Martin Ninaj Vloženo 12. Dubna Sdílet Vloženo 12. Dubna (editace) Caute, dal som prezuvat gumy, a naznacili mi, ze disky ze su uz nic moc, ze by to chcelo nove. Tak som pozeral po novych diskoch aj tu, a videl som, ze Marek-P89 ma tam nove disky ale tie vyvazovacie zavazia tam ma tiez.. Som si myslel, ze ked ich tam mam zo 10, tak ze to je uz moc, ze max byva jedno dve.. Disky mam kadejako osuchane od obrubnikov, uz som take kupil, ale auto ide krasne, nic nevibruje, stopu drzi pri akejkolvek rychlosti. Tak som z toho zmateny, ze ci to mam nejak riesit a dat disky opravit a pouzivat ich napr. so zimnymi gumami, popripade vobec, alebo mam naozaj kupit nove disky? Da sa nejak zistit, ze ci su disky vyslovene zle? Ako, chodim v kuse na chatu po otrasnej ceste s milion dierami, ale to snad by nemalo mat vplyv, nechodim tadial viac nez 20km/h. Popripade ci dat disky opravit, videl som, ze aj take firmy su tu vsade.. Editováno: 12. Dubna, autor: Martin Ninaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIgráček Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna A v jakém slova smyslu nejsou tvé disky nic moc? Jinak disk se nevyvažuje, vyvažuje se kolo, tedy disk s nasazenou pneumatikou jako celek a počet závaží tedy nemusí souviset se stavem disku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna přesně tak, už na novém kole může být spousta závaží, vzpomínám se, když jsme poprve prezouvali Citigo, jak jsem zíral, kolik tam je na malém 16" kole z výroby závaží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Ninaj Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna No prave to som nepochopil, ze co konkretne ten mechanik myslel, ze ci tam naozaj s nimi nieco je, alebo len sa snazil aby som si kupil u nich nove disky Neviem ako sa daju poznat pokazene disky, moje su len osuchane, naburane nejak na obrubnik alebo co niesu.. Ale ak su tie zavazia ok, tak to nebudem riesit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna (editace) Za mě jsou disky taky v pohodě, jen těch zaváží je tam fakt hodně, to je snad víc než na svařovaných plechových co mám dvacet let. Ale uvědomil jsem si rozdíl ve velikosti a tak nelze se zde dotazovanými koly, jenž jsou podstatně větší, srovnávat. Tedy jen pro zajímavost zimní 185/60 R14: 10, 5, 20 a 20. Editováno: 13. Dubna, autor: psurn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIgráček Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Pak je ještě otázka, kolik kol je takto dovažovanejch, jestli všechny nebo jenom jedno, dvě. Ono zase to, že disk vypadá dobře, neznamená, že nemůže bejt kopnutej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Tak to vyskusaj nechat skontrolovat v inom pneu servise 🤷 mne sa tiez na prvy pohlad nezadlo, ze mam disk krivy. Ale neriesil som to, nechal vyrovnat a ide sa dalej. Zato 1 zimny elektron som ohol tak, ze to bolo viditelne na prvy pohlad. Po vyrovnani a vyvazeni to zatial funguje dobre. Pocet a hmotnost zavazia som nepocital Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Ninaj Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna (editace) No, asi to neham skontrolovat v servise, kde opravuju disky.. Toto mal Marek-p68 zase na novych diskoch. Ja si tiez pamatam na plechacoch 1-2 olovene zavazia, ale toto by sa asi nedavalo na standardne hlinikove disky Editováno: 13. Dubna, autor: Martin Ninaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Jenomže olověný závažíčka ( teď už zakázaný ) byli těžší. Takže tady máš lajnu a je tam třeba 25 gramů a tam si měl jedno a mělo 50. Pokud je jich tam moc, tak se mohl sejít šev disku a šev pneumatiky. Na pneu je vyznačený nejtěžší místo stejně jako u disku. A pokud je mechoš flakač tak dá 2 nejtěžší místa k sobě a naproti kilo závaží. Místo aby si s tím pohrál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna A jak se dá radiální, nebo stranová házivost prosím dovážit závažím?? Nijak. Takže bych nechal sundat pneumatiky a nechal na vyvažovačce s pomocí hodinek nechat zkontrolovat šišatost a stranovou házivost. U kola z lehké slinity je rovnání sázka do loterie, 50% na netu říká, že to nejde, druhých 50% o tom točí i videa. To je tam to jediné, co v penuservisu mohli mínit tím, že "kolo je opotřebené", nebo chtěli kšeft od vyplašeného neznalce. Množství závaží mě naprosto nepřekvapuje, 5g z olova bylo menších, než ty železené, tím míň z nízkého profilu a nalepovací. Za další je třeba počítat i s TPMS modulem, je-li jím vozidlo vybaveno. Taky jsem četl zkazky o tom, jak se dá kolo vyvážit bez závaží pootáčením po kole.... no když na to někdo má ty hodiny času, asi proč ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Nechápu,proč chce sundávat pneumatiky a kontrolovat něco hodinkami.Hodit na vyvažovačku a každý okem pozná,jestli hází nebo né. Rovnat disky normálně a v klidu jsou,děláme to běžně.Olověné závaží ještě běžně existuje.Slovo opotřebené disky jsem v životě neslyšel.Bože to jsou někdy nesmysly co na sítích jsou napsány Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna V 12. 4. 2025 na 9:54, Martin Ninaj napsal: nic nevibruje, stopu drzi pri akejkolvek rychlosti. Rozšířit tak co, prosim ta, chces riesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.