Sdíčák Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Díky za odpověd ješte se zeptám může vetší intercooler zvednout trochu výkon ? jako že se to bude víc chladit ? a ty když to máš na tech 101kw nečoudí ti to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 měl jsem to a 101kw, teď tam mám trochu víc při těch 101kw si to ani moc nezakouřilo, minimální rozdíl oproti serii FMIC ti výkon nezvedne, ale turbo bude lépe dochlazováno - lepší pro jeho životnost, navíc když je auto v plném zatížení, tak výkon klesá právě vlivem špatného chlazení turbodmychadla....s FMIC to prostě nevadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sdíčák Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 jj děkuji ti za odpověd hele ješte poslední otázka Fabia rs má stejnej cooler jako normal fabia nebo vetší ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Fabia RS má pouze jiný (vtší průměr) vstup a výstup hadic...jinak je IC stejné- prtavé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bildasek09 Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 Zdravím všechny rád bych se dočetl nějaké reference nebo zkušenosti na firmu TDI Fun rád bych čipnut fabii II 1.9Tdi 77kw .tak mě zajímají případné zkušenosti s tímto chipem.Díky předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 TDI Fun - jezdím na chipu už přes třičtvrtě roku a naprostá spokojenost, jak jednání, tak způsob provedené práce... vše OK, krásně naladěno, pokud budu někdy chtít zase chipovat tak se opět obrátím na TDI Fun a to mám cestu přes 200km.. tady nějaké info u mě v tématu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 10. Březen 2011 Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 měl jsem to a 101kw, teď tam mám trochu víc při těch 101kw si to ani moc nezakouřilo, minimální rozdíl oproti serii FMIC ti výkon nezvedne, ale turbo bude lépe dochlazováno - lepší pro jeho životnost, navíc když je auto v plném zatížení, tak výkon klesá právě vlivem špatného chlazení turbodmychadla....s FMIC to prostě nevadne Tak to co jsi tady napsal,je teda naprostá hovadina,promiň.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bildasek09 Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 a co je hovadin ze nema cestu 200km?nebo ze ten chip neni tak dobry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devmixil Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 jukebox : a jak to teda je ? kdyz vyvracis kibiho prispevek ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 Tak to co jsi tady napsal,je teda naprostá hovadina,promiň.. co je hovadina,to že jsem napsal že FMIC nezvedne výkon? inetrcooler je mezichladič stlačeného - ohřátého vzduchu z turba, ketrý putuje zpět do sání motoru, tedy větu, kterou jsem napsal laicky (vím že neochlazuje přímo turbo) jsem nemyslel doslova...pointa byla taková, že instalací FMIC se nezískají koně navíc (určitě né na origo konfiguraci), ale při plné zátěži má vzduch vstupující do sání řádově mnohem nižší teplotu a tím motor nevadne...navíc je rozhodně lepší životnost turba...zas takovou hoovadinu jsem snad nenapsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Díky za odpověd ješte se zeptám může vetší intercooler zvednout trochu výkon ? Ano. Tím, že ochladí stlačený vzduch, dovolí ho nasát do válců víc. Na objem sice stejně, ale na váhu víc a protože podstatný je váhový poměr vzduch/palivo (parametr lambda), můžeš použít víc paliva. Elektronika k tomu nadávkuje víc paliva a máš vyšší výkon. Stlačený vzduch za kompresorem turbodmychadla má tak 150 st.C. Za mezichladičem tak 65 st.C. Pokud přidáš další mezichladič, nebo použiješ výkonnější a dostaneš se ještě o 20 st.C níž, dá to odhadem dalších 20 koní výkonu aniž bys musel zasáhnout do dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 Tonda-B no podla mna tak ako pisal kibi FMIC kone nepridas ... a potom na co by boli upravy RJ kazdy by dal intercooler ja neviem ... trepnem so scanie tam je si myslim dost velky Intercooler a tym padom by to kazdemu zdvihlo o 50 HP vykon tak kaslat na Chip a len nahadzovat do aut Intercoolere ... ale to je len moj nazor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 chlapy můžu se zeptat. mám fabia 1.9 tdi rs. chiplou na 121 kw + KN filtry... myslíte si, že navýším výkon ještě nějak znatelně třeba přidáním IC od forge, nebo Trysek od DP S1043 + power pipe kit ? děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 přidáním velkého IC tzv. FMIC hlavně dost ulevíš turbu a celkově motoru, protože nachipovaná FRS je dobrej gril pro turbo...koně ti to už moc nepřidá, limitující faktor je hlavně turbo = pokud chceš koně navíc, řekni kolik jich cca chceš a kolik do toho cchceš dát peněz....tvoje trysky stačí na +- 210+PS, po výměně turba za alespoň Garret 1749VB, instalací FMIC a novém přechipování se dostaneš na maximum trysek.....a nejspíš i spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 spojku mám novou.. Luk nějakou sportovní.. trysky teda měnit nebudu.. a peníze zatim nějak neřeším, já to myslel jako teoreticky, abych na to mohl začít pomalu šetřit, tak abych věděl jak moc +- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 (editace) Ahoj, já tak nějak teoreticky přemýšlím .. Mám tedy 1,4 TDI 59 kW 3 válec .. a chtěl bych tam dát kit sání od KW.. http://www.sportovni-filtry.cz/kn-kit-sani-57i-570612-p-10853.html