Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

tak jsem jel dnes v 1.2 HTP Fabia clasic jede lip nez moje 1.4 16v 74kw!!!!!!!!!!!!!

Bude to tema rozvodama??Jestli ne tak cim??dik

tak jsem jel dnes v 1.2 HTP Fabia clasic jede lip nez moje 1.4 16v 74kw!!!!!!!!!!!!!

Bude to tema rozvodama??Jestli ne tak cim??dik

Asi tím, že HTP je dělaná na to, aby lépe táhla v nízkých otáčkách.

Ty máš špatné rozvody a podívej se někdy do diagramu kdy tvůj motor dosahuje vrcholu Mk a v jakých otáčkách.

HTP jede lépe než 1,4 16V :smich::smich::smich:

Nevím na jaký diagram jsi se koukal, ale při všech hodnotách má 16V vyšší hodnoty než HTP ;)

Koukni na graf, je stažen ze stránek Diamanta http://www.railweb.sk

post-8-1148809141.jpg

  • 7 měsíců později...

Na MAXIKU se objevila zpravička ve smyslu EMISE ... ihned servis. Nelenil jsem a jel do značkového servisu. Tady nastoupilo mé překvapení. Údajně v pr....li rozvody. Stanovisko technika : okamžitě tu nechte auto je nutno vymněnit rozvodxy včewtně řetězu cena zhruba kolem 10 tis. Kč. Podotýkám autíčko má neajeto 60 tis. km pravidelnou údržbu v mezích možností garanční servis. Dle Vašich zkušeností je to běžné .... Především mně překvapila cena za opravu desítka je skoro i dost ne ?

Ne ,cena ve značkovém servisu je něco okolo 3500Kč i s materiálem.Mění se řetěz,napínák,vodící lišta,dvě podložky,šrouby,které drží víko a hlavní šroub řemenice.Většinou se přitom mění i olejová nápln+filtr a to je cena plus dle druhu oleje.Cena je dle ceníku škoda.

... :o no desítka je každopádně dost....

1. cena je prahnana

2. v 60tkm menit rozvody nieje bezne, proste Ti museli preskocit a to nieje sranda :o

3 je to ojedinele, poznam Fabie HTP co maju vyse 300tkm a rozvody povodne (trosku ich pocut, ale je to este v norme)

Sranda to není,ale naštěstí to stačí jen povyměnovat za tu cenu a frčí se dál.

bych se zeptal velké ŠA, co říkají na tento servis ...

nechápu, jak může řetěz přeskočit... že chrastí jo, ale přeskočit ?

nechápu, jak může řetěz přeskočit... že chrastí jo, ale přeskočit ?

Puvodni HTP 12v melo poddimenzovane napinaky a preskoceni retezu nebyl az tak ridky jev. Uz se to zde resilo, takze hledej.

Novejsi motory by to mely mit snad vyreseno.

Pak nechápu jednání ŠA, když za svůj flink (poddimenzovanmé napínáky) chce při opravě ještě peníze ...

Hádal bych se s nima. První 12V měly napínák, který se rád povoloval a přeskočit šlo na počkání. Stačilo, aby se na stojícím motoru otočilo klikou proti směru otáček a bylo to.

No takže dneska velike diveni ve Skoda servisu. Jednak nejprve snaha ze mne udelat totalního blba s vysvětlením, že cena byla předběžná a že si dávají vždy nějakou rezervu. Když jsem oponoval že cena byla stanovena včera v 15,30. Bylo mne řečeno, že cena je 5.200,- Kč a že autíčko je již z 80procent uděláno. Na muj dotaz že pokud bych se v 8 telefonicky nespojil se servisem a neřekl že jim desítku nedám tak by se nic nedělo následovalo pouze krčení ramen. Hlavně strach kdo to zaplatí jelikož je již 80 procent uděláno. Po mé odpovědi že teoreticky s cenou 5 tis. nemám problém obrovská úleva ze strany pana technika. Pak ještě taková perlička chtěl jsem autíčko vidět když je tedy 80 proc. uděláno a přesto bude auto hotové až ve čtvrtek světe div se oni ho nemohli v servisu najít ::::::??????,. To není sranda to je fakt. Prostě samé lži na autě nebylo do dnešního rána ani hrábnuto a pouze mně pravděpodobně odhadli na blba který 10 snese. Jinak i Tobě obrovský dík za radu a dám určitě vědět jak to celé dopadlo. Nicméně už nikdy do servisu MOBIL Park Most. Zároveň se nedivím, že valná část nechává své miláčky různě opravovat po garážích a neznqačkových dílnách když přístup profíků je takový. Ještě zvažuji přece jen možnost informovat i slavnou SA o jejich značkovém servisu co ty nato už jen z principu

