Březen 15, 201411 r Ja stym pocitam ze vykon nemusi byt presne tolko co chcem Ale aj keby som dostal 190-195ps budem stastny a kebyze bez dymu,co najmenej tak bomba Brzdy dam z OI rs a vybavene Mam si teda vyrobit to sanie sam?z vysavaca dam... Prakticky je jedno z coho len to zvacsit ,teda tan prietoj nech je co najvacsi
Březen 15, 201411 r Jestli nechceš dávat majlant za origo, tak tady máš návod na pěknou, zdařilou náhradu http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=113075
Březen 15, 201411 r Dik za typ,super nahrada,len to vyrobit a nasadit Akurat,nebude problem s nasavanim?konkretne z vodou? Ta origo hadica ma prepad na vodu,co dorabana nema,nenasaje mi to sajrajt do sania?hlavne tu vodu...
Březen 30, 201411 r Tak mi puknul malej hybrid :-(To jsem viděl poprvé..Motor naštěstí ok, sací vrtule všude ve vedení vzduchu, docela jsem si dal než jsem to vyčistil. Zítra si jedu k Andrému pro set s GT1756VK, tak to snad vydrží :-)
Březen 31, 201411 r Nechápu proč všichni řešíte kolik koní budete mít, když je nevyužijete. Vlastně se vám jedná o brutální spodek na ježdění pro spotřebu.
Březen 31, 201411 r Osobně až naplním prasátko, půjdu cestou VA turba, a chipem na nějakých 100-110kw, víc opravdu ne, na to svižnější předjetí mě to bude stačit, mám kombíka a tak proč honit koně
Březen 31, 201411 r Tak co se mne týče, na klidnou rodinnou jízdu mám Passata. S fabií jezdím do práce 70km tam a 70 zpět, z toho 80% dálnice v DE, takže se rád svezu. To, že nejezdím za 4l na 100 mne netrápí, je to dar za pocit z jízdy. Průměrnou reálnou spotřebu mám 6,5 a nestydím se za ní.. Jo a pod 2tis ot se motor podívá možná tak ve městě a nebo když občas řídí žena (která jen tak mimochodem jezdí s fabčou raději než s passatem protože se nebojí s tím výkonem předjíždět ;-) ) Toliko za mne, ale jasně, že je to vše individuální a každý má pocit radosti z něčeho jiného.. Roman..
Březen 31, 201411 r Libore to je jasny urcite je to lepsi cesta a pak pridat muzes vzdycky dyz bude kvalitni zaklad
Duben 15, 201411 r chtěl bych se zeptat - ted me ceka repas turba-zacalo byt slyset, tak to nechci pokouset..no a nejspis když uz bude "novy" tak jsem dost nalomenej ze bych skocil do FMIC kitu od HPP(http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325).. ale zajima me, jestli ma smysl zaslepovat EGR(mam motor ASZ a uz jsem to koupil s nejakym chipem, na který jsem si zvykl, tak to nechci davat pryc)-mají tam totiž kit pro zaslepeni EGR a pak bez..navic nechci pak resit to, ze budu muset nekoho speciálního hledat aby mi smazal pripadnou kontrolku atd.Auto ma ted najeto necelých 240tkm a jezdim s tim da se rict normalne, ale cca 40tkm za rok, takze spis nez vykon resim zivotnost(proto i ten FMIC, abych turbo nemusel delat za 2 roky znova)..takze vzit se zaslepenim nebo bez? Upraveno Duben 16, 201411 r od Q-Ball
Duben 15, 201411 r Tak pokud budeš dělat jiný turbo ve smyslu většího, bude potřeba upravit mapu tudíž bych ho vyřadil, resp. nechal ho tam a jen softem nechal dát pryč, pokud bdeš dávat stejný turbo a nepůjdeš na úpravu mapy tak bych ho nechal, protože jak ho zaslepíš tak ti bude svítit kontrolka
Duben 15, 201411 r jakej mas modelovej rok podle toho pozname jestli kontrolka bude svititpokud odstranis egr tak prijdes o chcipaci klapku a motor bude zhasinat s vetsim zaklepanim taky bez egr se auto dele ohrivazase to ma vyhodu nebude se ti zasirat sani od sazi je to na tobe ma to svy pro a protiosobne egr odstraneny nemam jen je softwarove vyrazeny z funkce aby mi zustala chcipaci klapka
Duben 15, 201411 r mam RS 11/2004 motor ASZ...turbo chci vrátit puvodni zpatky...no a chtěl bych nechat i ten chip co tam je-jsem na to uz zvyklej:)Ted se spis přikláním k tomu ten EGR nechat a když to bude rozdelany tak vyčistit sani a po nejaky době znova...Jen teda doufam, ze tahle sada tam pujde plug´n´play, aby na me kamarad co to bude delat nebyl pak nastvanej:)http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit.32324
