monitor Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 (editace) Už roky mám stejný "problém" ... Z ničeho nic mi začla svítit kontrolka airbagu. V servise nic nenašli, tak to jednoduše vymazali a chvilku to vydrželo. Pak se to objevilo znova. Tak znova kontrola, zase nic a pak výmaz. A po pár týdnech to bylo zpět. Shodli jsme se servisákem, že mám nějakou zradu v elektrice, protože po výmazu začne kontrolka svítit vždy, když dochází k výrazným změnám vlhkosti a teplot - v létě to třeba vydrží 3 měsíce OK, na podzim a v zimě třeba jen 3 dny a pak svítí znova, vůbec to není závislé na počtu startů ... Mam pocit, ze me potkalo to same. Octavia MR2002. Kontrolka se pred tydnem rozsvitila s chybou airbagu ridice (odpor roznetky airbagu prilis vysoky), vymazal jsem to a bylo to tam za chvili znovu, tak jsem to vymazal po treti a chtel jet do servisu. Asi se to leklo a cely tyden se to nerozsvitilo. Az dnes se to opet rozsvitilo se stejnou chybou(mimochodem, kdyz zacala bourka a prudce se ochladilo). Vymazal jsem to, nastartoval a nesviti to, obavam se ovsem, ze ne moc dlouho. Taky by me zajimalo, jestli by ten airbag vyletel pri havarce, pokud to hlasi tuto chybu s odporem? Nemate s tim nekdo zkusenoust, preci jenom i zrada v elektrice se musi dat odstranit. Editováno: 1. Červen 2008, autor: monitor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 No ked to spravilo pri prudkej zmene teploty, tak to vyzera na problem kontaktov. Precisti si konektory na kabelazi k airbagu, pripadne znova napruz kontakty, asi slabo drzia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carmain Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Ahoj.Já sem dal za kroužek 199 kč,- na aukru(je z roku 2000,ale plně fukční)..určo v servisu bude mnohem dražší(tuším něco kolem 2000,-)..no a v servisu mi to namontili za 400,- http://aukro.cz/item373774413_krouzek_pod_...t_vw_group.html je to tohleto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monitor Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Ano to je ten krouzek. Ja bych potreboval poradit od nekoho, kdo to delal, jak sundat ten vnitrek volantu s airbagem. Ze zadu jsou dve diry, ale nevim , jak velky sroubovak tam stricit a za co vepredu tahat nebo kam tlacit, abych neco neurval, je to sama guma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carmain Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 Ano to je ten krouzek.Ja bych potreboval poradit od nekoho, kdo to delal, jak sundat ten vnitrek volantu s airbagem. Ze zadu jsou dve diry, ale nevim , jak velky sroubovak tam stricit a za co vepredu tahat nebo kam tlacit, abych neco neurval, je to sama guma. někde to tady bylo celej návod,nebo na OC,prej nic moc tezkýho ale při neopatrné manipulaci dostaneš pěknej direkt do nosu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monitor Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 někde to tady bylo celej návod,nebo na OC,prej nic moc tezkýho ale při neopatrné manipulaci dostaneš pěknej direkt do nosu Uz jsem to nasel, dik. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...3&hl=airbag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 Ahoj, Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle. 1J0909603 A AIRBAG VW3 Kodovaní 00065 Zjištěná chyba 00589 032 Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131 Hodnota odporu prilis velka. V servisu za to chtej 20 000tis za opravu. Nemohla by to bejt nejaka blbost kontakt a ne hned menit celej bag? MOtorizace Š Octavia I 1,6/55kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 at je to co je to půjde to udělat určitě levněji ud je to kroužek pod volantem nebo špatnej kontakt na bagu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 (editace) at je to co je to půjde to udělat určitě levnějiud je to kroužek pod volantem nebo špatnej kontakt na bagu rikaly ze je chybna rozbuska u bagu muzu okopcit vypis z VAGU jestli pomuze Editováno: 8. Červen 2008, autor: Seben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 podle mě by se nějakýmu servisákovy hodil tvůj airbag je možné že to bude i rozbuška airbagu ale ještě jsem se s tím nesetkal, na 99% je to bud kroužek pod volantem a nebo špatnej kontakt v konektrou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 podle mě by se nějakýmu servisákovy hodil tvůj airbagje možné že to bude i rozbuška airbagu ale ještě jsem se s tím nesetkal, na 99% je to bud kroužek pod volantem a nebo špatnej kontakt v konektrou Kdyby to byl krouzek pod volanten to by VAG nenasel? Aha.. ted me zajima konektor kde je musi se nejak rozmontovat