Jiri92 Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Chtělo by to, pojede to i bez ni ale pak to tak trochu postrádá smysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mastik Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 (editace) Take "lahke" optimalizovanie, vsetko seriove, teda okrem prevodovky. A hlavne bez dymu. Editováno: 20. Září 2012, autor: mastik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 (editace) perry15: Turbo neni nejako citlive na cistotu vzduchu, orig. (kvalitny) filter mu uplne staci, teda ak myslis, ze mu ten molitan predlzi nejakym sposobom zivotnost, tak to neni pravda. Kvalita filtra ma predovsetkym vliv na vahu vzduchu (neberiem v uvahu "dychanie" motora). Kroulu: Inak, preco chces davat medzichladic z RS-ky? Ja niesom v tomto profik, no mam za to, ze tie chladice su rozmerovo rovnake, rozdiel je len v priemere vstupu a vystupu... Ne nechci dávat IC z FRS, ale asi má jinej IC, protože má jinej průměr hadic ne? Když tam dám turbo z FRS, tak bude mít na výstupu jinej průměr než má moje 81kw, tudíž budu potřebovat nějakou redukci k mýmu IC... nebo se pletu? Editováno: 26. Říjen 2012, autor: Kroulu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Fabia RS má jiný intercooler, překvapivě je menší, respektivě užší než IC obyč 1.9TDi PD Fabie a vstup-výstup je většího průměru + upevnění na bajonety.... Kroulu: osobně bych si zrovna turbo z FRS nevybral , ale když už ho tam dáš, bude ti stačit redukce na výstup z turba (cca 400,-Kč) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kroulu Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Tak co by se tam mohlo dát? Tohle je dobrý, že se tam nemusí nic měnit a sežene se do 5.000 kč. Kolik by se z toho dalo vytánout koní, kdybych tam dal tohle turbo + vstřiky sprint 764? A jakej je rozdíl v turbech ve FRS a třeba passatu 96kw, záleží na typu motoru nebo sou stejný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Ahojte, také jsem potunil.. F1- combi, motor ASZ, VB turbo, FMIC, chip a odbrždění by Dragpower.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Únor 2013 Sdílet Vloženo 3. Únor 2013 pekny ale ten kroutak je dost vysoko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 5. Únor 2013 Sdílet Vloženo 5. Únor 2013 Jj, vím.. Je to další věc, kterou zkusit nějak řešit.. Líbilo by se mi kdyby to ve 2000ot mělo aspoň 300Nm. Hlavně s tou dlouhou převodovkou, jej skoro nevyužiju. 5ka při 2000ot 100km/h, 6ka při 2000ot 120km/h a při 3000ot 180km/h. Max jsem ještě nezkoušel, ono se to při tom počasí jaké panuje ani nedá.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 Chlapi nemate nekdo zmerene realne zrychleni fabie PD 74 kw po chipu? pouze seriovka nachipovana na tech zhruba 100kw. cetl sem,ze okolo 10,5 s ja mam kombika.mel sme chiple 1,9 JTD coz melo stejnou vahu jako ta fabie, a zrychleni bylo 9,2-9,5 podle pouzitych gum coz me naprosto vyhovovalo,ale tech seriovych 11,7 u fabky je uz dost pomale tak to chci nejak poresit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 hele ta 1.9 po chipu musi bejt sviznejsi ja mam chiplou 1.4 tdi a na zimakach mam zmerenejch 10.3 a myslim ze by se dalo i lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 OndikTDI: to se nemúžeš zeptat jednou a musíš se ptát všude? Už ti někdo radil, ať si napřed dáš své auto do pořádku a pak se máš zajímat o chipování. http://forum.skodahome.cz/topic/108691-co-takle-dat-sichip/page-4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 (editace) co nemam v poradku? ze ke ze to je dotukany? podvozek ,brzdy i motor jsou OK jinak bych teresil chip. i u minuleho auta sem vse generalkoval pred chipem. jinak k tomu zrychleni neverim,ze 1,4 ma takovy. to by byl skok o vic jak 3 vteriny a to bys dokazal mozna tak s vetsim turbem. 1,9tka ma 11,5 myslim serie cisty chip na rizumnou hodnotu ho nezmensi o vic jak 1,5 vteriny realne vterinu Editováno: 2. Duben 2013, autor: žralok Necituj předchozí příspěvek ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 neni to skok o vic jak 3 vteriny ale o 2,7. 1.4 ma v serii rovnejch 13 s ale zmerili sme na serii i 12,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 tohle mi nenamluvis budu se hadat klidne! I kdybys mel nejilnejsi verzi 59 kw,tak seriovka ma zrychleni 14 sekund 55kw ma 14,2 a 51kw ani raci nemluve. takze hodne blbe meris. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 to nevim kde ty cisla beres v navodu od auta mam z 0 na 100 13 sekund Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Ondík: 74kw po chipu mívá kolem 130-150 PS, z 0 na 100 km/h dá kolem 9 sekund... 