Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

našel jsem to v sekci konceptů na stánkách škodovky. Že by to bylo to nové superlevné miniauto od škodovky? No vypadá prakticky a zajímavě. Ten předek v sobě inspiraci Š105 M nezapře :palec2: Ještě kdyby upravili HTP na objem 1,0 a zamontovali, nasadili cenu tak 90-100 000Kč. Tak by asi ty čínské hračky neměli šanci....

http://www.skoda-auto.com/moss-cze/model/concepts/ahoj/

To asi těžko, tohle je staré víc než 10 let a není to práce designerského studia ŠA, ale nějakých studentů, navíc tehdy se o produkci Škodovky odvozené od VW Lupo (Up!) asi těžko ovažovalo, nehledě na to, že Lupo má mít zadní náhon...

Myslím, že to byl první projekt T.Ingenhalta

  • 2 týdny později...

Zdravím.

A co tohle.

Jarda

post-3477-1212751412_thumb.jpg

post-3477-1212751425_thumb.jpg

post-3477-1212751440_thumb.jpg

post-3477-1212751449_thumb.jpg

š. 720 1.5 OHC r. 1972.Zkus se podívat na automuzeum ŠKODA Mladá Boleslav.Když tam bude depozitář,tak tam toho je mraky.Až se člověk diví co uměli vyrobit a co se kvůli Ivanovi nesmělo dát do výroby. Škoda holt je to Škoda.

Jako je škoda, že se spousta aut nedostala do série, ale není to kvůli Ivanovi, ale kvůli bratům... Protože v té době se sponzorovalo zemědělské slovenko... :( zasraní brati. :aggressive:

Zdravím.

A co tohle.

Jarda

To už tu bylo asi 36x :p

To už tu bylo asi 36x :p

I ty zlý. kol12

Když se nestalo nic horšího. :)

Jarda

Ptal ses co tohle, tak jsem odpověděl :p

A jinak se nemusíš pod každý příspěvek podepisovat, poznáme, že jsi to Ty :p

  • 1 měsíc později...

ŠKODA 763

Rok výroby: 1977 - ?

Charakteristika: třídvéřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol

Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný vpředu

Zdvihový objem: 1498 ccm, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber

Výkon: 63 kW (85 k) při 5300 ot/min

Převodové ústrojí: čtyřstupňová automatická

Podvozek: bezrámová konstrukce

Hmotnost: 1100 kg

Max. rychlost: 160 km/h

tn_small763.jpg

ŠKODA 977

Rok výroby: 1956 - ?

Charakteristika: prototyp dvoudvéřový čtyřmístný vůz, motor vzadu a pohon zadních kol

Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za přední nápravou

Zdvihový objem: 988 ccm, vrtání i zdvih 68 mm, komprese 7,0

Výkon: 27 kW při 4200 ot/min

Převodové ústrojí: čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem

Hmotnost: pohotovostní 900 kg celková 1230 kg

Max. rychlost: 109 km/h

Poznámka: V roce 1955 byly na základě požadavku ministerstva všeobecného strojírenství zahájeny práce na vývoji nového osobního vozu, který by nahradil stávající model Škoda 440 (Spartak, od roku 1959 Octavia). Škodovka vyrobila tři prototypy různých koncepcí, typ 977 měl motor vzadu a byl vyroben ve dvou verzích (motor chlazený vzduchem a motor chlazený kapalinou). Do výroby se nakonec dostal vůz s motorem vzadu (chlazeným kapalinou), od roku 1964 vyráběný jako Škoda 1000 MB

tn_977-3.jpgtn_977-2.jpgtn_977-1.jpg

ŠKODA 180 RS, ŠKODA 200 RS

Rok výroby: 1974 - ?

Charakteristika: sportovní automobil s pohonem zadních kol

Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem: 1771 ccm, 1997 ccm

Výkon: 113,3 kW (154 k) při 6250ot/min, 119,8kW (163 k) při 6000 ot/min

Převodové ústrojí: v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor

Podvozek: bezrámová konstrukce

Celkové rozměry: ?

Max. rychlost: ?

