Přejít na obsah

rozvody 1.2 HTP


lada

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Ahojky HaTePečkary, chci se podelit o skusenosti i kdy scasti nejsou moje. O preskoceni ratezu sem se zacal zajimat od doby kdy se to stalo kolegovy na stejnym motoru 1,2/47kw 12V r.v.04/2003 a nevedel co se vlastne stalo, menil kola se zimnych na letni pred barakem cca v 10% kopecku a kdiz sundal auto z heveru a chtel odejit z autem tak mu pri starte jenom zachrastilo opcas neco zabublalo a uz nenastartoval ani po opetovnom skouseni. Tak sem zabrouzdal na tihle stranky a nasel navlas stejnej priklad. Mnel stesti i nestesti ze bydlel 30m od servisaka kteri mu nabydnul servis. 15dni jen delal dijagnostiku a kontroloval vsecko mozny, az kdyz sem mu ten samej problem nasel na nete (tady) tak se mu oprava pohla dal a dopad hurz, mnel ohlou vacku.

Po tihle skusenosti sem hledal vic info a zeptal sem se v takzvanem autorizovanem servisu na to a oni rekli ze se to standardne neservisuje, jen na primu zadost uzivatele ale predbezna cena byla kolem 5000kc. Skusenosti stim pri maj, opcas slisim pri starte sviho takove zachrasteni jako kdyz se tahne retez po plechu, ale zjistil sem to jen kdyz uz ma olej nejto vic nez 10 000km a jen opcas, asi jak se vyspi. Uvazuji ze pri 90 000km si dam vymnenit napinak,retez a listy. Soucasne mam 73 000km. Tolik moje poznatky. Jo olej menim cca kolem 12 000km 5W40.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ze to zachrasti ,to robieva hlavne vtedy,ak odstavis auto a potom ho len preparkujes,

/prejdes par metrov/ a znovu potom ked nastartujes tak to zachrasti.

Ja som pocul tak,ze nie retaz ale akesi hydrostely ventilov ci co. /nie som odbornik na motory :p /

Tazko povedat ale tu plati zrejme "ludova mudrost":

Nieje to vada,ale vlastnost vyrobku. lol

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, budu kupovat Fábku 1.2 (47 kW) rok vyr. 2004, najeto 80 tis. km. Od jákého roku výroby se montovaly dlouhé vodící lišty? Nikde tady na foro nemohu najít jasnou odpověd...

Bych ty lišty nechal peventivně a pro svůj klid i vyměnit, ale zase se mi nechce zbytečně vyhazovat prachy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fábie 1,2 HTP 47 kW r.v. 2003,najeto 35 tis. km (pozn. do minulého roku s tím jezdil tatík), předevčírem jsem normálně zaparkoval do garáže, včera přijdu, startuju a už jsem nenastartovat a to jsem to zkoušel několikrát. Diagnostika motoru bez závad. Jak tady čtu, tak mne potkala klasika u těchto motorů tohoto ročníku, tedy přeskočil mi řetěz. Startér točí, ale nic. Snad se to nepotkalo, nic jiného jsem s tím nedělal, jen startoval, bezúspěšně :-(

Mám několik dotazů:

1. Mohlo se to potkat při startování ?

2. Co všechno musím vyměnit, abych mohl dál jezdit a kolik to bude stát? Četl jsem tu částku kolem 7 tis. Kč (řetěz, kola, lišty, napínák+ práce)?

3. Je výměna těch rozvodů dostatečná, nebo musím opravit, či vyměnit ještě něco? Někdo tady psal o svíčkách ?! Dále olej ?! ,oc jsem tomu nerozumněl z pohledu souvislosti.

Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keby sa to "potkalo" tak by si to aj patricne pocul, ak to toci ale nechyti tak bude asi v pohode len poskocene, o zub,dva? Len mi je cudne ze preco to nechce chytit alebo aspon chytat sem tam, kedze ked to preskoci tak to vacsinou nastartuje, len ten chod je brutalny :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...