Srpen 14, 200916 r dotaz: nelejete někdo do RS olej od Shellu?? Potřebuju vědět nebo vidět lahev protože mi změnili v servisu olej ale naúčtovali si za něj nesmysl a ted jim ho chci koupit já ale někde jsem četl že by to mělo být označení 505.01 a já našel jen Shell Plus 505.00 Tak jak je to???????
Srpen 16, 200916 r Na faktuře ze servisu mám napsáno Shell Helix D. Plus VA 505.01, tak snad je to on. Mimochodem, správně má být v RS 5W30 nebo 5W40? Nebo je to jedno?
Srpen 19, 200916 r ...po pár dnech jsem chytřejší = 505.01 je doporučován pro PD motory takže RS jen PD co by se stalo s jiným použitím oleje jsem se nedočetl. 5W.. 10W.. Mě tam předch. majitel dával 5W.. pak mi mechanik nalil 10W.. že prej je hustčí a že motor bude při více km (já mán 165.000km) tižší. Takže mám ted asi 5 značek s označením pro PD a nevím jakej bo nejl. MOGUL EXTREM je za 170,- L a Shell 300,- a každá značka píše že zrovna ten jejich olej je in a po zkušenostech s otestovánim paliv od Shellu mě dost zklamala a důvěra klesla na bod mrazu takže bych jim nerad platil za reklamu..
Srpen 19, 200916 r http://www.audi-club.cz/rady.php?cislo=169 Podle toho článku (i podle mě) je to fuk. Dej tam tu značku, u který se ti víc líbí obal. A nebo pak podle peněženky...
Srpen 19, 200916 r po přečtení mnoha názorů na netu jsem vsadil na olej 5w 40 od Q8 Formula Excel (505.01 - doporučení pro PD) - za 5l jsem dal 850,-Kč a naprostá spokojenost
Srpen 19, 200916 r ...tak to je mazec (ten článek) a to jsem chtěl taky svému motoru prospět a ještě mu kopuit k novému oleji i aditivum aby "lépe" mazal, nasr.t a rozmazat, lumpové sou to.
Srpen 21, 200916 r Chlapci už mám taky načipováno. Z původních překvapivých hodnot 147 PS a 354 Nm jsem skončili na 161,5 PS a 384 Nm. Křivky jsou učesaný a já jsem neskonale šťastnej, že motor v mý vosičce vrní jako kotě Velké díky Reeshovy od Dieselpoweru : Všem vřele doporučuji. super ceny, super přístup
Listopad 9, 200915 r Jezdím na už nějakých 200tis km na olej Q8=))Teď tam je nějakých 330tis km, ori spojka, chip.Bez vážnějších oprav=))
Leden 24, 201114 r Chci se v tomhle tématu zeptat,zda někdo zná majitele tehle fábie?Mam dojem,že byla i zde na foru. Doufám že mě to hned moderátor nesmázne
Únor 22, 201114 r Chci se v tomhle tématu zeptat,zda někdo zná majitele tehle fábie?Mam dojem,že byla i zde na foru. Doufám že mě to hned moderátor nesmázne Zdar majitele neznám ,ale koukal jsem na ní taky na otomoto a psal mu smsku a slevil na 215tis
Leden 25, 201213 r Zdravím draci. Potřeboval bych poradit. Chtěl bych si takovouto Fábii koupit a nevím na co si mám dávat pozor. Vlastně nevím vůbec nic. Mohl by mi někdo poradit? Podat nějaké normální informace? Díky moc
Leden 25, 201213 r než založíš téma,využíj tlačítka hledat, zda podobné téma zde již není...u Fabie RS (FRS), jako u každé TDi Fabie si dej pozor na stav přední nápravy (je poměrně dost zatížená), dále je dost náchylná dvouhmota (jediná FRS ji má) = vyzkoušet pořádně řazení, nesmí to na žádnou rychlost "rachtat" hlavně na zpátečku ne, nemsí prokluzovat spojka (hlavně na vyšší kvalty při akceleraci z nízkejch otáček)....bacha na nekvalitní chiptuning....určitě udělat diagnostiku, zda je OK turbo, vstřiky atd zbytek jako karoserie atd je stejná jako u obyč fabek, na to tu je témat až až...tak počti ať máš přehled
Leden 25, 201213 r Ok, podívám se tedy pořádně... A děkuju za rady. Mám pár aut v merku, ale nechci žádnej chip. Chci vše originál. Myslím si, že už v základu to auto dost letí... Ikdyž, jsem v něm nikdy nejel, tak nevím jaký to je... Popravdě jsem jezdil akorát ve Favoritu nebo Feldě. Takže přechod na tohle bude dost velkej rozdíl...
