Jar_da Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) a Editováno: 19. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nogi Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 vydržte do podzima, HTPka bude mít 200tis km a pak to vyndám a porovnám s novýma dílama Když už si nakousl těch 200. tis km, tak mě zajímá co si za těch 200 tis. km na fabce všechno měnil ..(olej nepočítám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 10. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2008 Ahojky HaTePečkary, chci se podelit o skusenosti i kdy scasti nejsou moje. O preskoceni ratezu sem se zacal zajimat od doby kdy se to stalo kolegovy na stejnym motoru 1,2/47kw 12V r.v.04/2003 a nevedel co se vlastne stalo, menil kola se zimnych na letni pred barakem cca v 10% kopecku a kdiz sundal auto z heveru a chtel odejit z autem tak mu pri starte jenom zachrastilo opcas neco zabublalo a uz nenastartoval ani po opetovnom skouseni. Tak sem zabrouzdal na tihle stranky a nasel navlas stejnej priklad. Mnel stesti i nestesti ze bydlel 30m od servisaka kteri mu nabydnul servis. 15dni jen delal dijagnostiku a kontroloval vsecko mozny, az kdyz sem mu ten samej problem nasel na nete (tady) tak se mu oprava pohla dal a dopad hurz, mnel ohlou vacku. Po tihle skusenosti sem hledal vic info a zeptal sem se v takzvanem autorizovanem servisu na to a oni rekli ze se to standardne neservisuje, jen na primu zadost uzivatele ale predbezna cena byla kolem 5000kc. Skusenosti stim pri maj, opcas slisim pri starte sviho takove zachrasteni jako kdyz se tahne retez po plechu, ale zjistil sem to jen kdyz uz ma olej nejto vic nez 10 000km a jen opcas, asi jak se vyspi. Uvazuji ze pri 90 000km si dam vymnenit napinak,retez a listy. Soucasne mam 73 000km. Tolik moje poznatky. Jo olej menim cca kolem 12 000km 5W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 (editace) to ze to zachrasti ,to robieva hlavne vtedy,ak odstavis auto a potom ho len preparkujes, /prejdes par metrov/ a znovu potom ked nastartujes tak to zachrasti. Ja som pocul tak,ze nie retaz ale akesi hydrostely ventilov ci co. /nie som odbornik na motory / Tazko povedat ale tu plati zrejme "ludova mudrost": Nieje to vada,ale vlastnost vyrobku. Editováno: 15. Říjen 2008, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 (editace) Mna by skvor zaujmalo,ci tym co im menily ten napinak ci im to tiez zachrasti, po preparkovani ako som pisal hore.Keby ktosi napisal by bolo fajn. Editováno: 15. Říjen 2008, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 (editace) T Editováno: 19. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 toto je hydraulický napínák 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 (editace) t Editováno: 19. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 hm pěkné a poučné , v podstatě jsi nás ostatní (pokud můžu za ně mluvit) potěšil . Dá se tedy říci, že rozvody jsou doživotní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 hezký Jardo. Jeden dotaz, já měl MPi po výměně rětězu chvilku takový vydechlý, ale pak se to zase rozjelo jako z praku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 (editace) j Editováno: 19. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 hm pěkné a poučné , v podstatě jsi nás ostatní (pokud můžu za ně mluvit) potěšil . Dá se tedy říci, že rozvody jsou doživotní tak tak, staré díly mám pod nohama v kanclu, jsou k nahlédnutí, udělám detailní foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 u mě to mohlo taky souviset s tím, že se rovnou dělalo i těsnění pod hlavou, ale ví bůh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 tady jsou "opotřebené díly" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 (editace) m Editováno: 19. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 a provoz od kdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 jak od kdy? od 0km do 207.000km od ledna 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 jo myslel jsem to druhé , tak to jsi na tom podobne, já teda o něco méně 03/2005 a stav 145000km , jinak desky a kotouče 1x (ve 120t km), 1xtlumiče zadní, 1xložisko pravé přední a 1xEGR ventil, gumy mám třetí letní, druhé zimní ... taky spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 JAKR tolke kilometre ty asi jazdis pre UPS !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Doe Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 Od ktorého MR sa montovali tie dlhšie lišty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vit.x Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 Ahoj, budu kupovat Fábku 1.2 (47 kW) rok vyr. 2004, najeto 80 tis. km. Od jákého roku výroby se montovaly dlouhé vodící lišty? Nikde tady na foro nemohu najít jasnou odpověd... Bych ty lišty nechal peventivně a pro svůj klid i vyměnit, ale zase se mi nechce zbytečně vyhazovat prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasec Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Fábie 1,2 HTP 47 kW r.v. 2003,najeto 35 tis. km (pozn. do minulého roku s tím jezdil tatík), předevčírem jsem normálně zaparkoval do garáže, včera přijdu, startuju a už jsem nenastartovat a to jsem to zkoušel několikrát. Diagnostika motoru bez závad. Jak tady čtu, tak mne potkala klasika u těchto motorů tohoto ročníku, tedy přeskočil mi řetěz. Startér točí, ale nic. Snad se to nepotkalo, nic jiného jsem s tím nedělal, jen startoval, bezúspěšně :-( Mám několik dotazů: 1. Mohlo se to potkat při startování ? 2. Co všechno musím vyměnit, abych mohl dál jezdit a kolik to bude stát? Četl jsem tu částku kolem 7 tis. Kč (řetěz, kola, lišty, napínák+ práce)? 3. Je výměna těch rozvodů dostatečná, nebo musím opravit, či vyměnit ještě něco? Někdo tady psal o svíčkách ?! Dále olej ?! ,oc jsem tomu nerozumněl z pohledu souvislosti. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Keby sa to "potkalo" tak by si to aj patricne pocul, ak to toci ale nechyti tak bude asi v pohode len poskocene, o zub,dva? Len mi je cudne ze preco to nechce chytit alebo aspon chytat sem tam, kedze ked to preskoci tak to vacsinou nastartuje, len ten chod je brutalny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasec Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Startér točí, chvilkama to vypadá, že by to mohlo naskočit, ale vůbec nenaskočí. Co těsnění pod hlavou ?!? Mohlo odejít?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasec Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 Help Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.