Duben 15, 201411 r Tenhle kit by tam měl jít bez větších úprav, akorát je tam hodně spojů, takže se to bude muset dělat pečlivě, aby neutikal tlak. Potom bych ale stejně jel na doladění na brzdu. Přece jen je to větší prostor, který musí turbo natlacit, tak aby se zbytečně nenamahalo. No a když už bys jel na úpravu, tak bych dal plechovou zaslepku mezi trubku ze svodu a EGR. Chybu ti smaže každej lepší úpravce
Duben 16, 201411 r Tomu jsem se chtěl prave vyhnout-nechavat to prechipovat myslel jsem si ze necham dat jen zpatky turbo+ten FMIC aby to vydrželo dyl nez 100tkm, mapu nechat tu co tam je a to bude cely:)
Duben 16, 201411 r Pokud auto nebudeš honit a bude to rozumný vedení l FMIC, tak by to něco mohlo vydržet. Když ale honit auto nebudeš, tak FMIC ztrácí smysl. Kolik máš najeto a kolikate je tam turbo, případně kolik máš koní/Nm a od koho? Každopádně bych začal zaslepenim EGR tou zaslepkou. Chcipaci klapka zůstane v činnosti a spaliny půjdou jen do výfuku Vymazání chyby stojí kolem 2tyček, ale to bych rovnou udělal chip a vymazání chyby máš v ceně. Koukni na profituning.cz, motorpower.cz, dragpower.cz, tdifun.cz. Všichni jsou solidní upravci a ceny mají v pohodě. Záleží jen na kraji a osobních preferencích, koho si vyberes
Duben 16, 201411 r Tak ono tím že se udělá FMIC tak tam bude celkově jinej tlak, ne o hodně ale bude ne? A když mapa počítá s něčím co se pak zvětší tak to bude dělat bordel, nebo se pletu?
Duben 16, 201411 r Spíš si myslím, že problém bude v rychlosti naplnění toho prostoru vedení a intercooleru. S tím právě,podle mě, bude mít turbo problém, bude pomalejší náběh, jednotka nebude vědět co se děje, turbo se bude přetáčet. Když by byl malej rozdíl v objemech origo vedení a FMIC, tak si myslím, že by se na to dalo jezdit, ale osobně bych s tím nejezdil. Ostatně, když si udělám fmic a chci to naladit, tak s tím taky musím někam dojet. Když se jede s rozumem, tak to taky jede.
Duben 16, 201411 r 8No tak jsem to myslel, že tam bude větší prostor, ono přece jen ty IC u Fabii jsou dosti nešťastné, schované :/No myslím že pokud dáš FMIC, záslepku a "nový" turbo, nechal bych to přeladit a změřit, budeš vědět přesný hodnoty a třeba ti to pojede ještě o kousek líp, popřípadě to bude mít lepší náběh
Duben 16, 201411 r FMIC se mi zalibil tenhle: http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-hpp-skoda-fabia-mk1-rs-130ps-57mm-full-kit-s-nahradou-egr.32325 ta zaslepka EGR je ta o které jste tu mluvili ze zustane ta chcipaci klapka..?Auto ma najeto cca 240tkm, chip tam byl uz když jsem to kupoval a puvod nejasnej-chtěl jsem to dat hned do serie, ale pak jsem si na to zvykl a bal jsem se, ze mi to prijde liny:) V historii je vymena turba ve skodovce na cca 110tkm...ja mam auto od 160tkm - a ted me ceka ten repas turba(serie KKK) na tech 240tkm. Cetl jsem nekde tady, ze nekdo daval FMIC i na uplne seriovy RS se sériovou mapou prave kvůli turbu aby se to lip chladilo a jezdilo to normalne - tak jsem si myslel, ze bych to udelal stejne jen s rozdílem ze tam uz chip byl, dam jen FMIC a pojedu bez zaslepovani EGRu nebo nového chipovani...pokud je moje představa realna a autu bych tim FMIC pomohl, tak by se mi to libilo asi nejvic:) Do "vetsich" uprav se mi moc poustet nechce - TDiFun by me s repasovanym turbem poslal zrovna do haje:) no když uz novy tak by se vyplatilo spis VBcko..k tomu ten FMIC a odladeni na brzde..zni to hezky, ale me by opravdu stacilo, kdyby to jelo stejne jen vic vydrželo nez doted:) Upraveno Duben 16, 201411 r od Q-Ball
Duben 16, 201411 r Jak moc jde chipnout 74kW pd se zachováním bezpečnosti i se snížením spotřeby? Je těch 96kW optimální? Btw, a zkracuje se při chipu interval výměny oleje? díky
Duben 16, 201411 r na snizeni spotreby zapomen to je jen reklamatyhle motory se normalne kolem tech 100 kw chipujouzkratit interval muzes urcite tim nic nezkazis
Duben 16, 201411 r Tak spotřeba by možná byla i nižší, je tam jiný rozsah otáček atd ale když máš 100 kw tak nebudeš jezdit 90 že, tudíž pak spotřeba je buď sTejná nebo lehce vyšší
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.