palubka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 tečky jsou kontakty v konektorech VAG změří odpor komplet vedení - takže nikdo nemůže určit jestli je přechodový odpor konektorech, kroužku ve volantu nebo v roznětce, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 oka pujdu po kroužku nasel jsem na aukru tyhle 3. ale jakej koupit ? link na krouzky http://www.aukro.cz/search.php?string=krouzek+pod+volant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 odkaz mi nejede jsou dva typy na O I - obyč a pak na auta s ESP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 si mam vybrat jakej rekni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 já bych nejdřív zkontroloval kontakty pak bych j prostříkl kontaktolem nebo něčím podobným pak bych řešil kroužek jestli máš auto s ESP kup na ESP pokud nemáš ESP lup obyč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 jednou jsem řešil bagy do nekonečna, čistil konektory, měnil kroužek pod volantem, měnil airbag a vždy se zase kontrolka rozsvítila po pár kilometrech. Nakonec jsem našel po rozdělání konektorů uvolněný drátek v pinu v konektoru z auta do kruhu pod volantem. Kdyby mi to někdo vykládal, nikdy bych tomu nevěřil. Drýtek jak je zacvaklý v pinu, byl normálně volný a hýbal se v něm. Procínováno a od té doby je klid. Takže bezhlavě měnit kroužek pod volantem nemusí být ta správná volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monitor Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 jednou jsem řešil bagy do nekonečna, čistil konektory, měnil kroužek pod volantem, měnil airbag a vždy se zase kontrolka rozsvítila po pár kilometrech. Nakonec jsem našel po rozdělání konektorů uvolněný drátek v pinu v konektoru z auta do kruhu pod volantem. Kdyby mi to někdo vykládal, nikdy bych tomu nevěřil. Drýtek jak je zacvaklý v pinu, byl normálně volný a hýbal se v něm. Procínováno a od té doby je klid. Takže bezhlavě měnit kroužek pod volantem nemusí být ta správná volba. Musim potvrdit tva slova. Ja jsem nakonec airbag z volantu nesundaval, ale lze se ke konektoru, ktery je ve volantu dostat, odtahnutim gumy na horni casti a vidis dovnitr, sice je malo mista na manipulaci, ale zahybal jsem draty, rozpojil konektor ve volantu a zase spojil. A musim zatukat, nesviti mi to uz asi 14 dni. Doufam, ze jsem to nezakrikl. Jinak pred tim jsem jeste rozpojil konektor u nohou ridice k hlavni jednotce a rozpojil konektor pod volantem, to ovsem nezabralo a kontrolka svitila porad. Me to ukazovalo velky odpor u ridice, takze jsem rozpojoval kabely, ktere vedou k ridici, komu to hlasi spolujezdce musi jit cestou k spolujezdci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Monter Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Ahoj, prave dnes som menil všetky sedačky na svojej octe a po naštartovaní mi zostala svietiť kontrolka airbagu. Predpokladám, že na odstránenie závady bude potrebný VAG, nenašiel by sa niekto z Praglu, kto mi pomôže odstrániť závadu? Skontroloval som zacvaknutie svorkovníc, vyzeralo to okay. Pred montážou sedačiek som odpojil baterku (-pól). Je to OII, 1.6MPi, Rv. 2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Šubert Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Prosím o radu,nedávno mě začala zlobit kontrolka airbagu,mám Octavii 1,9 TDi,81 KW,r.v 2000.Při nastartování již nezhasne,několikrát jsme tu závadu vynulovali,ale po několika dalších dnech to opět naskočí.Závada má tuto hlášku:Roznětka airbagu,strana řidiče(N95) 00588,Hodnota odporu příliš nízká-Sporadicky.3310 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Co přerušený kabely? Kdybys měl OII tak to je konektor pod sedačkou. U OI to může bejt něco podobnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Šubert Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 (editace) Myslím,kdyby byl přerušný kabel,tak to bude svítit trvale.Ono to po vynulování je tnapř. týden v poho a pak to udělá třeba 3 x za týden.V létě s tím nebyl problém,nemůže mít vliv třeba mráz a vlhkost?To je moje doměnka Editováno: 13. Březen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Přerušenej bejt nemusí. Může bejt jen blbej kontakt nebo porušená izolace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Musíš jít ve VAGu do měřených hodnot a laborovat s tím Pravděpodobně bude jen někde přechový odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 (editace) Raz som to mal. Rozobral som volant a prestrekol kontakty jak tam tal isto aj na RJ dole na zaciatku stredoveho tunela. Odvtedy pokoj. Editováno: 2. Květen 2013, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.