Martin z HK Vloženo 14. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2005 Abych to vysvětlil... Nsvítila mi pravá mlhovka... zkoumal jsem kde je studenák... Tak jsem nechal motor běžet a rozvícený mlhovky abych ho našel... no a někde tam naproti altíku u chladičovky je konektor na ty mlhovky... tak s nim hejbu a naklonim se abych viděl mlhovku... a drrrrr au! Kde mas v tom prednim narazniku mlhovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIKO Vloženo 16. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2005 Mam octu 2000 1,9Tdi 66kW zatim OK Měnil jsem jen přerušovač blinkrů : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 18. Prosinec 2005 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2005 No normálně kde ty mlhovky mají být... ale prostě když jsem se v motorovim prostoru hrabal s těma konektorama tak jsem se chtěl mrknout jestli náhodou něco... a bylo to no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikano1 Vloženo 19. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2005 Otazka jak casto menit prevodovkový olej a kdyz jo tak co by ste mi doporucili... da se tim neco zlepsit... chci kvalitu???... Existuji nejaky jakoze sposrtovni oleje...atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin z HK Vloženo 21. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2005 Ahoj vsichni, mam dotaz. V pondeli velmi casne rano jsem si uzil skvelou cestu do Olomouce. Snih, slana brecka a 3 prdele kamionu, nepustil jsem ruku ze steracu a packy odstrikovacu. No, v druhepolovine cesty jsem si vsiml, ze pri ostriku celniho skla mi na tu chlili, kdy bezi to cerpadylko, pohasnou svetla. Jako potkavacky. Jeste jsem to nezkousel s dalkovejma a na odstrik zadniho skla, ale zda se mi to jako divnej problem. Kdyz jsem se ptal tady v Olmiku ve Skodovackym servisu, tak na me vejrali jako na blba a ze je prece jasny, ze se to po omyti rozsviti vic, kdyz mi to strikne spinavy svetla. Nemohli pochopit, ze mi to dela kdyz omyju jen celni sklo kratkym stiskem ostriku. No, nevite nekdo, kde je zakopan pes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 23. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2005 Ale ostrik na svetla ti jde hned, ne? Aspon me to tak na Favu slo a Felda to ma udelany stejne, ne? Melo to relatko, kdyz jsem svitil a ostrikl, na cca 2 vteriny sepnul ostrik svetel. Kdyz to na svetlo strikalo vodu, taky bylo videt, jakoby to min svitilo, ale to je snad jasny, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin z HK Vloženo 24. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2005 Jsem zjistil, ze vlastne mirne pohasne i palubka a vsechno, tak to asi bude odberem tech cerpadel. Jinak ta svetla se ostriknou myslim az pri delsim stisku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 4. leden 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2006 Bude to poklesem palubního napětí... Odběrem těch čerpadýlek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Pavel Vloženo 9. leden 2006 Sdílet Vloženo 9. leden 2006 ahojte, na felcce po 60 tis. měněna řídící jednotka škrtící klapky - problémy byly vždy po servisním zásahu ve značkovém servisu, po jednom zásahu už to klapka nerozchodila výměna za 8 tis. pak dlouho nic. loni měnili rozvody po 120 tis. km a hned po výměně začaly zase lítat otáčky atd. z počátku jen lehce, pak se to zhoršovalo, po každém servisním zásahu horší ať při volnoběhu chcípe a nejde bez plynu nastartovat. prý odešla jednotak oni za nic nemůžou a teď co dál? problémy se vždy objevily po servisním zásahu - pravidelná prohlídka, výměna rozvodů a před tím nic, co teď udělat? už jich mám plné zuby, buď vyměnili tu jednotku za vadnou a dělají že nic nebo jsou to lemplové a nějak to posrali, jenže jak jim něco dokázat??? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin z HK Vloženo 9. leden 2006 Sdílet Vloženo 9. leden 2006 Proto se autorizovanemu servisu obloukem vyhybam Neni nad sikovneho mechanika, soukromnika, nejlip nejakeho znameho. Skoda, ze takovym sikovnym klukum neprichazi zrovna vhod auta s pocitaci a diagnostikou. Tu proste nemuze mit kazdy... Ale na Felde jeste udelaji vsechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Vloženo 13. leden 2006 Sdílet Vloženo 13. leden 2006 Souhlas s Martin z HK, drobnosti si dělám sám, věci do kterých se mi nechce dám známému, který dělá auta po večerech. Mám feldu 1,3MPi, 3/98, má 147 tkm, koupil jsem ji od známého dealera s 