To určitě udělej, v saloonu Autospol Boskovice byl svého času taky hrozně namachrovaný a arogantní technik a po té co jsem s ním řešil reklamaci geometrie při první garančce a posléze vyplnil dotazník, který mi zaslala Škoda auto, kam jsem také uvedl své zkušenosti s tímto technikem jsem při další návštěvě narazil na nového technika a světe div se starý "hodný" dělal ve skladě.

Je to banda... Ale hlavni je, ze ses nedal... ;)

Pánové jsou ,ale i dobré značkové servisy.....Nehažte je do jednoho pytle...

Pánové jsou ,ale i dobré značkové servisy.....Nehažte je do jednoho pytle...

Určitě, také jsem nepsal že servis byl špatný, s ním jsem stále spokojen, vždy jsem mohl být u auta, mechoši jsou taky v pohodě, jen ten technik mě štval a toho vyměnili, takže plná spokojenost :palec2:

mimochodom: nikdy by som nedal autop spod mojho dozoru v ziadnom servise (iba pokial by som fakt musel, a zatial som nemusel).

neverim zatial ziadnemu servisu, hold skusenosti su skusenosti a ja ich mam len a len zle

Fabia 1.2 htp 47kW kdyz tam preskoci retaz o jeden zub, tak se motor da zachranit, neohnou se ti ventily a tak dale a hlasi to zavadu na vagu, spatne spalovani, motor proste nejede tak jak ma i zvuk je dost podivnej.Jakmile retaz preskoci o vice nez jeden zub tak je to v pr..., ventily ohly. V servisu ti daji misto tech lizin co tam byly, protoze puvodni jsou kratky a proto preskakuje ten retez, daji ti tam delsi lyziny, tim padem by to nemelo preskocit. Vzdycky ti to preskoci na vacce bliz u chladicu. U 1.2 htp 40kW to nedela, nejsou s tim takove problemy, nikdy se to nestalo, ze by to preskocilo.

Upraveno od Mikosar

ak mas 100%-tnu istotu ze ma iba poctivych 46tkm, tak nemas moc co riesit, ale ak mas podozrenie ze mohol byt stoceny tacho (90% pripadov z bazarov) , tak si to vymen.. dovody snad pisat nemusim

  • 7 měsíců později...

Zdravím všechny členy fóra,

chci se Vás zeptat,máte někdo zkušenost s přeskočením řetězu vinou napínací kladky?Dnes jsem se dozvěděl údajně přímo od zdroje ze Škodovky,že je to dost rozšířená závada u tohoto motoru.Mám rok výroby 2004,najeto pouze 20500 Km. a dosud bez jediné závady.

mám taky 2004, najeto 44500km a bez jediné závady....doufám že řetěz nepřeskočí

mam treti 1.2 a prvi dve preskocili. vecer sem vypnul a rano uz nenastartoval. mneni se napinaci kladka. tak sem vas nepotesil.

teda nejake vodiace listy na napinacej kladky. prej na puvodni montazi jsou kratky a pri vymnene davaji delsi. mnel sem to zapsany v servisce.

Upraveno od cartmanko

mam treti 1.2 a prvi dve preskocili. vecer sem vypnul a rano uz nenastartoval. mneni se napinaci kladka. tak sem vas nepotesil.

teda nejake vodiace listy na napinacej kladky. prej na puvodni montazi jsou kratky a pri vymnene davaji delsi. mnel sem to zapsany v servisce.

napises sem prosim data vyroby tech co preskocili...dikes

ano preskoci ale o zub ak by preskocil o dva tak je po motore ale podla nemenovaneho technika tu na fore sa to este nestalo, ano preskakovalo to si uz nepamatate ze v CR nechcela policia odtahovat fabie HTP lebo pri tahani sa stavalo ze preskocil retaz.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.