Přejít na obsah

Chladic deravy


Soprano_Tony

Doporučené příspěvky

Cauko, vcera som schadzal z cesty cez snehovy zavej, taky nizsi a len nieco luplo a za par sekund kontrolka chladenia, vsetko vytieklo, tecie to niekde z polky chladica, hadice su v poriadku, co nalejem to vytecie, da sa to nejak zrobit bez vymeny chladica?

Pokud máš jistotu, že je to z chladiče a unik chladicí kapaliny je masivní tak nepřemýšlej

a upaluj pro nový chladič než zničíš motor. To bys teprve potom platil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cauko, vcera som schadzal z cesty cez snehovy zavej, taky nizsi a len nieco luplo a za par sekund kontrolka chladenia, vsetko vytieklo, tecie to niekde z polky chladica, hadice su v poriadku, co nalejem to vytecie, da sa to nejak zrobit bez vymeny chladica?

Kup novej chladic, originalni na 1.4MPI te bude stat okolo 3 500Kc - 4 000Kc, nevim ale kolik na Slovensku, neoriginal chladic, coz bys urcite usetril stoji okolo 1 000Kc, je zbytecne si kupovat original, kdyz ti to udela stejnou sluzbu, ale je to tvoje vec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u takhle nového auta koupit nový.

Tomu nerozumiem ved je to r. v. 00. Ono sa ťažko priznava,že mame už stare šunky. -_-

šestileté auto je poměrně nové ...a pokud s tím bude chtít jezdit ještě pár let (jakože asi bude), tak doporučuju koupit nový.

Co se ti na tom nelíbí ? Nebo ho chceš zalepovat (opravovat) co rok, a stejně nevědět, kdy se ti rozbije ? Jestli ti to za ten čas stojí, tak prosím ... Mě ne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím nad čím tady medituješ. Dnes to nějak opravíš. za týden s tím třeba pojede tvoje ženská, vyteče jí to a máš motor natvrdo. Nebo tě to vypeče zrovna, když to budeš nejmíň potřebovat. . Máš to opravdu celkem mladé auto a potřebuješ mít přece nějakou provozní spolehlivost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potrebujem to, aby to vydrzalo do vianoc, potom ide auto do inych ruk a ten nech si s tym robi co chce, ja presedlavam na inu znacku.

inak pozeral som nato, je to v mieste kde je uchyt na srubu, ktorou sa ten chladic prichyti na karoseriu. zistil som ze to opravuje niekto tu pri Presove a chladic sa da kupit aj na vrakovisku, urcite by som nesiel do noveho, nic proti Fabii, ale za tie styri roky som do nej uz dost vrazil, novy si nezasluzi. -_-:palec2: ale vdaka za typy, auticko tyzden postoji a v sobotu sa pustam do toho.

inak este raz thanx za info :palec2:-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes sa to neopravuje tak ,že sa nažhavy stara letovačka a zaleje sa to cinom.So stareho vam spravia novy ani ho nespoznate! :)

Jasně, pokud dají dvouroční záruku - proč ne :)

Jinak by bylo nemilé, kdyby ten opravený chladič rupnul (většinou rupne v tu nejhorší chvíli) a člověk se pak diví. Když budeš mít záruku, tak pak ho nemusíš(nesmíš) tomu, kdo to spravoval, omlátit o hlavu... (což bych asi udělal, protože jinak ti nic nezbývá)

Mě to fakt za zkroucenou hlavu a přidřené písty nestojí.

Ale dělejte si co chcete.. jsou to vaše auta a vaše peníze.

Soprano_Tony: do Vánoc je ještě daleko (skoro rok)... dá se to zflikovat všelijak. V různé kvalitě za různou cenu - a taky to bude různě držet.

Jinak je nemilé, že jsi do auta narval hodně peněz, ale ten chladič jde na tvůj vrub (jestli ostatní "nehody" byly podobného rázu, tak bych, být tebou, zase na kvalitu škodovek tolik nenadával). A jestli opravuješ auto stylem.. za rok půjde pryč, tak je jedno, jak to opravím - tak pak už tuplem ne !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes sa to neopravuje tak ,že sa nažhavy stara letovačka a zaleje sa to cinom.So stareho vam spravia novy ani ho nespoznate! :)

Asi těžko, ten chladič je z hliníku, dělaný za studena technologii sofico (nevím jak se to píše). Hliníkové lamely, hliníkové trubky, gumové těsnění a plastové víka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vcera som ho vymontoval a presne odtrhlo ten umely zavit co sa nim chladic prisrubuje k prednemu celu, je to tam aj prasknute, ktory debil vymyslel umele casti chladica, mali by ho zavesit za vajcia do prievanu. no nic pouzity chladic som nasiel v KE za 2500 tak uvidim, ak sa to nebude dat opravit tak ho vymenim. inak vymontovat chladic je v celku pohoda, dve hodinky prace, ale da sa to zmaknut aj skor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zkusenost myho taty (pred 3 lety) - zacal mu tect u Fabky chladic, tzn. vymena bez jakychkoliv spekulaci. Shanel, shanel, original mu nabidli primo ve skoda servisu za vice nez 4000,- a v jinem ksefte mu nabidl chlapek repliku za 2200,-, ovsem s tim, ze ty chladice dela jedina firma(tusim svycarska nebo spanelska, nevim presne). Tak to risknul a koupil ho... U vymeny nadaval stejnym zpusobem jako soprano tony na ty plasty, ze to muselo vymejslet prase (nic ve zlem panove konstrukteri). Dodneska OK.

Poznamka na zaver - chladic byl na chlup stejnej jako ten origo, i na nem byla stejna znacka - "vyrobeno pro koncern VW"... :rock:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

umělé spoje jsou proto, aby to bylo levnější... dneska máte v autě vysokovýkonné motory, klimatizaci, spousty kabelů a elektrickejch ptákovin a cena je stále stejná.

kovový by byl zase o něco dražší .. třeba o 1,50.. máš těch spojů na autě 10, roční produkci 550.000 ks.. to už dělá docela slušné peníze, nemyslíš ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...