1.4 Tdi třebas zde: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 ja vychazim z tohodle tomu verim http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/skoda/fabia/1.9%20TDI%20PD%20-%2074kW u byvalyho nachipovanyho auta sem pri vetsim pridani na nafte dostal zrychleni o 1,2 sekundy dolu. to odpovida udajum tohodle upravce. 9 sekund bych veril mozna pri tech 110 kw,ale to by asi musela byt kratka fabie bez vybavy a v hodne dobrem stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 nevěř všemu co se kde píše hlavně je to dost individuální...zrovna naše ATD mají celkem často víc koníků už v serii a po chipu i dost přez 140 PS, když jsem měl ještě jen chip, tak jsem 0-100 dal lehce nad 9s (kombajn, výbava elegance)...jinak mrkni na yutubko, máš to tam hezky i s časem, kolem 9s je běžnej jev PS: bylo tu dost rozebíraný ATDčko ve Fabce, jen po chipu odbržděno 112kw... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 ja zmerim pres video moji kraksnu:D uvidime,ale ja to nerad tocim,protoze to je fakt podchlazeny jak krava. nechci at se zrouti hlava. ja s tim chipem asi pockam musim si byt jisty,ze ten motor je OK zatim se neda ani odhadnout kolik to ma najeto km. kamos me vecra vyjel databazi z nemecka vypsal vse co se menilo. posledni prohlidka pri bourcce byla pred rokem stav 161 tis. ted ma 180,ale vcera mi rkeli borci,ze bezny jev je ztaceni km pred navstevou servisu:D takze neresit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 hlavně si vypni ASR, ať to má vypovídající hodnotu jinak na to jdeš s rozumem... dej si motor do kupy a teprve potom chip, aby jsi nevyhodil peníze za cestu a chipování na zmar....mrkni na vstřiky, nastavení rozvodů, udělej si log, aby jsi +- viděl jak je na tom váha a turbo a jestli to má dost najeto, pouvažuj o přeobložení lamely na spojce (jednohmota na ATD vydrží opravdu dost, ale pokud je lamela chycená a po chipu krouťák naloženej odspoda, může tě to nemile překvapit)...taky není od věci udělat odvětrání do podběhu - lamelky, aby se lépe odváděl horký vzduch od IC....a hlavně si dej do kupy ten termostat - čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jh-pop Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 (editace) Zdravím pánové , Tak musím také přinést nějaké malé zkušenosti s mou Fabkou 1,9 TDi 74 kw . První věc , co mě překvapila byl výkon před chipem cca 68 kw . Je pravda, že auto má víc jak 10 let, i když najeto jen najeto 120 tkm. Po chipu 88,1 kw 305,63 Nm . Pak se vyměnila váha vzduchu a je tam 91.7kw 317,54 Nm . Z důvodu koroze původního výfuku , jsem teď provedl výměnu za orig. RS - a úprava plastového podběhu ( odvětrání IC ) auto jede lehčeji . Teď ještě zaslepit EGR podle Kibiho ( byl sice čištěn, ale .... ) no a pak začít přemýšlet , kde se ztratily koně . Přikládám video zrychlení z letiště Editováno: 8. Duben 2013, autor: jh-pop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 kamos mi vytahl ze skodovky kolik to melo najeto minulej rok kdyz to bylo tezce bourany. km pred prevozem do cr ztoceny nebyly,ale pred bourackou a navstevou autorizaku asi jo. prej to tak tam delaji,ze ztoci pred prohlidkama.,ale soused rikal,ze veri,ze to ma 180 tis.turbo se zda byt dobre,ale vule sem nezkousel. davka paliva na volnobeh je pri teplem motiru 0,5 l coz byva. zkousel sem golf,ktery ukazoval 1,2 a ten sem nevzal ani s velkou slevou. napiste mi nekdo davky jednotlivych valcu co jsou v norme. jedne vstrik mozna bude chyceny,protoze studeny start je takovy podivny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Ahojte, fabču jsem bohužel neměl možnost porovnat časy zrychlení po chipu a před (natož pak po dalších úpravách), ale pocitově to bylo znát mooc. Teď mám jako primární auto pašíka a toho jsem změřil. Pokaždé dvě měření na rovině, na 5ku, ze 100km/h cihla, a čas do 120,140,160 km/h. Natočil jsem si to na tel. a pak to z videa stopoval a vyšly mi časy. A vypadá to takto: Před chipem- 5,5 sec, 13 sec, 22,5 sec Po chipu- 3 sec, 7,5 sec, 17,5 sec Takže za mě spokojenost.. Ps: Jinak si myslím, že pro porovnání změny výkonu bude tento typ měření daleko přínosnější než z 0 na 100... Samozřejmě na stejném voze, ze stejně dlouhou převodovkou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Takové měření je k hovnu, protože to nikdo nezměří stejně. Nikdo nezmáčkne stopky naprosto stejně. Jinak koukám, že máš taky chip bez brzdy před a po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 po kompletnim ohledani vozu a zkouzky parametru serioveho softu sme si to enchal lehce nachipovat vuci spojce. ta prej uz bude za druhou polovinou zivota. menit se mi fakt nechce,protoze s praci to vychazi asi na 11 tis. merit zrychleni ani asi nebudu je mi to celkem fuk jede to slusne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.