Publikováno Červenec 22Čvc 22 Zdravim. Chcem sa spýtat. Mam problem pri prudkom pridani(ak chcem niekoho predbehnut). Ze mi vyhodi zhruba pri 2000 ot/min poruchu travel assist a start stop system. Dnes som bol v autorizaku a spravili aktualizaciu softweru a vymenili baterku za original + nakodovanie. Cestou zo servisu uz som nepostrehol tento problem ale nasli kovove sponky na palivovom filtri a podla vyhadrenia servisu moze byt problem s nejakym vysokotlakovym cerpadlom. Preto sa chcem spytat ci uz niekto mal nejaky podobny problem.predpokladana oprava zo strany servisu mi povedali ze cca 5000€ je to realne?. Za odpoved a rady Vam vopred dakujem. Auticko ma najazdenych 148000km. Pred dvoma mesiacmi meneny olej, vsetky filtre a rozvody a mechanik vtedy sponky v palive nevidel ziadne. Dakujem. Škoda Octavia 2.0tdi 110kw rok 2020. Upraveno Červenec 22Čvc 22 od Pawouk Upraven název tématu
Červenec 23Čvc 23 Lesklý prášek na dně nádobky s palivovým filtrem, je tady u těch aut normální… je to snad u každého CR
Červenec 25Čvc 25 Autor Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop?
před 4 hodiny4 hod Přátelé okřídleného šípu,pro: Boris1801. To je zajímavé téma. Tak pokud našli piliny v palivovém filtru, tak vstřikovače to schytaly jako první. Já jsem proti tromu podniknul preventivně kroky, aby zadírajícíse vysokotlaké čerpadlo, nedodávalo naftu s pilinami do railu. Praxe, mé know how potvrdí, zda jsem postupoval správně, či nikoliv.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.