Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

už nějaký čas přemýšlím nad upgradem brzdového systému. Problém je, že mam 16 palcová kola, takže dopředu se mi vejde maximálně 312 mm kotouč, který tam mám. Vzadu mám 282 mm plný nevětraný kotouč, tzn. že by se tam větší vešel. Našel jsem, že se na Supa dělal 310 mm vetraný dozadu, který byl používaný s motorem 3,6 - těžší auto, vyšší výkon, je jasný, že všechny brzdy byly větší... Nyní jsem ale našel, že i u motoru 2.0 TDI 103 kW CFFB ve verzi 4×4 snad mohla být kombinace 312 mm vpředu a tento větraný 310 mm vzadu.

Prosím o informace:

  1. Byla prodávána kombinace 312 mm vpředu + 310 mm vzadu?
  2. Vzhledem ke změně velikosti kotouče se předpokládám změní brzdný účinek, je potřeba zadat změnu rozměrů do ABS/ESP/EBD jednotek? Předpokládám že vzhledem k tomu, že tato brzdová kombinace byla (pokud byla prodávána pouze u 4×4, tak "mapa" ESP bude počítat s další zátěží vzadu - haldex?
  3. Vejdou se třmeny na 310 mm kotouč vzadu do 16 palcových kol?
  4. Zkoušel někdo tady upgradovat brzdy? Šel by do toho znovu? Vyplatilo se to?

 

Díky.

310 vzadu nikdy dizel nemal , jedine 3,2 3,6  , upgrade na 312 a 310 je pekna hovadina ,bud daj dopredu 312 a zadok nechaj tak alebo to urob cele ala 3,6 , zalezi kolko do toho chces dat penazi  pripadne ak je to dvojkolka ako vzadu vyriesis plechove stity ... 

 

mam 340/310 na OII a ze by to bol taky velky rozdiel oproti 312/272 nemozem povedat 

  • Autor

Díky za odpověď. Předpokládám, že se nějak moc nezvětší brzdná síla, ale zvýší "tepelná zátěžovost" brzd. Proto nad tím uvažuju... 282 mm co tam mám nyní se větraný nedělá a dát tam ve stejném rozměru větraný kotouč znamená homologační proces, jelikož na tom ten kotouč z výroby nebyl, proto mě napadlo tohle jako nejjednoduší varianta...

  • 3 týdny později...

@Likkyss Jestli ti to dodatečně pomůže, tak nějaká moudra z DP.

 

01.png

02.png

03.png

04.png

05.png

06.png

  • Autor

Díky moc, dle tohoto mám k mojí velikosti předního kotouče vzadu největší kotouč, který je ofiko schválen výrobcem. Takže možné řešení je doopravdy jen kompletní upgrade na brzdy pro 3,6 motor...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.