TomášT Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 z dálky to vypadá, že to má zrcátka z favorita, ale pokud to vznikalo v první půlce 70tých let, tak to asi jen podoba jo zrcátka jsou z favorita a hlavice řadící páky taky nejspíš. Buď je to jeden z pozdnějších exemplářů, nebo už měli určité díly vyvinuté na favorita dávno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Tak jako sem se nepreregistrovaval.... asi se me pletes s nekym jinym... Jinak my by sme tu meli co jist, ale asi to nema cenu se hadat s tebou... Jen sem opravoval nepravdu, ze mraky skodovek se nedostalo do vyroby kvuli Ivanovi Obávam sa, že šíriš dezinformácie - práveže veľa vecí sa nemohlo dostať do výroby, pretože nikto z celej RVHP nemohol vyrobiť lepšie auto, než mali Rusi. V Škode sa mohlo vymyslieť hocičo, neprešlo to cez "výbor"... Info z prvej ruky, otec dlhé roky pracoval na vývoji v AZNP Škoda, že som bol ešte malý a skôr ma zaujímali angličáky a autobus ŠM-11 na baterky, než to, čo robí tato v práci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 6. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2008 jo zrcátka jsou z favorita a hlavice řadící páky taky nejspíš. Buď je to jeden z pozdnějších exemplářů, nebo už měli určité díly vyvinuté na favorita dávno... Některé díly, které zde zmiňuješ byli vytvořeny již před výrobou favoritu. Protože na Favorit byl velmi dlouho vyvíjený podvozek, který pocházel z řady Š 780, byl v prvních prototypech dokončen (včetně karosérie) roku 1980. Původní karosérie byla použita pouze v prototypech Š 781 SV 1 a SV 2. Byla použita z projektu Š 762 P2. Následující karosérie Navrhl jaroslav Kindl. Maketa vozu Š 781 testovaná v anglickém aerodynamickém tunelu a zkušebním ústavu MIRA. Jedny z posledních změn navrhla firma Porsche, která navrhla několik úprav k potlačení hluku a vibrací. Stalo se tak během testování v Weissachu při srovnávacích jízdách s VW Golf a Seat Ibiza, kde dosáhl projekt velmi příznivých výsledků. Poslední prototyp, na kterém byly již použity úpravy od Porsche byl konečným výsledkem projektu a byla proto požádána firma Ital Desing, aby vytvořila karosérii. V té době ale Ital Desin hostil japonskou delegaci a usoudil, že by nebylo pro firmu příhodné vidět je se "patlat" s Čechoslováky. Nabídku hned na to přijala firma Bertone, která sídlila též v Turíně. Bohužel pro ně byl dány rozměry předních světlometů a zadních světlometů (aby správně odváděli teplo vyzařované žárovkami, které by roztavili teplu méně odolný plast). Interiér a zrcátka byla vyrobená nezávisle na designovém studiu a zakomponovaná do prvních prototypů a první skončil v při testovaném nárazu do bariéry. Pokud zde zmiňujete, že některé díly byly na Favorita vyrobeny již dříve, tak máte samozřejmě pravdu, protože se nemuselo investovat do vývoje a výroby forem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 A když jsme u toho Favorita - Forman 1600 75kW: By mě zajímalo, jak to brzdilo z dvouset s těmi bubny vzadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Kdyz si prekonal strach po prekroceni 150kmh tak asi stejne jako OI s 1,6 100PS sice ma vetsi brzdy i bubny, ale to to je tezssi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karllos Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Tuhle bych bral! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 A když jsme u toho Favorita - Forman 1600 75kW:By mě zajímalo, jak to brzdilo z dvouset s těmi bubny vzadu... geogri přestaň vkládat ty fotky na úchylnej obrázekhek a dávej je sem jako přílohu jinak nevidím na bubnu nic špatnýho, buben má větší účinost než kotouč, jen se blbě chladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXX TOMCAT XXX Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Ten Tudor vyzera ako Lancia. No otras. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 A když jsme u toho Favorita - Forman 1600 75kW:By mě zajímalo, jak to brzdilo z dvouset s těmi bubny vzadu... Jo tak nefalšovaná škodovácká šestnáctistovka-to nemá chybu. Jestli dobře vidím, tak čtyřbodové vstřikování...rozdělovač zboku. Je to motor dost podobný 1,6 55Kw. Dlouho jsem zuřil proč ho nedávali do Feldy a později i Octavie. Jenže motorárna byla vybavená na škodovácké OHV a předělat výrobu by asi byl finančně dost náročný manévr, takže převzali už vyvinuté a odzkoušené motory z německa- tedy 1,6 55Kw a pak i 1,6 74Kw. Je ale fakt že s tím AEE je dost podobností, předpokládám, že česká 1,6 má hliníkový blok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 a co tohle ? http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?...528&cat=545 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.