Srpen 19Srp 19 Autor @Dlbvml2 Umela inteligenci pise : Motor s označením DFYA (e-TEC) je mild-hybridní verze motoru 1.5 TSI, která spadá do kategorie motorů a platforem EVO 1. Není to přímo EVO 2, ale využívá prvky a technologie z EVO 1. A ja dodavam: Jestli to je pravda, buh vi, Snad by to meli vedet dealeri Skodovky 🙂
před 15 hodiny15 hod Ještě jsem narazil na jednu věc a to jsou vibrace při 2-válcovém režimu. Všechny recenze zmiňují, jak je systém ACT+ už vychytaný a jak není během jízdy pozorovatelný. Já teda samotný přechod do 2-válcového režimu taky nepoznám a povětšinou je chod v tomto režimu opravdu bez jakýchkoliv známek vibrací apod. ALE, při určitých otáčkách a zátahu motoru (povětšinou kolem 1800ot/min a velice mírném lechtání plynu) často slyším z motorového prostoru takový nepříjemný vibrující zvuk jako by něco drnčelo. Je to opravdu jen zvukový projev, vibrace jako takové necítím. Projevuje se to výhradně ve 2-válcovém režimu, ale neznamená to, že by se to objevovalo pokaždé – spíš jen v určitých kombinacích otáček, zatížení a práce s plynem. Máte podobné postřehy? Jde mi o to, jestli to mám řešit se servisem.
před 14 hodiny14 hod Mám ve Scale motor DXDB, momentálně najeto 34tkm, po 10tkm se to začalo rozjíždět pořádně, hlavně že začátku nepodtáčet aby si motor nezvykl, spotřeba 5.0-5.5, vibrace žádné, mám manuál, při běžné jízdě se snažím nejít pod 1700ot.
před 1 hodina1 hod @Kroun1 áno, mám podobnú skúsenosť. Okrem toho "iného" zvukového prejavu to nieje nijak cítiť, že ide v 2val režime.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.