Píšou, že filtr vydrží 100 tkm, čistit by se měl po 40 tkm, předpokládám, že mi doporučíte, abych ho čistil po 15 tkm, stejně jako měním olej a palivový filtr, že? A potom jsem našel blow off ventyl na diesel, ale ten jen kvůli zvuku .. na nic víc stejně nemá smysl Co to udělá s mým motorem? Je potřeba pak měnit na ŘJ vstřiky, aby to dávalo víc nafty, radši bych byl, aby to mělo lepší tah, ale neměnila se spotřeba, je to vůbec možné? Dík za odpověď. Editováno: 21. Květen 2012, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 mc2uba: chlape na KN a BOW pro TDi se vyprdni, nech udělat chip....měň olej a vzducháč po 10tkm a jezdi...z toho 3 válce nemůžeš čekat závoďáka, ale s chipem na cca 100PS to jede svižně a spotřeba bude +- stejná při lepší dynamice osobně sportovní vzduchové filtry - konusy beru jen u již větších úprav...jinak je to dle mne spíš negativum (hrubší zvuk, sviní se váha vzduchu, utracený peníze) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 kibi: to je mi jasné, že z toho závoďáka neudělám, spíš se mi jen líbí ten zvuk toho motoru, že to pak není obyč nafťák, kterých potkáš tisíc za den. chtěl bych to auto zvukově nějak odlišit. Je mi jasné, že dát 4800 kč za KN kit a přidat si tak s bídou 5 kW je opravdu nesmysl a chip má mnohem větší smysl za stejnou cenu, ale zvuk se tím nezmění. BW se mi taky líbí jen kvůli zvuku, bohužel jsou tyhle srandičky dost drahý na to, že to skoro nic neumí. A proč všichni říkají, že ty filtry zasírají váhu vzduchu? Logicky by snad měli propouštět více vzduchu a méně nečistot, ne? Přece mi neříkej, že ty věci nemají smysl a tomu motoru jen ubližují a nebo se dávají jen na větší úpravy? Dyť ten filtr funguje stejně u auta, které má 80 koní, tak stejně u auta co má 200 koní, ne? Jenom tam žene více vzduchu a zasírá váhu vzduchu? Tak proč ho tam vůbec dávat? A tvůj názor na chip TDI při 107 tkm? Prej by se to už dávat nemělo.. Btw. doporučíš nějakou dobrou a kvalitní firmu v Praze a okolí? Na dobré jsem narazil jen TDIFun apod., které jsou někde na druhé straně republiky Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 na zvuk ohledně TDi máš SZ, jinak k sportovnímu vzduchovému filtru: princip chápeš správně, ale podstatný je také to, že tyto bavlněné filtry se po určité době, nájezdu km čistí a impregnujou...impregnujou se "olejem", kdy mikrokapičky se dostávají na samotnou váhu vzduchu a vzniklej mastnej film samotnou váhu zasere a kurví ji....u aut s menšími úpravami je dle mne sportovní filtr o ničem, přínos vs vynaložený náklady nula k nule....auta s většímy úpravamy už ani váhu vzduchu nemají (v SW odstraněna), takže nějaký poškození nehrozí jinak když už sportovní filtr, tak "drátěný", řádně odstíněný a s pořádným přívodem vzduchu, ale to jsi finančně v jiný sféře CHIP: na najetých km to nestojí, záleží na kondičce motoru.....já mám lehce přez 200tkm a ani tak bych se chipování (kdybych motor upravenej neměl) nebál jinak jsem to tu dával asi 10x, ale zopakuji: Praha: http://race.dieselpower.cz/ http://www.chipforum.cz/portal.php u obou se určitě nespálíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perry15 Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Zdravím mám jen malej dotaz, nevíte někdo jak jsou s filtrováním ty molitanový filtry ? myslím tohohle tipu http://www.highperformanceparts.cz/sportovni-filtr-raid-maxflow-7075808590mm.2163 páč ty turba přece jen jsou kvuli tomu turbu trochu citlivější na tu čistotu vzduchu tak aby to nepropouštělo moc velký čístice, díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 (editace) Zdar hoši, mám na vás pár dotazů. Mám rotačku 81kw a zajímá mě, jestli by stačily vstřiky sprint 764 a turbo z Fabky RS na nějakých 160 koní...? A jaký je průměr vstupu na mezichladiči na FRS? Budu potřebovat redukci? A ještě něco, jaký je rozdíl mezi turbem z passata 96kw a octavií 96kw? díky Editováno: 11. Srpen 2012, autor: Kroulu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mastik Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 (editace) perry15: Turbo neni nejako citlive na cistotu vzduchu, orig. (kvalitny) filter mu uplne staci, teda ak myslis, ze mu ten molitan predlzi nejakym sposobom zivotnost, tak to neni pravda. Kvalita filtra ma predovsetkym vliv na vahu vzduchu (neberiem v uvahu "dychanie" motora). Kroulu: Inak, preco chces davat medzichladic z RS-ky? Ja niesom v tomto profik, no mam za to, ze tie chladice su rozmerovo rovnake, rozdiel je len v priemere vstupu a vystupu... Editováno: 9. Září 2012, autor: mastik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Zdarec, můžu se zeptat, jestli tohle turbo můžu dát do fabia RS bez nějakých zásahů, jako jestli tam sedí velikostně http://www.turbosport.cz/741-nove-turbodmychadlo-garrett-721021-seat-ibiza-19-tdi.html.. A druhá otázka, jestli kdybych měnil Intercooler, tak jestli stačí vyměnit jen chladič samotný a nechat ty rozvody/svody, nebo se to musí měnit jako sada celý. Děkuji předem za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Turbo pásne a když vyměníš intercooler tak budeš muset vedení přizpůsobit tomu novýmu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Tak paráda a to turbo potřebuje asi i nějakou tu softwarovou úpravu co? .. teď se mi tu asi všichni tlemí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.