108 tkm. Když tak čtu příspěvky, tak se mi to auto zatím ani moc nesralo - krom spotřebáků (výfuk, kotouče, desky) jsem měnil, ci si tak vzpomínám, vnější manžety kloubů, zadní prasátka-jedno teklo, svisláky, termostat, spínač teploty. Teď se mi ale ozval hnací kloub, byl trochu volnější a dnes mi to párkrát hezky zatřáslo volantem. Zadní dveře jsem spravil silikonem(mám bílou), seřizování světel také nefunguje - uvidím co na to v STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin z HK Vloženo 16. leden 2006 Sdílet Vloženo 16. leden 2006 Dle zkusenosti zalezi na tom, kam s tim na STK pojedes. Vis co, me to taky nefunguje, stavim si to pred jizdou tela plastovejma sroubama nad reflektory pod haubnou(uz mam trochu cit jak to sklapet). Jsem tim vic prospesnejsi v provozu nez troubove, ktery jedou plny a na serizovaci kolecko v kokpitu ani nesahnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 16. leden 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2006 Také nejezdím k autorizovanému... Jiank co čidlo otáček... prohmatej konektor... teče do něj voda a dost to habruje... Má to podobné příznaky... Zásah servisu může být jen náhoda nebo ti vždy vymažou závady z paměti... ta chyba se tam znovu objeví a jednotka se hodí do nouzového režimu be kterém to habrovat nemusí... když už ta jednotka s poruchou nějakého systému či čidla počítá... projeví se to třeba zvýšenou spotřebou a tak... aspon teda u novějších škodovek... abych tady zase neplodil bludy ale jistá teorie to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host joseph Vloženo 22. leden 2006 Sdílet Vloženo 22. leden 2006 Prva Felda este 1,3 po 134 000 km odisiel starter,rok 1998. Druha Felda 1,6 praskol radiator kurenia pri 140 000 km,auto slo do odpisu kedze nasledne praskla aj hlava ,pretoze bolo treba dolievat vodu pocas jazdy do chladica,auto bolo sluzobne a odjazdene,rok 2000. Tretia bola zasa 1,6 v plnej vybave,tam po pol roku vyfucala klima a cca pri 141000 km odisla riadiaca jednotka,auto slo potom do odpisu,rok 2001. Štvrtá a posledná bola v roku 2001 Lxi s vybavou Glxi,teda taky hybrid s plnou vybavou a klimou ,plus stresne okno.Toto auto jazdilo bez jedinej poruchy az do odpisu v roku 2003 pri 140 000 km.Všetko boli verzie kombi. potom prišli Fabie a aj mnohe problemy,Felda bola zlate a velmi vydarene auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 26. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2006 To se Vám nic neporouchalo přes zimu??? Já jsem myslim ještě těsně před prodejem něco měnil ale ted nevim co... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Felďan II Vloženo 27. Duben 2006 Sdílet Vloženo 27. Duben 2006 Chtelo by to z toho typka vyrazit nejaky fotky a postupy a cenu za komlet tuhle ridici soustavu z Fabie, to asi bude mailant, staci, kolik chtej za hydronesmysl.... Chlapci, jelikož jsem sem zabloudil a čtu si to, tak zkuste mrknou a projít forum na www.feliciaklub.cz, tak jsou i návody a diskuze na předělání toho paskvilu na klopení světel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boban Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 No, ja mel prez zimu takovej zvlastni problem. Neco mi klepalo v predni naprave. Byla to vzdycky dost nahoda, kdy se to ozve. Nekdy treba nekolik dni nic, jindy zase nekolikrat za den. Bylo to takovy klepnuti, jako kdyz narazi kov na kov. Nekdy to bylo tak silny, ze mi to rozdrncelo volant. Nejcasteji se to ozivalo pri prujezdu krizovatkou... ...rozjezd - otoceni volantu - rovnani volantu a pak rana... ...nebo pri prejezdu nerovnosti na silnici - nejakej houpak. Koukal jsem pod auto, nic jsem nenasel. Tak jsem to nechal zkouknout v servisu. Zkusili vymenit silenblok na motoru, ze prej uz je vymackanej a motor se tam kolibe. Po par dnech se to ozvalo zase. Nemel jsem cas tam s tim jet hned znova. Po dvou tejdnech se udelalo teplo a klepani se uz neozvalo... Tak ted asi budu muset pockat zase do zimy jestli to zacne zase zlobit. Jinak s nastupem jara mi pro zmenu zacal vynechavat motor v otackach kolem 1900 (jizda mestem na 4) - tenhle problem jsem mel uz na podzim, ale v zime to pestalo. To auto ma asi takove sezonni poruchy... ach jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 11. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Tak jsem se dneska konečně pustil do takové zvláštní závady co mám s hudbou... sem tam praská z repráků a když vypnu radio tak nic... nebo bouchne woofer při říznutí zatáčky... nevim čim to bylo ale myslim že kostrou... ukostřil jsem si to jinak a už to nedělá ale je fakt že jsem každou svorku v autě od hudby prorezl a hodně z nich jsem měl rozebranejch a tak ale typuji tu kostru... je to mrcha... no a normálně to divný praskání slyšim i při vypnutým rádiu... ono asi bouchaj šnurky od plata v kufru do plastů jak to vysí dolů z něho... ale myslim že to není to co jsem slyšel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Mám feldu 1,3MPi 4/97 od 123000km, ted mám 250000km Měnil jsem: spínač světel na zpátečku pak mi v autě hořelo - některej z předchozích majitelů tam nechal živý odisolovaný kabely od handsfree - přechodovej odpor neodpálil pojistku, ale kabely-oprava 15000,- odešla páčka směrovek, teď mám každou jinou výfuk, tlumiče, kotouče, spojka - od 130 do 160 postupně, kotouče a spojka spíš preventivně ve 180 ložisko levýho zadního kola ve 200 praskl levý vnější hnací kloub - pro jistotu jsem později vyměnil celé hnací hřídele, nerad bych to opakoval výměna svislech čepů - už měli malou vůli termostat letos opět výfuk měním popraskaný silentbloky relé na alternátoru úplně poslední jsem dával nový tlumiče Všechno beru jako drobný provozní závady, až na ten prasklej kloub a ten ohýnek - takže vcelku spokojenej. Jinak rezne, kde se dá - lemy zadních blatníků, slícování prahu a pravýho zadního blatníku a dveře - všechny. To je hold zdejší zimní údržba silnic kamínky a sůl. Každej den v provozu cca 100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 5. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 jj Já se přesně tohodle bál... taky 100km deně a měl jsem 130 a zdálo se mi že jsem toho měnil málo... rez zatim nikde nelezl, ale tušil jsem kde všude vyleze a on taky po týdle zimě určitě vyleze... naštěstí už né mě... kluci já Vám todle nezávidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Jinak mám opět problém - opět mi nefungují směrovky. Řekl bych, že je to problém servisu - ti lemplové se mi vrtali v přístrojovce, že nesvítí jedna kontrolka - teď jich nesvítí půlka, k tomu ty směrovky a když jsem zkusil výstražný, tak se mi rozvítila zadní mlhovka. To by stačilo na pobavení, né... Ale chci se zeptat, jak se projevuje vadnej přerušovač - svítěj směrovky pořád nebo vůbec jako mě? Osobně si myslím, že je to vypadenej konektor, ale chci být chytřejší než jim to půjdu v pátek omlátit o hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Mám feldu 1,3MPi 4/97 od 123000km, ted mám 250000km... jj Já se přesně tohodle bál... taky 100km deně a měl jsem 130 a zdálo se mi že jsem toho měnil málo... rez zatim nikde nelezl, ale tušil jsem kde všude vyleze a on taky po týdle zimě určitě vyleze... naštěstí už né mě... kluci já Vám todle nezávidím... To je ono zhruba do 120 to auto bývá v pohodě - pak už se hold platí za opotřebení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 5. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 No tak to netušim... Já se s tímdle nesetkal, ale myslim že by to mohlo jenom svítit... pustíš do toho štávu tak svítí ale nebliká, ale jako je to jen můj typ... netušim... Zkus kluky na feliciaklubu, ty to asi budou vědět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 5. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Mám feldu 1,3MPi 4/97 od 123000km, ted mám 250000km... jj Já se přesně tohodle bál... taky 100km deně a měl jsem 130 a zdálo se mi že jsem toho měnil málo... rez zatim nikde nelezl, ale tušil jsem kde všude vyleze a on taky po týdle zimě určitě vyleze... naštěstí už né mě... kluci já Vám todle nezávidím... To je ono zhruba do 120 to auto bývá v pohodě - pak už se hold platí za opotřebení jj já tu svojíí prodal velice slušně... Ale myslim že spokojenost byla na obou stranách... myslim že oni ted řikaj to jsme koupili velice slušně... šla v zimě za 80 a byl to konec roku 97 a těch 130tis km... ale měla super výbavu a tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host inya Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 No tak to netušim... Já se s tímdle nesetkal, ale myslim že by to mohlo jenom svítit... pustíš do toho štávu tak svítí ale nebliká, ale jako je to jen můj typ... netušim...Zkus kluky na feliciaklubu, ty to asi budou vědět... Taky jsem se s tím právě nesetkal ani u starších aut. Jestli se nepletu, tak je tam podobnej jak u 120. O moc chytřejší nejsem, ale dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.