Karoserie: samonosná, uzavřená, s vnitřní trubkovou ochrannou klecí, coupé, panely karoserie z laminátu a hliníkového plechu

"Škodu 200 RS, typ 734, také můžete vidět v našem muzeu. Byly postaveny tři kusy pod názvem "180 RS" a "200 RS", podle kubatury (1800 a 2000 ccm, ale používal se i 1600 ccm. Co se stalo s ostatními dvěma vozy bohužel nevím. Vozy byly používány jako předchůdce Škody 735 = 130 RS. Mgr. Lukáš Nachtmann, Archiv historie firmy ŠkodaAuto

tn_200rs.jpgtn_180rs.jpgtn_180rs1.jpgtn_180rs5.jpg

ŠKODA 130 RS A5

Rok výroby: 1977 -1978

Charakteristika: dvoudvéřové jednomístné závodní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol

Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem: 1771 ccm

Výkon: 140 kW (190 k) při 6200 ot/min

Převodové ústrojí: pětistupňová v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor

Podvozek: bezrámová konstrukce

Celkové rozměry: ?

Max. rychlost: 270 km/h

Poznámka: větší část karosérie vozu s rozšířenými blatníky a mohutným zadním spojlerem byla vyrobena z laminátu s vnitřní trubkovou klecí Později byl vůz vybaven motory 2.0 2xOHC

tn_130rsb5.jpgtn_130rsa5.jpgtn_130rsb52.jpgtn_small738-1.jpg

Paráda, kde ta data bereš? Jsem se zace něco dozvěděl :palec:

Jako je škoda, že se spousta aut nedostala do série, ale není to kvůli Ivanovi, ale kvůli bratům... Protože v té době se sponzorovalo zemědělské slovenko... :( zasraní brati. :aggressive:

A to kvoly tomu aby česky posraty andre mal čo jest :plolfuck

Nemusel si sa preregistrovat len kvoli tomu aby si to mohol napisat debilko

Paráda, kde ta data bereš? Jsem se zace něco dozvěděl :palec:

Na kani.plivnik.cz

Upraveno od NNN

A to kvoly tomu aby česky posraty andre mal čo jest :plolfuck

Nemusel si sa preregistrovat len kvoli tomu aby si to mohol napisat debilko

Tak jako sem se nepreregistrovaval.... asi se me pletes s nekym jinym... Jinak my by sme tu meli co jist, ale asi to nema cenu se hadat s tebou... Jen sem opravoval nepravdu, ze mraky skodovek se nedostalo do vyroby kvuli Ivanovi

Upraveno od mischicka
Pravopis

Mischicko, kdyz uz editace, tak tady je jeste jedna chyba: "Jinak my by sme " lol

ŠKODA 1500V (typ778)

Rok výroby - 1972 -> ?

Charakteristika - prototyp čtyřdvéřový pětimístný užitkový vůz, motor vpředu a pohon zadních kol, na pravé straně vozu zadní boční posuvné dveře.

Motor - čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný vpředu

Zdvihový objem - 1100, 1300, 1500, 1600 a 1700 ccm3

Výkon - 1498 cm³, výkon asi 63 kW (85 koní), vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber

Převodové ústrojí - čtyřstupňová v bloku s motorem

Celkové rozměry - 4750x1880x1900 mm, rozvor 2400 mm

Hmotnost - 1200 kg

Max. rychlost - 130 km/h

Karoserie - celokovová, samonosná, uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová

Poznámka - Jeden z prototypů uvažovaného nástupce vozu Škoda 1203. Vůz měl klasickou koncepci a motor z prototypu Škoda 720. Boční dveře byly posuvné, existovaly i prototypy v provedení dvoumístné dodávky bez proskleného nákladového prostoru. Prototypy vznikaly v první polovině sedmdesátých let.

Vyrobeno kusů - více než 130

tn_small778.jpgtn_small778-2.jpgtn_small778-3.jpg

z dálky to vypadá, že to má zrcátka z favorita, ale pokud to vznikalo v první půlce 70tých let, tak to asi jen podoba

Mischicko, kdyz uz editace, tak tady je jeste jedna chyba: "Jinak my by sme " lol

Ale to já vím, jenže to bych musel upravovat každou nespisovnou koncovku nebo tvar, ale to i tam NAPROSTO TOTÁLNĚ tlouklo do očí, víš :p?

