Publikováno Duben 6Dub 6 Dobrý den, ahoj, chci se zeptat, budu zanedlouho majitelem výše uvedeného nového vozu z továrny. Chci autu dávat jen to nejlepší, udělat si z něj leštěnku, a předejít tak likvidaci automobilu a případně mít podmínky k vynikajícímu prodejnímu stavu, kdyby to bylo potřeba nebo měl tu touhu jednou, ale spíš počítám s tím, že mi auto 20 let zůstane, nejsem milionář. Koupil jsem VIF do benzinu, tankovat budu N95 a dalším otazníkem pro mě je aditivum do motorového oleje - Metabond Spirit. Jezdím 5x v týdnu do práce kolem komína (5km tam, 5km dom), o víkendem to chci aspoň 2x do měsíce více protáhnout, ale hlavně nejdříve motor dobře zajet, uvádí se kolem 2500km (?). Vzhledem k náročnosti svého provozu, městského, chci autu dávat to nejlepší, co je v mých možnostech, doporučili byste Metabond Spirit jako krok správným směrem, do nového motoru v kombinaci s VIFem? Děkuji za reakce, Petr.
Duben 6Dub 6 Ja by som menil olej po roku alebo 15k km. Tomu viac prospeje ako pridať k aditivovanym olejom ešte aditivum.
Duben 6Dub 6 Pokud si plánuješ vůz nechat 20 let a jezdíš 5 km někam a následně zase zpět, tak už volba motoru nebyla moc dobrá. Bylo by lepší MPI si to moc nejede, ale nehrozí tam ředění oleje benzínem.
Duben 6Dub 6 Autor K tématu aditiv. Vzhledem k vetšine studenym startum a jejich prevaze, me napadlo toto aditivum od zacatku jako spravna volba, ale jelikoz tomu nerozumim a vim, ze si beru sportovnejsi a dynamicky motor, predpokladam, ze neudelam krok vedle s aditivem. V horsim pripade to nebude mit efekt, v lepsim to pomuze. Pletu se? Mate zkusenosti s timto? Pripadne, muze to necemu v motorove soustave uskodit ci poskodit?
Duben 6Dub 6 Zajíždění motoru je věc, která byla relevantní někdy před 40ti lety u Š120. Dnes nic takového již neexistuje. Přesnost výroby je natolik velká, že není co zajíždět. Upraveno Duben 6Dub 6 od mike_k
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.