícia 42) na nejakú voľnú pozíciu v ktorej by bolo 12V až po zapnutí zapaľovania. Dúfam že sa nepýtam hlúposť, len mi to príde najjednoduchšie, keďže pôvodnú zásuvku chcem ponechať. A ak by to teda bolo možné viete mi poradiť na ktorú voľnú pozíciu sa to dá napojiť? Veľmi pekne ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.