Likkyss Vloženo včera v 14:28 Sdílet Vloženo včera v 14:28 Ahoj, už nějaký čas přemýšlím nad upgradem brzdového systému. Problém je, že mam 16 palcová kola, takže dopředu se mi vejde maximálně 312 mm kotouč, který tam mám. Vzadu mám 282 mm plný nevětraný kotouč, tzn. že by se tam větší vešel. Našel jsem, že se na Supa dělal 310 mm vetraný dozadu, který byl používaný s motorem 3,6 - těžší auto, vyšší výkon, je jasný, že všechny brzdy byly větší... Nyní jsem ale našel, že i u motoru 2.0 TDI 103 kW CFFB ve verzi 4×4 snad mohla být kombinace 312 mm vpředu a tento větraný 310 mm vzadu. Prosím o informace: Byla prodávána kombinace 312 mm vpředu + 310 mm vzadu? Vzhledem ke změně velikosti kotouče se předpokládám změní brzdný účinek, je potřeba zadat změnu rozměrů do ABS/ESP/EBD jednotek? Předpokládám že vzhledem k tomu, že tato brzdová kombinace byla (pokud byla prodávána pouze u 4×4, tak "mapa" ESP bude počítat s další zátěží vzadu - haldex? Vejdou se třmeny na 310 mm kotouč vzadu do 16 palcových kol? Zkoušel někdo tady upgradovat brzdy? Šel by do toho znovu? Vyplatilo se to? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo včera v 15:10 Sdílet Vloženo včera v 15:10 310 vzadu nikdy dizel nemal , jedine 3,2 3,6 , upgrade na 312 a 310 je pekna hovadina ,bud daj dopredu 312 a zadok nechaj tak alebo to urob cele ala 3,6 , zalezi kolko do toho chces dat penazi pripadne ak je to dvojkolka ako vzadu vyriesis plechove stity ... mam 340/310 na OII a ze by to bol taky velky rozdiel oproti 312/272 nemozem povedat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.