Leden 25, 201213 r FRS jede pěkně a s příjemnou spotřebou...ale pokud to auto, nebo celkově Fabii neznáš, vem si s sebou na koupi někoho znalýho (nejlépe s VAGem), může ti to ušetřit dost peněz
Leden 26, 201213 r rozdíl proti Favoritu bude extrémní 300nM dělá divy , ale je to traktůrek. Jinak super ! nějaké rady http://www.tipcars.com/magazin-poradna-skoda-fabia-rs-1302.html Upraveno Leden 26, 201213 r od luttor
Leden 26, 201213 r Přeju hodně štěstí při koupi.. Jinak nejspíš budeš hodně přijemně překvapený, jestli přesedáš z Fáčka rovnou do RSa .... Upraveno Leden 26, 201213 r od pissi
Leden 28, 201213 r Porad premejslim take o koupi fabie RS poradte mi ma cenu auto kupovat kdyz rocne najedu cca 13 000km?Jak moc zalezi na roku vyroby?Ma cenu auto kupovat kdyz ma najeto treba kolem 170 000km?Vim ze diesel vydrzi hodne ale kdyz je to RS tak s tim nikdo nezachazi jako v rukavickach.......Jezdil bych couracky cca 4-5km a nebo 16km nicil bych ten motor hodne?Nebo kdyz se mu nebude nakladat tak se nic nedeje.....Mam 1.4 fabku ale to RS me laka uz dlouho ale nevim zda to neni zbytecne pri mem najezdu.Jaky jsou naklady u RS?Pocitam ze o neco vetsi nez u 1.4.A jaka je ta spotreba kazdej rika ze se s ni da jezdit kolem 5 litru.Dekuju za odpovedi
Leden 28, 201213 r tak záleží z jaké stránky se ptáš...pokud ekonomicky, tak se ti nafta nevyplatí, při tom nájezdu a takhle krátkých trasách moc neušetřís....v zímě spíš naopak, tím že jezdíš couračky, tak se nafťák ani neohřeje = budeš jezdit v ledničce a za 5l/100km určitě ne motor neničís, ale dokud se nezahřeje na provozní teplotu, neměl by se zbytečně vytáčet = nakládat by se mu za stuidena opravdu nemělo....a stejně tak když už mu naložíš, mělo by se nechat dochladit turbo - podstatné to prodlouží jeho životnost. Z druhé strany je poježdění ve FRS oproti 1.4 někde jinde...skutečných 170tkm není pro auto žádný problém, ale pouze pokud bylo dobře servisovaný...na rv záleží pouze pokud chceš facelift, nebo ne...jinak poslední roky (tuším od konce 2006) už měly jiné kody motoru ASZ nahradilo BLS (jsou tam jiné vstřikovače AL nahradili AA) - čistě kvůli emisním normám
Leden 28, 201213 r Ty popojizdky by nebyly porad treba dvakrat tejdne jinak bych jezdil trasu 16km tam a zpet mezi tim by byly ty popojizdky to by bylo taky tak spatny na tu spotrebu?tech 16 km?A naklady jsou o dost vetsi nez u 1.4?Jo takze na rokyu vyroby az zas tak nezalezi ale stejne bych bral tak na nejhur 2005.
Leden 28, 201213 r osobně jezdím dost často trasy 12km sem tam a je to tak na to, aby se zvedla ručička teploty...prostě akorát na zahřátí motoru....na to co popisuješ bych šel radši do benzínu. kdyby jsi pak začal jezdit víc, frkl tam lpg ale pokud se ti prostě líbíá FRS, nemá význam řešit otázku nájezdu....náklady jsou u 1.9TDi PD vpohodě....olej + filtry po 15tkm (na ty krátký trasy je lepší měnit dříve 10tkm optimum)...palivák měním po 40tkm.....rozvody po 120tkm a zbytek věcí jako podvozek atd je +- jakoo u všech Fabek
Leden 29, 201213 r Jo dekuju za odpovedi Kibi:) Takze naklady +-stejny?Jeste se zeptam je pravda ze jsou ty rozvody tak drahy?na kolik tak prijdou?na co si dat pozor pri koupi?
Leden 29, 201213 r Jo a jeste jedna vec libi se mi jedna modra je z Nemecka ale myslel jsem ze ty se delali jen ke konci v roce 07 tahle je roku 04 neni to nejaky divny?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.