Tak to pak jooo :palec2:lol

Upraveno od krysarr

ŠKODA 532

Rok výroby - 1938 - 1938

Charakteristika - prototyp třínápravového autobusu s pohonem kol obou zadních náprav

Motor - čtyřdobý, vznětový, kapalinou chlazený, řadový šestiválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem - 7983 ccm

Výkon - 79,4 kW (108 k)

Převodové ústrojí - převodovka v bloku s motorem, spojovacím hřídelem poháněna skříň rozvodovky, uložená mezi oběma zadními nápravami a obsahující mezinápravové i nápravové diferenciální ústrojí s uzávěrkou

Podvozek - rám páteřový, vzadu rozvidlený skříňový nosník čtvercového průřezu

Hmotnost - podvozek 4100 kg

Max. rychlost - 75 až 93 km/h

Spotřeba - 25 litrů na 100 km

Karoserie - karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely, s trambusovým čelem a splývavou zadní částí

Poznámka - pro 36 sedících cestujících

tn_096-2.jpgtn_096-1.jpgtn_096-3.jpg

ŠKODA 536

Rok výroby - 1939 - 1940

Charakteristika - prototyp třínápravového autobusu s pohonem kol obou zadních náprav

Motor - čtyřdobý, vznětový, kapalinou chlazený, řadový šestiválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem - 11 782 ccm

Výkon - 103 kW (140 k)

Převodové ústrojí - převodovka v bloku s motorem, spojovacím hřídelem poháněna skříň rozvodovky, uložená mezi oběma zadními nápravami a obsahující mezinápravové i nápravové diferenciální ústrojí s uzávěrkou

Podvozek - rám páteřový, vzadu rozvidlený skříňový nosník čtvercového průřezu

Hmotnost - podvozek 5100 kg

Max. rychlost - 70 až 78 km/h

Spotřeba - 32 litrů na 100 km

Karoserie - karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely, s trambusovým čelem a splývavou zadní částí

Poznámka - pro 50 sedících cestujících

tn_097-1.jpgtn_097-2.jpg

ŠKODA 935 (typ935)

Rok výroby - 1935 - 1937

Charakteristika - prototyp osobního automobilu s pohonem zadních kol

Motor - čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, plochý čtyřválec OHV, umístěný podél před přední nápravou

Zdvihový objem - 1995 ccm

Výkon - 40,5 kW (55 k) při 3500 ot/min

Převodové ústrojí - převodovka a rozvodovka v bloku s motorem v podélném uspořádání: motor - rozvodovka - převodovka

Podvozek - páteřový rám s centrální rourou, alternativně plnící i funkci palivové nádrže

Celkové rozměry - 3800 x 1670 x 1500 mm

Hmotnost - podvozek 770 kg vůz 1170 kg

Karoserie - karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely sedan

tn_063-1.jpgtn_063-2.jpgtn_063-4.jpg

ŠKODA MOŽ-2 (typ972)

Rok výroby - 1951 - 1952

Charakteristika - prototyp obojživelného automobilu s pohonem všech čtyř kol (4 x 4)

Motor - čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za přední nápravou

Zdvihový objem - 1221 ccm, 1491 ccm

Výkon - 33,1 kW (45 k) při 4200 ot/min 38,3 kW (52 k) při 4200 ot/min

Převodové ústrojí - převodovka a redukční převodovka s mezinápravovou rozvodovkou v bloku s motorem, pohon rozvodovek obou náprav spojovacími hřídely, stálá redukce v kolech pro zvýšení světlé výšky vozidla

Podvozek - bezrámová konstrukce

Celkové rozměry - 4520 x 1735 x 1770 mm

Hmotnost - vůz 1350 kg užitečná 450 kg

Max. rychlost - 85 km/h (na vodě 10 km/h)

Spotřeba - 12,5 litru na 100 km

Karoserie - celokovová, samonosná, vyztužená podélníky a příčkami, otevřená, čtyřmístná, obojživelná (amphibia), člunového tvaru

tn_112-1.jpgtn_112-2.jpgtn_112-3.jpgtn_112-4.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...
[[Template core/front/widgets/relatedContent is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.